Gå til innhold

Jævla World of warcraft!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme problemet her !!!!!!

Ikke lett det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår jo at menn må få ha en ting å drive med som de liker..

Men hva med å roe det ned litt.

Vise hva som egentlig betyr noe ...

Skrevet

Hva tror dere mannfolka tenker da........ Jævla BIM!!!!!!! Det tror jeg.

Skrevet

Ok .. vet ikke med de andre her på bim ,

men jeg tar vare på barn , hus og jobb.

Jeg sitter ikke her 8 timer om dagen !!!!!!!!!!

Skrevet

Nå skal dere høre noe lite koselig:

En gang var mannen min med på raid..dette er lenge siden og funket dårlig så han stakk. Men, (ler) hør her: De hadde sånn team speak greie (sånn de snakker sammen på) plutselig (jeg hang over mannen min for jeg syntes det var veeeldig mye dårlig engelsk ute og gikk,vi satt og lo frem til dette skjedde)

En liten guttestemme sier "Daddy can you please stop? Stop playin`dad please"

..Det ble brått stille fra alle mann, og på toppen av dette var det han som styrte dette "guildet" som hadde sin sønn hengende ved siden av pulten. Raidet hadde akkurat startet, ville ta slutt om ca 2 timer om alt gikk etter planen.

Mannen min logget av,helt sjokkert. Jeg var sjokkert.

Dagen etterpå fikk han høre at raidet hadde gått sin gang med 3 timers jobb,og guild lederen hadde deltatt hele veien!

Rart noen skulle hatt seg en kraftig midt på trynet?

Skrevet

Ja der ser du... sånn er det altså..

Helt sykt og trist.

Kjenner til det der ja..

Skrevet

Hvis det å spille dataspill er den verste lasten sambo har, så er det greit for meg:)

Skrevet

Lett å si,hvis du ikke lever med det.

Hadde du likt at sambo ikke har tid til å si god natt til

barnet fordi han ikke kan gå ifra et spill...??

Det er verst og se hvordan barnet reagerer ,når pappa velger

et spill over han..

Skrevet

kanskje ikke faren gidder å si godnatt til ungen? kanskje du selv er årsaken til at han sitter klistra,for du virker ikke som om du er så utrolig spennende å ha med å gjøre.kvinnfolk som klager er det verste en mann vet, derfor trekker han seg inn i spillet. han får ikke kjeft og pes derfra.

mannen min spiller wow han også, men han har ihvertfall en kone og to barn han bryr seg om. vi gjør utrolig mye sammen, og han har tid til oss og familien sin.kanskje det har litt med innsatsen din som samboer og kjæreste å gjøre?

Skrevet

Ok hvordan kan du vite om jeg er spennende, eller om jeg

klager å kjefter ??

Det vet du da ingenting om...

Åja,,,,det er jo det jeg sier at han ikke gidder si god natt til ungen....

fordi spillet kommer først !!!!!

Helt sykt og det kan ikke unnskyldes og ikke ta seg tid til sine barn !!!!!

Skrevet

Så gjør noe med det da... Gå fra han, still han ett ultimatum.... Nytter ikke å sitte her å klage! Kanskje bare du finner deg i for mye?

Skrevet

Jeg gikk nesten fra mannen min pga dette. Måtte til slutt gi han et ultimatum: meg eller spillet. Han valgte selvfølgelig meg, men det skled ut etter kort tid :-( Ville jo ikke gå fra han (jada, tomme trusler) men vi klarte å finne en ordning hvor han spilte til fast tid en gang i uka. Men etter 2 år med frustrasjoner og mye krangling har det umulige skjedd: han er lei og spiller nesten aldri lenger :-D

Skrevet

Oi så fint da..

Håper min mann blir lei også :)

Men fælt at man må gå så langt som å dra fra dem ,

før de forstår ...

Skrevet

Jeg er wow-enke !!

Kunne ønske spillet ble lagt ned eller noe slikt !!

Det spillet ødelegger mennesker..

De som spiller må tenke seg om litt ,

er det verdt det?

Er man kanskje blitt litt hjernevasket ?

Skrevet

Man blir totalt hjernevasket av WOW........

Skrevet

Jeg pleier som regel ikke å skrive så mye innlegg, men dette var på tide med ett sånnt innlegg!! Damer/jenter som har enn mann med spille avhengig het, ah ingen aning om hva dette dreier seg om!! For dette er faktisk allvorlig, og ikke kom hit pg si :"sett ultimatum" " åh, er det bare spilleavhengig het som er problemet, hadde ikke jeg hatt noe imot om det kun var det" osv osv, for dere har absolutt NULL ERFARING og bør ikke komentere dette engang! Når det er så gale at de velger spillet forran familien, så er det faktisk ikke familien sitt problem, men stakkaren har faktisk ett problem han sikkert helst inners inne vil bli kvitt, men er inne i den stygge onde sirkelen der han ikke kommer deg ut der i fra... utrooolig slitsamt, tragisk og trist!! Jeg skjønner dere sååå godt! Min samboer spiller også pc spill, han føler han må ha sin daglige "dose" *ler* med en omgang på ett spill (vet ikke hva det heter), om han ikke får det, går han bare og tenker på spillet... Jeg haaaaater det spillet. Jeg stiler meg vrang og NEKTER plent enkelte ganger, og går det ett par dager nå, så avvenner han seg det, og er ikke så avhengi lenger, supert triks, så nå passer jeg bare på det ikke blir for store doser på han i slengen;) men jeg tenker på de stakkar som ikke har sjans mot mannen sin der. må vere helt forferdelig! For det var ikke så lenge siden jeg var det selv! Han satt der, dag inn og dag ut i 6 mnd (+ 4 år til bake, men var ikke så gale da) og jeg fikk null tid med han, selv da jeg begynte å gråte klarte han ikke rive seg vekk fra pc'en, selv om jeg så i øynene hans at han desperat ville, men kune ikke "bryte" midt i fighten eller noe... det sårer sååå enormt!!! Heldigvis brøt nettet vårt (tihihihi) og vi var uten nett ett par uker, han fikk virkelig bena på bakken igjen!!! YAHOOOO!!! vet ikke hva som hadde skjedd om ikke.. Det var ikke evbart hverfall..:( Og det ene innlegget her oppe der faren spilte 3 timer med ungen sin sittende å klage og be faren slutte(men satt likevell 3 timer!!!, fikk meg til å begynne å gråte, det skar hjertet mitt!!

Nå spiller han av og til, og han spørr alltid meg først om han kan få lov..;) hihi.. eller han spiller når jeg ikke er der.. det er helt ok for meg, men han kan våååge seg å sette seg ned når jeg er der nå, for nå er det JEG som skal spilles på;) hehe... Vi har det suuupert nå, og bedre en noengang før!! Krysser fingrene for at han ikke skal bli avhengi igjen, eller oppdage ett nytt spill!!!!! :/

LYKKE TIL allle dere med spille avhengige menn!!

Og dere som ikke har peiling og som ber oss skjerpe oss : Få beina på jorda og prøv og førstå at slike ting er ikke så flott som dere skal ha det til! Spilleavhengighet er farlig og ikke noe å spøke med! Ikke kom her med de sløve kommentarene deres!! Og jeg vet hva jeg snakker om!!

Skrevet

Bra innlegg !!

Og dette er jo sant .

Det er faktisk snakk om spille avhengighet ...

Prøver å få min mann til å forstå at han faktisk er avhengig ,

men han har ikke helt forstått det selv ennå...

vanskelig det her...men som du sa over her....

hadde nok ikke gjort noe om nettet ble borte en stund :)

Skrevet

"kanskje ikke faren gidder å si godnatt til ungen? kanskje du selv er årsaken til at han sitter klistra,for du virker ikke som om du er så utrolig spennende å ha med å gjøre.kvinnfolk som klager er det verste en mann vet, derfor trekker han seg inn i spillet. han får ikke kjeft og pes derfra.

mannen min spiller wow han også, men han har ihvertfall en kone og to barn han bryr seg om. vi gjør utrolig mye sammen, og han har tid til oss og familien sin.kanskje det har litt med innsatsen din som samboer og kjæreste å gjøre?"

Fy faen, så dum du er.

Skrevet

Flott jeab...

Enig med deg for en gangs skyld :)

Skrevet

Kjæresten min spille WoW. Synes det er helt greit jeg... Han må da få lov til å gjøre det han liker å gjøre :P

Skrevet

Ja jeg syntes også min mann må få lov til å gjøre det han liker .

Men når det går utover familielivet og forholdet vårt...

Da blir jeg forbanna ja.

Sitter kjæresten din 8 timer om dagen hver dag med wow ?????

Skrevet

Har virkelig hatet det spillet jeg og. Etter en del krangling (ble nesten slutt) og skikkelig prating sammen, har det blitt mye bedre. Mistet ett halvt år studier på grunn av det spillet! Det ble mye mye bedre en stund, men nå spiller han litt igjen. Men det er helt slutt på faste avtaler om raid osv.

Enkelt å si at man bare må dumpe en kjææreste som spiller for mye, men ikke så lett når man faktisk elsker ham og han stort sett ellers er en herlig mann.

Det spillet er rett og slett konstruert for å gjøre folk avhengige. Og de jobber hele tiden med å holde folk der. Overrasket (og håpefull) over å lese at noen har blitt lei av det.

Egentlig burde det nesten vært regler mot visse taktikker spillprodusentene bruker. Dette er nok et voksende problem, og mydigheter er jo som regel helt bakpå når det gjelder tekonologi. En ung mann i Japan døde faktisk mens han spilte. Tror han kuttet ut både søvn og mat, og så gav hjertet opp. Han som mange andre tjente penger på å jobbe seg opp gull, som han så solgte til andre spillere (for ekte penger). Der har man og et mindre vakkert aspekt av spillet. Folk i vennekretsen har måttet gi opp studier og flytte hjem til foreldrene sine på grunn av økonomiske problemer. For selv om spillet ikke koster så mye, tjener man ikke noe når man spiller dette møkkaspillet i all sin våkne tid.

Heldigvis går det mye bedre her i gården, men jeg skriver under på at det er et skummelt spill.

Skrevet

Ja de prøver bevisst og holde folk der inni spillet..

Det er jo akkurat som et samfunn der inne !!

Skummelt...og folk vet ikke at de er avhengige...

Skrevet

Han sitter ikke der konstant nei. Han spiller ikke når jeg er der, men når jeg ikke er der kan han sitte der lenge!! :P Hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...