Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #26 Skrevet 6. september 2007 jeg kan svare litt. Du spør om du er rar? Ja Om du liksom skulle orke å lese hele tråden? (noe som hadde vært lurt hvis du ville forstå) Kan du ikke lese? ...var det mer? 24/7 der eller 24/7 her, hva er forskjellen? Resten får du svare på selv. Jeg kjenner deg heldigvis ikke så godt.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #27 Skrevet 6. september 2007 når var du grinete og sur? ...jeg har inntrykk av...hele tiden? Alltid?
Ulme Skrevet 6. september 2007 #28 Skrevet 6. september 2007 Hvis du hadde orket å lese så hadde du sett at du tar feil. Kan du ikke lese?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #29 Skrevet 6. september 2007 nei Og jeg later heller ikke som.
Ulme Skrevet 6. september 2007 #30 Skrevet 6. september 2007 Poenget er at dere overfaller alle nye med "bare spør hvis du lurer på noe" bling-bling-bling....osv. Og når man spør er det ikke et ordentlig svar å få. Jeg er ikke her 24/7, men jeg kunne vært det. Inne på vitytes hadde jeg ikke holdt ut så lenge. Faren for å utvikle epilepsi er stor - vil jeg tro Du er fremdeles feig ser jeg
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #31 Skrevet 6. september 2007 hvem er feig? Få deg en MR eller noe sånt om du mistenker epilepsi. Takk for at du slettet deg. Jeg kan ikke få sagt det nok..det er ikke alle som passer inn alle steder. Krangle kler deg. Bli her du. -her er alle så konstruktive.
KaMa Skrevet 6. september 2007 #32 Skrevet 6. september 2007 Fiffig at alle Vi Tytes-trådene som havner her inne, enten det er forsøk på rekruttering eller som her, kritikk, så kommer det noen tytere labbende inn og beviser gang på gang at forumet ikke er særlig brukervennlig. Altså, ut fra det som står på denne tråden er det nok rimelig å tro at den er ideell for ca 30 stk av Norges befolkning. Ikke vet jeg noe videre om hvem Sodapop er, men at hun ikke kan måle seg i drittsekkoppførsel som den anonyme tyteren her, er virkelig åpenlyst. God bedring, anonym. Og nå, husj! Inn på Tyteforumet. Det er der du hører hjemme.
Ulme Skrevet 6. september 2007 #35 Skrevet 6. september 2007 Skal vi se...skal vi se....Du er feig. var det så vanskelig å skjønne? Jeg mistenker ikke epilepsi. Dæven du har virkelig vanskelig for det du. Takk for komplimentet angående Kranglesiden
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #36 Skrevet 6. september 2007 You tell me? Regner med du vet hvordan det er der ;p Litt morsomt med all denne "gratisreklamen" Ikke rart man vil sile ut hvem som får komme inn og ikke. Fjortisforum er der nok av.
KaMa Skrevet 6. september 2007 #37 Skrevet 6. september 2007 Det virker som du har et litt usunt forhold til brukerene dere ikke ønsker, anonym. Kan ikke være bra for helsen med et så stort engasjement i hvem som er og ikke er på et nettforum. Du kan ikke få sagt det nok? Har du vurdert en tur til psykolog for å få utredet hvor dette opphenget ditt kommer fra? Anbefales.. Tror livskvaliteten vil ta seg opp, om du får litt annet innhold i livet ditt.
Ulme Skrevet 6. september 2007 #39 Skrevet 6. september 2007 Fjortisfaktor vet jo du alt om - bling-bling! Om du mener at du reklamerer bra for forumet ditt i denne tråden så tar du feil....igjen!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #40 Skrevet 6. september 2007 smart du Nå er ikke jeg så heldig at jeg eier noe forum. Men skulle jeg det en gang så er du herved ikke invitert
Ulme Skrevet 6. september 2007 #41 Skrevet 6. september 2007 Merkelig, du sa lenger oppe her at du synes det var synd at jeg ikke trivdes på tyten (latterlig navn forresten). Bestemme deg snart?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #42 Skrevet 6. september 2007 å dt er så jævlig kjedli på TYTEN bare gamle sugger der inne!!!!
børdi Skrevet 6. september 2007 #43 Skrevet 6. september 2007 kan ikke vi "gamle suggene" også få et sted å være da???? :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #44 Skrevet 6. september 2007 De som er Tytene, er de som tilhørte den såkalte klanen her inne for en ca 3 år siden. børdi, tåa, lille-my, pappa morten osv.....
Fyrstikka Skrevet 6. september 2007 #45 Skrevet 6. september 2007 Det har ikke noe med å være viktig å kreve et visst antall innlegg,det er faktisk vanlig flere steder. Du fikk et svar,Ja,istedenfor å skrive Ja og ja. Det ble også forklart at vedkommende mente at det var ja på begge spørsmål,men det klarte du åpenbart ikke få med deg. Makan til hårsårhet,skal neimen ikke mye til å fornærme deg. Humor er jammen meg farlig å ha gitt..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #46 Skrevet 6. september 2007 Soda - nå skjønner jeg endelig hvorfor du hadde det nicket på tyten. Det er jo IQ'en din!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #47 Skrevet 6. september 2007 Når vi snakker om nick og sånn.........hva kalte du deg egentlig før her inne soda??
Ulme Skrevet 7. september 2007 #48 Skrevet 7. september 2007 Da har du ikke skjønt så mye tyter-annie
Ulme Skrevet 7. september 2007 #49 Skrevet 7. september 2007 Nick og sånn? Send meg en pm så skal du få vite det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå