Gå til innhold

IKM 8.sept

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM er Ikke Kommende Mens. Den dagen man forventer mensen. Dvs håper at den ikke kommer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg offisielt havna på testekjøret... Negativ igjen...

Jeg tror ikke jeg er gravid.........:(

Håper enda......

Skrevet

Bytta nick nå. Eller fikk meg et nick..

Istedet for bare . . . .

Skrevet

Jeg kan visst også melde meg på denne lista.. IKm i slutten av uka 7, 8, 9...ikke helt sikker.. er i 19 pp og kjenner alle sympomene hver mnd :) innbiller meg ganske mye tror jeg :) men vi blir litt påvika av hverandre her inne.. hehehe..så nå skal jeg prøve å bare være innom av og til... :)

Skrevet

En uke til ikm idag. Vi har ei spennende uke foran oss.. Noen som har noen nye symptomer å komme med? Mine er økt utflod, endel hodepine og fryser lett. Når har dere planer om å teste? Skal prøve å vente til den 8., men vet ikke om jeg klarer. Masse lykke til til alle sammen!

Skrevet

Jeg syns jeg har noen symtpomer jeg da, men er veldig usikker på om det bare er pms....... Er øm i underlivet og har murringer som før menstruasjon. Syns brystene også begynner å bli litt ømme, men som sagt er dette veldig likt pms-symptomer også, men syns de er litt annerledes også da. Men det er første mnd jeg virkelig kjenner ordentlig etter på alt som skjer.....

Jeg er nok ganske utålmodig, men tror jeg skal prøve å vente til 8.sept. med å teste....

Fortsatt lykke til til alle sammen :o)

Skrevet

Kjennes ut som jeg har menssmerter i dag, men syns kroppen har vært annerledes denna gangen, men så har eg aldri vært så engasjert som no heller. Men prøvde å teste med eggløsningstest å fikk to sterke streker.. Kunne nesten ikke se at kanskje den ene streken va en tanke mørkere.. Eg har så løst å være gravid no at dagan går så alt for sakte... Ka du trur kor skuffa man skal blir vesst mensen kommer. Samboern min tørr ikke håpe så han flire bære når eg fortell at eg trur denna gangen at det har gått bra.. Brøstan mine bruke å bli kjempe ømme rett etter eggløsning når eg skal ha mensen å no kjenne eg ingenting å det e gått ei uka etter..Klamre meg tel alle tegn:-)

Skrevet

dette er en spennende tid jenter... eg har IKM den 8 sept, og i dag tror jeg at eg fikk en festebløding? blank utflod med EN prikk rød friskt blod? jeg har masse murringer i korsrygg og mage... og svært ømme bryster... nå klarer jeg knapt å vente til testingen...off dette er tøft... noen som har fått flere symptomer? tror dere at denne festeblødningen er et tegn på at eg er gravid??

Skrevet

Ja! Det kan være en festeblødning.

Har de samme symptomer som deg, men har ikke hatt noen festeblødning. Men det trenger man ikke ha heller. Plutselig har jeg ingen symptomer i det hele tatt, også tenker jeg at: nei jeg er sikkert ikke gravid.

Dette blir skikkelig spennende for oss alle til helgen igjen........

Skrevet

Huffa meg.. Jeg er så håpløs! Er 7 dager til IKM, men likevel prøver jeg å ta enn eggløsningstest som graviditetstest. Fikk opp en strek, men den var ikke like sterk som kontrollstreken da. Eneste jeg oppnår med dette er jo bare å få et sterkere håp og et enda lengre fall hvis mensen kommer.. Men men.. :)

Skrevet

Dytter denne litt.. Flere symptomer idag: Kjempesliten på blåbærtur, måtte sette meg og ta pauser, humørsvingninger (stakkars mann). Ellers lever jeg i håpet. :)

Skrevet

Jeg klamrer meg til håpet jeg også......

Skulle ikke ha testa på Lørdag.....:( Men den kan jo bli positiv enda...håper jeg... Føler meg litt svimmel og småkvalm.. Men det kan jo like gjerne være ønsketenkning...

Hvordan går det med dere da?

Når begynner dere å teste?

Skrevet

Jeg skal prøve å holde meg til lørdag morgen, men det spørs om jeg klarer det. Tror jeg skal bestille CB graviditetstest på nettet slik at jeg ikke har den før om noen dager. Kjøper jeg den på apoteket klarer jeg ikke la den ligge noen dager til. Hehe :) Ikke helt frisk nei... :)

Skrevet

Jeg lever fortsatt i troen på at jeg er gravid. Idag har jeg hatt skikkelig mensenfølelse i kroppen, sånn slapp jeg føler meg når jeg har mensen, men har ikke ikm før lørdag. Måtte hjem og legge meg etter jobb. Helt utslitt.

Skrevet

Henger meg på her jeg også..Venter mens 7/8 sept. Gøy å se at vi er så mange som venter i spenning. Blir jo helt rar av alle tankene og jakten på symptomer. Jeg har også skrevet et innlegg ovenfor om det samme. Så ikke dette her før jeg skrev. Velvel. Det kan aldri bli for mange symptomer jenter. Eller hva? hehe.

Skrevet

jjaaaaa har også IKM da... har ingen symptomer da så det gikk vel ikke denne mnd heller... kanskje litt ømme pupper?! thats it jaffal....... huffameg.. sliten av prøving jeg nå.. vil virkelig ha baby i magen NÅ!!!!! hvorfor blir jeg ikke gravid da??????

Skrevet

hi hei jenter!!!

jeg har egentlig ikke veldig mange symptomer jeg pleide og få ømme bryster 2 uke før mensen kom men nå har jeg ikke ømme bryst i hele tatt håper det klaffa denna gang..har jo ikm 8 sep men vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg unna graviditetststen :):):)

lykke til alle sammen

Skrevet

Nå begynner jeg å bli ordentlig spent!

Har mye symptomer nå, håper de ikke er innbilte...blant annet veldig hovne/ømme bryster (mye verre enn jeg pleier å ha ved pms), er fortsatt øm nederst i magen samt mensmurringer (men det kan jo også være pms), småkvalm hvis jeg ikke spiser med jevne mellomrom... men kan jo hende jeg har kraftigere pms-symptomer enn jeg pleier .....(håper ikke det)

Dessuten drømmer jeg så mye for tiden.....i natt drømte jeg om en gammel mann som stod i fotenden av senga og prøvde å dra av meg dyna....og han ble sintpå meg fordi jeg ikke lot han dra den av. Da den gamle mannen i drømmen min skulle opp til min side av senga for å kjefte på meg, vekket min mann meg fordi jeg klynka så fælt i søvne...

Er det flere som drømmer endel i denne perioden?

Tenker at det sikkert må ha noe med at dette er en veldig spennende tid, og man går og venter på å få et svar. Underbevisstheten jobber sikkert med sine ting.

Skrevet

Og forresten fortsatt lykke til alle sammen :o)

Vi nærmer oss IKM alle sammen.

Skrevet

Ja man kan jo bli tullat av denna ventinga;-) Eg va sikker eg va gravid etter eggløsning. Hadde mange symptoma... No føles det ut som eg har menssmerter. Men alikavel e kroppen litt annerledes.. Ømme pupper kom mye senere og mindre ømme enn før mensen.. Murring i magen å ønd i siden av og tel... Drømma... Ja gjett om eg har drømt de siste dagan.. I natt drømte eg at eg fann ei jente som hadde drukna seg i badekarte.. Det va fæl å våkne.. Begynne jo å lure ka det kan bety. Spiste middag i går i seks tia åsså spiste eg ikke mer før eg sovna av på sofaen å våkna brått.. Å blei så dårlig.. Skikkelig kvalm å uvel.. Måtte bære gå å legge meg.. Herregud kor eg leite.. har så løst å være gravid.. Begynne å kjenne at vi har prøvd litt no.. Å har vært så positivt innstilt å engasjert denna gangen at skuffelsen bli desverre større hvis mensen kommer.. Føle at eg å du Evius har hatt mye like symptoma.. Håpe du e gravid:-)

Skrevet

Ja, vi det virker som vi har hatt mye likt. Håper du også er gravid.

Jeg håper vi alle er gravide!!!!!:o)

Skrevet

Jeg tok en negativ test i går. Og føles ut som mensen er på vei:(

Men jeg kan jo håpe enda fordet....

Si hvordan det går for dere da....

Skrevet

Hei! Har blitt litt kluss med syklusen min etter p-pilleslutt, så jeg fikk mensen i går. Men da kan jeg heller bli gravid om et par uker, passer bedre det! Hehe alltid optimist.. :)

Skrevet

Det var synd, men lykke til i neste prøveperiode! Da blir det sikkert full klaff!

Skrevet

Når er din IKM? Du kan fortsatt være gravid selvom testen er negativ nå. Har hørt om flere der testen først har vært positiv etter IKM-datoen. Så fremt ikke tr har kommet...

Lykke til fortsatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...