Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #51 Skrevet 2. september 2007 Ja, det er jeg jo enig i. At han kan spille når jeg ikke er der, Og ikke når han skal "passe"ungene. Men desverre er det ikke slik. Han spiller hele tiden... Og jeg vet ikke hvor mye lenger jeg kan komme etter et pcspill.....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #52 Skrevet 2. september 2007 det er mye bedre og spille gears of war. det er ikke så tidskrevende.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #53 Skrevet 2. september 2007 omfg, dere klager jo på alt (er en mann) men spiller data for det er da ikke no galt i det! noen par ganger i uken kan ikke si at vi ikke er menn selv om vi spiller data noen ganger? Skal vi sitte å klage å styre oss over hvor mye penger dere bruker på smike i løpe av en mnd? så kan vel vi for faen unne oss å bruke 100 kr i mnd på wow. Sorry meg men dette innlegget er bare tull! noe må vel vi få lov til også?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #54 Skrevet 2. september 2007 Nå tror jeg du har misforstått litt, vi har da ikke noe i mot at våre menn spiller data, men når det blir så gale at det går ut over familie/venner/jobb osv, da er det noe som ikke stemmer. Min mann spiller fortsatt mye data, (var meeeget spille avhengi) men nå spiller han kun når jeg ikke er der, eller jeg ser på tv eller gjør andre ting, da synes jeg det er helt OK, men at han skal sitte dag inn og dag ut, det er helt uaktuellt!! Det er det som er problemet her! Ikke uskyldig data spilling i ny og ne, men KONSTANT! Så mye at han kun sitter og klår mer på pc'en sin en det han gjør på dama si, om du skjønner? Kanskje du ikke er eller har vore så avhengi, eller vore bort i det eller opp i det, men tro meg, noen familier over hele verden sliter nok med en mann kanskje dame, som er farlig avhengi i pc spillet sitt. Klistret i pc en rett og slett.. Om du leste innlegget litt lenger oppe, så er det faktisk helt sant det hun sier om han mannen som døde under spilling, han var så avhengi at han glemte helt å spise og drikke, for han kunne ikke forlate pc en, eller han glemte det rett og slett hels! sov med dataen og fortsatte og spille da han våkna.hjertet stoppa, kroppen var totalt dehydrert! Det andre som hun sier også! For noen er det faktisk så gale! mister all sosial omgivelse osv. Nå er det ikke så alvorlig for alle her inne da, men det er et eksempel på hvor avhengi en faktisk kan bli! At min mann spiller data, må han da bare få lov til!! Men ikke så det går ut over forholdet.. Det KAN faktisk gå an!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #55 Skrevet 5. september 2007 Huff, jeg la tidligere inn et svar her om at han endelig har gått lei, men det varte visst ikke stort lenger enn en uke. Nå er det tilbake til det verste, og vet ikke hvor lenge jeg klarer å leve med dette lenger...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #56 Skrevet 7. oktober 2007 det skjønner jeg godt! Si meg eller spillet,dra bort noen dager,og si du kommer tilbake enten for å pakke sakene dine,eller bli,ettersom hva han velger.. her har typen sluttet,meeeeeeeen har begynt med noe annet likegodt! er det mulig? poenget var ikke at han spilte WOw,men at han spilte døgnet rundt! AAARGH! HI
Stary Skrevet 9. oktober 2007 #57 Skrevet 9. oktober 2007 I love Warcraft !! Her i huset er det bare jeg som spiller
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #58 Skrevet 9. oktober 2007 Hvor gamle er disse mennene/samboerne/kjærestene deres? Trodde kansje at når man har barn eller skal bli pappa (mamma) så er prioriteringene litt annerlees...... Mulig at jeg begynne å bli gammel :-) Jeg har INGEN i min omgangaskrets som bruker fritiden sin til å spiller spill på pc`n eller hva nå enn det hetet alle disse spillene. Hva med frisk luft til dere og ungene...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #59 Skrevet 10. oktober 2007 signerer den PIA 79. det er nok av andre fornuftige OG MORSOMME ting å bruke fritia på!! så det så!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #60 Skrevet 11. oktober 2007 Ikke tro det er noe bedre å ha en gravid kjerring som sitter å bimmer hele dagen heller,..Og kom ikke å si dere ikke er avhengige..Er MANGE her inne som kommer med innlegg dag og natt!!! Hilsen blivende far
Ainahel1 Skrevet 13. oktober 2007 #61 Skrevet 13. oktober 2007 min sambo spiller WOW....på 3året han spiller nå....men vi har snart vært i lag i 1år....han er borte på jobb i fra mandags mårgen til torsdags kveld...kommer hjem å slår på dataen spiller hele torsdagskvelden...noe som er greit han har tross alt jobbet mye,men fortsetter på fredag,lørdag å søndag... jeg har gitt beskjed om at fortsetter han sånn så drar jeg min vei...da sa han at han er så utroli redd forr å miste meg...men han spiller for at han kjeder seg....og så fikk jeg beskjed om å si i fra hva jeg vil finne på i lamme han så skal vi heller gjøre det enn at jeg ser tv å han sitter å spiller! han skjønte vel at jeg mente allvår.......jeg sa til han at dette bør ikke skli ut,for da pakker jeg tingene mine å drar!!!! håper flere her klarer å få samboerene til å forstå at det bare er ett spill å dere å barna er virkelige å trenger oppmerksonhet å kjærlighet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå