Patetica fåkksi Skrevet 26. august 2007 #51 Skrevet 26. august 2007 Godt poeng, begynner med streng dressur fra og med i morgen: sex-nekt og samtidig puppe-lokking. Men det kommer til aa forbli med lokkinga, med mindre han forandrer oppförselen og gir labb.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #52 Skrevet 27. august 2007 Ha haha haha ha..... Dustete kvinnfolk!!!!!!!!! Dere er jo jævlig heldige som har det så bra med perfekte menn.. men kan det være så vanskelig å forstå at ikke alle menn er så flinke og snille????????????? Og det er faktisk helt jævlig å bo sammen med en sånn mann , det er som å ha et tredje barn som burde være et godt forbilde for sine barn. Men som ikke er det , eller skjønner at han burde være det!! Og det er ikke alltid man ser det i starten nei...
Patetica fåkksi Skrevet 27. august 2007 #53 Skrevet 27. august 2007 Jeg har da aldri sagt at min mann er helt perfekt, men jeg reagerer paa mye av det som dere presterer aa si her inne.
Ikkelektuell Skrevet 27. august 2007 #54 Skrevet 27. august 2007 Det er klart, ellers ryker hele opplegget.
Ikkelektuell Skrevet 27. august 2007 #55 Skrevet 27. august 2007 Jeg gjentar: Hvis det er så jævlig å bo sammen med mannen din så foreslår jeg at du rett og slett flytter ut.
Patetica fåkksi Skrevet 27. august 2007 #56 Skrevet 27. august 2007 Nettop, som hissige jeab poengterer: hvis det er HELT JAEVELIG aa bo med mannen din, hvorfor i alle dager gjör du det da??
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #57 Skrevet 27. august 2007 Som jeg har skrevet før på siden, IKKE rart at mennene deres ikke gjør noe da dere kaller ham GUBBEN!!!! Herregud, det er da det styggeste fæleste uttrykket på jorden!! Høres ut som dere er et satt ektepar som har levt sammen AAAALTFOR lenge....... Få tilbake piffen i forholdet, ikke fortsett med dette gubbe-pratet. Stønn.
Ikkelektuell Skrevet 27. august 2007 #58 Skrevet 27. august 2007 Hi hi hi :-) Godt poeng, anonym 12:07. Hilsen hissige jeab *knurr*
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #59 Skrevet 27. august 2007 Herregud.................... Vi har barn sammen , og elsker hverandre. Vi har da fine stunder også. Ikke såå lett å bare kaste ut pappan til mine barn. Det må være lov å si at ikke menn er så flinke bestandig. Dere høres jo mer ut som kvinnehatere!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #60 Skrevet 27. august 2007 Ja nå var du lur... kanskje hvis jeg slutter å kalle han gubbe så forstår han at han må hjelpe til hjemme. Og stå opp om morgenen med barna sine. Og tar meg med på romantiske dater !! Det er nok hemmeligheten... Kan tenke meg litt verre navn en GUBBEN du!!!!!!!!!!!!!!!!
Ikkelektuell Skrevet 27. august 2007 #61 Skrevet 27. august 2007 Hvordan kan du elske en person, og samtidig synes at tilværelsen i samme hus som ham er helt jævlig? Du sier ikke at "mannen din ikke er så flink bestandig"; du sier faktisk at han er en udugelig dust som er jævlig å bo sammen med. Må være langt mellom de "fine stundene" siden du vanligvis har det grusomt sammen med dette mennesket.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #62 Skrevet 27. august 2007 Tror alle mannfolk er litt tafatte jeg.... Spørs hvordan de har blitt oppdratt hjemme hos ho kjære mor;) Har en sofagris jeg også,men nåe han først begynner er han suveren!!!! når skulle det være da.. 1616
lanoforliten Skrevet 27. august 2007 #63 Skrevet 27. august 2007 Jeab, er du en mann kanskje??? Du fyker i været i diskusjonen her... Men det skal sies at jeg er helt enig med deg! Du sier mye fornuftig!:-)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #64 Skrevet 27. august 2007 skulle tro jeab var en mann ja.,. eller traktor lesbe...
Ikkelektuell Skrevet 27. august 2007 #65 Skrevet 27. august 2007 *knegg* Nei, jeg er absolutt ikke mann. Jeg får bare en uimotståelig trang til å påpeke det når noen kommer med utsagn som i så stor grad faller på sin egen urimelighet.
Ikkelektuell Skrevet 27. august 2007 #66 Skrevet 27. august 2007 "skulle tro jeab var en mann ja.,. eller traktor lesbe..." You wish.
Patetica fåkksi Skrevet 27. august 2007 #67 Skrevet 27. august 2007 Er jeg kvinnehater fordi jeg stiller spörsmaalstegn naar noen sier at det er HELT JAEVLIG aa bo med mannen sin? Det var ikke snakk om at "det irriterer meg litt at han gjör saann og saann". Det var helt jaevlig. Da lurer jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå