Gå til innhold

Haha, tyterne er festlige!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flest innlogget noensinne: 30. Men i de 30 er det jo medregna de som har bedt om å være alltid innlogget - det vil si at av disse "flest" er antakelig halvparten ikke engang tilstede i nærheten av en pc. Likevel prøver de å framstå som et aktivt forum... Ikke rart at default-innstillinga når man registrerer seg er "forbli alltid innlogget", ellers hadde det ikke vært noen der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men tydligvis et spennede nok forum til at du må inn å sjekke hvordan ståa er??

Skrevet

Jeg likte meg ikke der inne. Sletta brukern min der i går etter å ha vært medlem siden i august en gang. Ikke min stil...og ikke så hyggelige svar fra lederne.

Skrevet

Skikkelig tøff i trynet som står fram med nick og greier.

Skrevet

Går det ann å se hvor mange som er inne på hvert forum?

Skrevet

Jeg registrerte meg i forrige uke, men har enda ikke fått den mailen om godkjennelse fra lederne.Har ikke hørt ett ord.

Seriøst må jeg si.

Skrevet

De har visstnok midleretidig inntaksstopp. Vi snakker om å gjøre seg skikkelig viktige..

Skrevet

Da er det jo en ide å informere om det, og hva er vitsen med alle de gangene de er her og reklamerer ?

Skuffet jeg.

Skrevet

Vitsen med det er vel å lokke til seg nye brukere, vil jeg tro. Men ja, dårlig å ikke sende ut en mail til de som prøver å komme inn.

Jeg er hvertfall ferdig med den siden.

Skrevet

vil du ha meg utestengt herfra ?

Vel jeg tar sjansen

vitytes.no

Skrevet

Til "sodapop"

Trist du ikke trivdes på tyten, men jeg må si det er vanskelig om man er blottet for selvironi og humor.

Da er det nok bedre for deg å være her inne på Kranglesiden, hvor alle er særiøse og man alltid får nyttige svar.

Lykke til med selvinnsikt og sånt. *klem*

Skrevet

Næmmen ..der var du jo! Jeg har venta :)

Må si det er godt å se at du kan stå for det du sier ved å bruket nicket ditt her inne. Imponerende!

Mangler jeg selvironi og humor? Kan ikke huske at jeg hadde bruk for noen av de egenskapene i den tråden vi snakker om. Jeg stilte et spørsmål om hvrordan avgjørelser ble håndtert på forumet og dere svarer ved å rotte dere sammen og le av det i de fleste svarene dere ga. Skikkelig sÆriøst det også du :)

Nå er det flere grunner til at jeg droppa forumet ditt, og en av de er den tråden. En annen grunn er policy'n om at man må skrive x antall innlegg før hele forumet åpner seg. Hvor tåpelig er det? Dere vil bli kjent med brukeren før dere slipper vedkommende inn i det helligste? Jøye meg så viktige dere er :)

Lykke til videre i bling-bling verden. Alt løses med en smiley! Glimrende forum du lever og ånder for....

Når det gjelder kranglesiden, så er det her i alle fall lov til å ha egne meninger. Liker det jeg. Lykke til med saueflokken. Like barn leker best!

Skrevet

Og der kom en av de største sauene ja... Herlighet.

Skrevet

Hvis du skal ta alt personlig og være grinete og sur, så var det ikke stedet for deg.

Jeg fulgte med på den tråden du refererer til. Du hadde forstått mer om du hadde orket å lese.

Jeg så også svaret du fikk... Og jeg ser ikke hvordan et "JA" kan oppfattes ironisk?

Er ikke alle steder som passer for alle.

-at du ikke passet inn der kom ikke som noen bombe.

Skrevet

Svaret var jo til meg, så da må jeg nødvendigvis ta det personlig? :)

Når var jeg grinete og sur? Orket å lese hele tråden? Er du rar eller? Jeg har ikke tid til å følge med 24/7 som deg.

Og har jeg sagt at svaret "JA" var ironisk?

Du har helt rett i at jeg ikke passet inn der, eneste som forundrer meg er at jeg brukte flere dager på å skjønne det.

Skrevet

-klart det tok tid før du forsto det.. Hva hadde du forventet?

Selvinnsikt.

Skrevet

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålene mine forresten?

Skrevet

svarer på det jeg kan svare på.. Så får Joker svare for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...