Gå til innhold

Haha, tyterne er festlige!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan svare litt.

Du spør om du er rar? Ja

Om du liksom skulle orke å lese hele tråden? (noe som hadde vært lurt hvis du ville forstå) Kan du ikke lese?

...var det mer?

24/7 der eller 24/7 her, hva er forskjellen?

 

Resten får du svare på selv. Jeg kjenner deg heldigvis ikke så godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når var du grinete og sur?

...jeg har inntrykk av...hele tiden? Alltid?

 

 

Skrevet

Hvis du hadde orket å lese så hadde du sett at du tar feil. Kan du ikke lese?

Skrevet

nei

Og jeg later heller ikke som.

 

Skrevet

Poenget er at dere overfaller alle nye med "bare spør hvis du lurer på noe" bling-bling-bling....osv. Og når man spør er det ikke et ordentlig svar å få.

 

Jeg er ikke her 24/7, men jeg kunne vært det. Inne på vitytes hadde jeg ikke holdt ut så lenge. Faren for å utvikle epilepsi er stor - vil jeg tro :)

 

Du er fremdeles feig ser jeg :)

Skrevet

hvem er feig?

Få deg en MR eller noe sånt om du mistenker epilepsi.

 

Takk for at du slettet deg. Jeg kan ikke få sagt det nok..det er ikke alle som passer inn alle steder. Krangle kler deg. Bli her du.

-her er alle så konstruktive.

Skrevet

Fiffig at alle Vi Tytes-trådene som havner her inne, enten det er forsøk på rekruttering eller som her, kritikk, så kommer det noen tytere labbende inn og beviser gang på gang at forumet ikke er særlig brukervennlig. Altså, ut fra det som står på denne tråden er det nok rimelig å tro at den er ideell for ca 30 stk av Norges befolkning.

 

Ikke vet jeg noe videre om hvem Sodapop er, men at hun ikke kan måle seg i drittsekkoppførsel som den anonyme tyteren her, er virkelig åpenlyst.

 

God bedring, anonym. Og nå, husj! Inn på Tyteforumet. Det er der du hører hjemme.

Skrevet

Skal vi se...skal vi se....Du er feig. var det så vanskelig å skjønne?

 

Jeg mistenker ikke epilepsi. Dæven du har virkelig vanskelig for det du.

 

Takk for komplimentet angående Kranglesiden :)

Skrevet

You tell me?

Regner med du vet hvordan det er der ;p

 

Litt morsomt med all denne "gratisreklamen" Ikke rart man vil sile ut hvem som får komme inn og ikke. Fjortisforum er der nok av.

Skrevet

Det virker som du har et litt usunt forhold til brukerene dere ikke ønsker, anonym.

Kan ikke være bra for helsen med et så stort engasjement i hvem som er og ikke er på et nettforum.

Du kan ikke få sagt det nok?

Har du vurdert en tur til psykolog for å få utredet hvor dette opphenget ditt kommer fra? Anbefales.. Tror livskvaliteten vil ta seg opp, om du får litt annet innhold i livet ditt.

Skrevet

Fjortisfaktor vet jo du alt om - bling-bling!

 

Om du mener at du reklamerer bra for forumet ditt i denne tråden så tar du feil....igjen!

Skrevet

smart du ;)

Nå er ikke jeg så heldig at jeg eier noe forum.

Men skulle jeg det en gang så er du herved ikke invitert :)

Skrevet

Merkelig, du sa lenger oppe her at du synes det var synd at jeg ikke trivdes på tyten (latterlig navn forresten). Bestemme deg snart?

Skrevet

å dt er så jævlig kjedli på TYTEN

bare gamle sugger der inne!!!!

Skrevet

kan ikke vi "gamle suggene" også få et sted å være da???? :-)

Skrevet

De som er Tytene, er de som tilhørte den såkalte klanen her inne for en ca 3 år siden.

 

børdi, tåa, lille-my, pappa morten osv.....

Skrevet

Det har ikke noe med å være viktig å kreve et visst antall innlegg,det er faktisk vanlig flere steder. Du fikk et svar,Ja,istedenfor å skrive Ja og ja. Det ble også forklart at vedkommende mente at det var ja på begge spørsmål,men det klarte du åpenbart ikke få med deg. Makan til hårsårhet,skal neimen ikke mye til å fornærme deg. Humor er jammen meg farlig å ha gitt..

Skrevet

Soda - nå skjønner jeg endelig hvorfor du hadde det nicket på tyten. Det er jo IQ'en din!

Skrevet

Når vi snakker om nick og sånn.........hva kalte du deg egentlig før her inne soda??

Skrevet

Nick og sånn?

Send meg en pm så skal du få vite det!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...