Sota Skrevet 11. september 2007 #51 Skrevet 11. september 2007 Du Sodapop. Hva med litt selvinnsikt? Hvis du ikke tålte svaret du fikk på tyten så greit nok, men er det bedre det du driver med her nå? Og litt humor hadde kanskje gjort seg noen ganger. Da hadde du kanskje trivdes på tyten du også.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #52 Skrevet 20. september 2007 Det er ikke humor i tytes forumet. Kun drittslenging av folk de misliker, og rævsleiking av moderatorene!!!
Ulme Skrevet 20. september 2007 #53 Skrevet 20. september 2007 Til Sota Hva er det du mener jeg driver med her nå? Det er da virkelig ikke jeg som oppfører meg barnslig her? Jeg syns du er på litt tynn grunn når du skriver at jeg hadde trivdes på Vitytes med litt humor. Nå skrev jeg oppi her at det var flere grunner til at jeg ikke likte meg der inne, og at den tråden var en av de tingene jeg reagerte på.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 20. september 2007 #54 Skrevet 20. september 2007 Det er mange ting jeg ikke skjønner... En av dem er hvorfor mange bruker så mye energi på noe de ikke liker. Et lite forum kan da ikke provosere så mye??? I så tilfelle har tyten mye makt ;-) Det er vel ikke til alle døgnets tider det er så mye liv her heller... Dessuten går det utmerket godt an å trives på flere forum samtidig! Og mange av tyterne er innom hver dag!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #55 Skrevet 21. september 2007 Tonetrollet, nå er jo du en av dem som sørger for at den avsindig utdaterte tytegreia fortsetter å gå og gå og gå som en jævla duracellkanin på speed her inne, dere tytens nyttige idioter kunne ikke bare latt denne tråden være, for eksempel?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. september 2007 #56 Skrevet 21. september 2007 Jepp! Men jeg liker tyten, jeg... Og synes egentlig ikke det gjør så mye at tyten får så mye oppmerksomhet.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #57 Skrevet 21. september 2007 I så fall er det ikke noe problem for meg og andre å gi den langt mer og langt mer negativ oppmerksomhet og lage veldig mye høyere lyd både inne på tyten og her ute, hvis du er interessert i det.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #58 Skrevet 21. september 2007 *klasker panne av lut'en* Noe så dumt!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. september 2007 #59 Skrevet 21. september 2007 Det jeg ikke forstår er ditt forhold til tyten. Du sier at det er bånn i bøtta, likevel bruker du mye tid på dette temaet. At tyterne/tyten kan provosere deg så mye, det skjønner jeg jo ikke... Det finnes massevis av liknende forum der ute som ikke får brøkdelen av oppmerksomheten. Nei, "sug lut"... Du har massevis av meninger og virker temmelig engasjert. Bruk energien din på andre ting enn tyten!!! Eller kanskje du egentlig er en skaptyteliker???
Gjest Skrevet 21. september 2007 #60 Skrevet 21. september 2007 Hvis ikke innlegg om tyten ble dratt inn, opp og fram igjen hele tida skulle jeg gladelig se bort fra hele tyten her inne, men så lenge det finnes tytere som må misjonere, hovere eller generelt bare drite seg ut har jeg en jobb å gjøre som antikrist, naglet til et tytekors på jorden, oppned, må vite. Den jobben kan gjøres her - eller på tyten. Det koster ikke mye energi å pisse på en tyter. Men det kan gi ganske mye glede, om det er en av de dummeste. Forøvrig er det faktisk verd å merke seg at det ikke er meg som starter disse evinnelige tytetrådene, eller som vekker dem opp etter uker og måneder. I tillegg har jeg generelt ikke noe usnakka med folk som holder til begge steder, som deg eller Cat.68, om de ikke er påfallende dumme. Hvor grensa går for påfallende er det jeg som avgjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå