evius fikk junigutt Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg er også ny her, og fikk fjernet spiralen min i slutten av juni. Vi prøver å lage andremann. Har først hatt tid til å begynne å prøve denne mnd da... På søndag begynte jeg å merke el, så nå er vi spente her begge to.... Driver og kjenner etter ting på kroppen min, men det er vel for tidlig enda å si noe som helst....eller har noen av dere merket symptomer veldig tidlig? Det er vel først når egget når livmoren og skal begynne å feste seg at man kan begynne å kjenne noe. Er 10 år siden jeg var gravid sist, så husker ikke så godt... Noen andre som har ikm 8.sept? Ønsker alle lykke til!
Lykkelig med Maiken Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Har ikm 7 sept.. Å har hatt en del sting og opplåsthet i magen.. I dag har eg sinnsykt ondt nede i korsryggen.. Men har prøvd lenge så håpe, håpe, men uff tia går sakte no.:-) tenkte eg sku trene no i dag, men blir så usikker om eg skal gjøre det den tia før mensen skal komme.. Ka du trur? Ønske deg lykke til å krysse fingran
evius fikk junigutt Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Ja, jeg har også vært veldig usikker på om jeg skal trene.... Pleier å løpe endel, men i stedet gikk jeg meg en tur i dag. Tenkte det var bedre med litt mykere trening. Tror egentlig ikke det skal være noe problem å trene, men vil være litt forsiktig i tilfelle egget (hvis det er et befruktet egg) ikke vil feste seg da....det høres sikkert litt rart ut for mange.... Jeg har kjent litt murring på venstre side nederst i magen. Har du prøvd lenge? Ønsker deg lykke til )
Gojentå Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 eg har også IKM på nevnte tid... er også veldig spent.. har vondt i korsryggen, hatt litt luft i magen. I tillegg har jeg hatt hodeverk i flere dager og litt kvalm. Men vet ikke om eggløsningssprøyta gir samme symptomer (bivirkninger). noen som vet? blir hvertfall spennende å se de neste dagene og ukene framover... la oss håpe det går bra for oss alle!!! :-) stå på. lykke til
Lykkelig med Maiken Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Har vært uten prevensjon i 10 mnd å kanskje prøvd aktivt mellom 4-6 mnd. Ved eggløsning no har vi gjort alt etter boka så har jo forventinge åsså:-) Blir nok ikke trening på meg i da.. Kanskje eg åsså går meg en tur istedenfor.. Det e jo verdt å være litt forsiktig i tilfelle man sku være heldig så kan eg heller trene når eg veit. Kor lenge har du prøvd? Håpe du lykkes:-) og alle her inne forsåvit.. Akkurat begynt å være litt inne på sia.. E litt redd for at eg skal bli for opphengt i alt som skjer.. Men spennende å høre fra andre i samme situasjon
Kitty M Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Jeg har også IKM den 8.sept. Veldig spent! Vi har prøvd i 1 1/2 år og har vært igjennom en MA i 12.uke (forferdelig trist) og en SA i 7.uke (litt mindre vondt, men ikke noe gøy), så denne gangen vil jeg så gjerne at det skal lykkes! Har kjent stikk på venstre side og er oppblåst. Synes puppene har vokst litt også, men det er vel fare for at alle disse symptomene kun er et resultat av ønsketenkning...:-) Lykke til alle sammen!
Hera83 Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Hei! Jeg har IKM enten 8. eller 9.september. Er i en prøve-pp vil jeg si, har ikke satset for fullt på å bli gravid. Spennende er det likevel! Symptomer jeg har hatt er stikking i magen, løs mage og hodepine. Meeen, dette kan jo være symptomer på noe annet eller bare tilfeldig!
Stary Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Jeg er også med på denne. Er vel IKM 7 eller 8. Men tror neppe jeg har tenkt å teste før uka etter eller noe.. sånn at jeg slipper det der, "kanskje den ikke har slått ut enda osv osv" om den ikke blir positiv... Har ingen symptomer enda iallefall.... Også har vi visst gjort den feilen å ha sex hver dag, flere ganger om dagen hele måneden. Det gjør visstnok at spermen ikke blir like bra. Det visste jo ikke jeg:/ Men skulle virkelig tro det var sjangs alikavel? Eller hur? Lov å håpe.... Men det ER jo litt tidlig å kjenne symptomer for oss enda da:) Lykke til alle sammen.... hold denne tråden oppe da, så vi ser hvordan det går med oss alle sammen:)
Hera83 Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Hei! Det er visst bare de som har menn med dårlig sædkvalitet som ikke skal ha sex hver dag, så sjansen er der ja!! Det er veldig tidlig for oss å kjenne symptomer, men kjenner man godt nok etter har man MANGE! Hehe
Gojentå Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 fått noen nye symptomer eller? hehe.. jeg har fortsatt veldig verk eller ømhet i nedre del av ryggen... andre som har det?
Stary Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Mali83*høstprøver* KULT !! Håper det stemmer...... For i såfall er det en rimelig god sjangs skulle man jo tro... Ok symptomer... tja stikker litt nede i venstre siden av magen... meeeen, det ER tidlig jenter:) Men vi holder tråden oppe.... krysser fingre for oss alle sammen
LilleFrøkenL Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 står d ikke på sidene her at man kan bjunne å merke symptomer i uke 3?det er vel 3 uker "på vei" vi "er" hvis vi med ikm 8 sept faktisk er gravide;)
løveprinsen <3 Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 Hiver meg med her jeg og. IKM 7. jeg da Håper spiren sitter for oss alle:-)
mervis Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 hei hei jeg har ikm 8.sep håper det skjer denna gang og tanta holder seg langt unna meg
Stary Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Er øm nede i magen.. eller føles ut som jeg har noe hardt liggende nede i magen på siden...... *håpe*
malise Skrevet 30. august 2007 #16 Skrevet 30. august 2007 Jeg har også ikm ca 8. september. Virker som om det er mange av oss! Har ikke mange symptomer foreløpig. De eneste er økt utflod og hodepine. Tiden går såå sakte. Skulle gjerne hoppet en uke fram i tid.
Hera83 Skrevet 30. august 2007 #17 Skrevet 30. august 2007 Hei! Jeg lurer på om jeg hadde festeblødning i dag.. Var litt friskt blod på papiret da jeg tørket meg. Er 7 dager etter positiv el-test, så det passer tidsmessig. I går fikk jeg også et skikkelig kraftig stikk i magen, så da tenker jeg selvsagt at egget festet seg da, men det kan være mange andre grunner også. Må prøve å ikke håpe for mye!
evius fikk junigutt Skrevet 30. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 30. august 2007 Hatt det litt travelt etter at jeg skrev innlegget mitt i går,men nå har jeg endelig litt tid. Så moro at vi er så mange med IKM 7. og 8.sept.! Det er godt med litt psykisk støtte nå i venteperioden og vite at vi er flere spente, håpefulle ). Jeg krysser fingre for alle sammen!! Jeg har hatt litt stikkesmerter /murring i venstre side til i går, mens i dag har det vært mer svak mensmurring nederst på midten av magen. Innbiller meg jo sikkert både det ene og det andre jeg, men jeg er usikker på om det er sånn jeg pleier å ha før mensen eller om det er festesmerter.
evius fikk junigutt Skrevet 30. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 30. august 2007 Ja, Mali det høres veldig trolig ut at du hadde en festeblødning. Jeg syns det er vanskelig å ikke tenke på det som skjer i kroppen nå, og det er vanskelig å la vær å tenke på om jeg kan være gravid. Men jeg tenker også at dersom det ikke går denne gang, får vi bare prøve igjen....
evius fikk junigutt Skrevet 30. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 30. august 2007 Til senjajente. Vi har prøvd bare denne måneden vi. Fjernet spiralen i slutten av juni, men fikk ikke igjen eggløsning før denne mnd. Ja, ikke sant man blir litt opphengt i det som skjer? Det er veldig vanskelig å la være å tenke på det. Og da er det så godt å snakke med flere i samme situasjon. Lykke til til deg og alle her inne!
Stary Skrevet 31. august 2007 #21 Skrevet 31. august 2007 Og jeg måtte jo selvfølgelig prøve å teste i går... negativ så klart, men det er jo fem dager før IKM og det var midt på dagen... why why why?
Hera83 Skrevet 31. august 2007 #22 Skrevet 31. august 2007 Håpet er jo der fremdeles da. Man bør vel ikke teste før 3 dager før IKM. Men, skjønner jo godt at fristelsen er stor. Har du noen symptomer da? Jeg hadde muligens en festeblødning i går (7 dager etter positiv el-test), stikking i magen og murringer... Men, kan jo være psykisk mye av det jeg kjenner da.
Stary Skrevet 31. august 2007 #23 Skrevet 31. august 2007 Egentlig ikke de store symptomene. Er litt kvalm om jeg kjenner goooodt etter, hehe...
Lykkelig med Maiken Skrevet 31. august 2007 #24 Skrevet 31. august 2007 Evius:-) har hatt samme kjennetegn som deg.. Håpe, håpe no at vi e gravid.. Har hatt stikkinger i magen og siden til i dag hvor jeg har murring nederst midt i magen.. Kjennes ut som det er underlivet innimellomm. Klare neste ikke vente:-) Måtte sei til samboern i går at det føltes ut som eg kjente etter symtoma å kanskje e det innbilning.. Men litt arti at det e første gang på 10 mnd me prøving at eg e så engasjert.. Klarte å bestille 10 graviditets testa på hurtigtes isteden for 2.. Komisk.. Krysse fingran :-)
2prinsemamma Skrevet 31. august 2007 #25 Skrevet 31. august 2007 hei! er helt ny her...Hva betyr egentli IKM??? Venter mens i slutten av neste uke,men håper selvfølgelig at den ikke kommer... Har også stikking nederst i magen på venstre side! Prinsessa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå