Gå til innhold

mannfolk,hvor i helvete er instrusjonsboka??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei Jeab. hvorfor er du her inne på denne tråen hvis din mann er så perfekt?? det meste var helt fint med min før vi fikk barn.jeg gikk ifra han også jeg i over et år,men de er noe som heter følelser,sex og barn og vet du hva? vi venter nr to så det er ikke bare,bare da ditt jævla kjøtthue av et nek..ggggrrrrrrrrrr jeg er sååååå jævlig hissig og hormonell nå at jeg tror jeg eksploderer snart!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen menn er shit..!!! Kan faen ikke brukes til noe som helst!!!

Og det er dessverre ikke det om han kan husarbeid, male, snekre etc som styrer hvem man forelsker seg i.. DESSVERRE, for det straffer seg litt senere i forholdet, når sånne ting begynner å bety noe.

Jeg blir forbanna, frustert og pinlig berørt over at min mann er en PINGLE når det kommer til alt som har med håndverk og vedlikeholdsarbeid å gjøre. Inne i huset gjør han ikke annet enn å rote, hauger med klær hoper seg opp overalt,klesvaska og oppvaska blir aldri tatt, støvsugeren kan han overhode ikke håndtere, han er klønete og uforsiktig med alt, og blir bare sint hvis jeg påpeker noe som helst når han en sjelden gang prøver å gjøre noe.

JA, jeg har vurdert å avslutte forholdet bl.a på grunn av dette. Jeg har vanskelig for å respektere en mann som ikke klarer NOE SOM HELST, og når han først prøver, blir han "sliten" etter 15 min.. og da er det tilbake til playstationen.

Men jeg prøver litt til å ser om jeg får trent han opp til å bli en "flink bisk"....

Skrevet

Herregud til no syting det var innpå her da??????

Regner med dere har bodd sammen med mennene deres en stund??

Må jo vel for fanken ha vist hvordan de var før dere bestemte dere for å leve sammen med/evt få barn sammen med..?

Dere har tatt dem som dem er, og LEV MED DET!!!! Eller kvitt dere med dem??

Prøve å lære dem opp til å gjøre som dere sier? HERREGUD!!!! Jeg blir kvalm!!! Hvorfor forandre på noe som dere falt for? Hæ??

Min mann er for all del ikke perfekt, og det er ikke jeg heller. Har våres nykker begge to... Og det må vi leve med om vi skal fortsette å være sammen... Sikker på de mennene her som ikke bærer ut søpla å ikke slaø få sex pga det har maaange andre gode kvaliteter!!

Skjærp dere å vær glad for at dere har funnet noen som i det hele tatt gidder være sammen med dere!!!

Skrevet

Gå og legg deg anonym 19:04..

Skrevet

Hehe... anonymen 19.36..

Synes det var bedre innlegget til 19.04 eller ditt... du har tydeligvis ikke så mye å si du da??

Er helt enig med 04... tenk alt mennene kanskje klager over oss på?

Når kritikken og missnøyen med mennene begynner er det et godt tegn på at noen bør opne kjeften og si noe.. hjelper ikke det så still et ultimatum.. Hjelp til eller så tørner jeg..?? er ikke verre en det!!

Herregud ass... barnslige folk... stå på 19.04!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, akkurat, mora hans oppdro ham, da han vokste opp. Menn som lar seg oppdra som ei bikkje av kjæresten er etter min mening lite å ta vare på, men det har nok å gjøre med hva slags person man er. Jeg har en sterk personlighet og er veldig bestemt, og om jeg skulle hatt et forhold til en tøffelhelt ville jeg overkjørt ham helt.

Skrevet

"Er nok et vanlig problem dette med husarbeid, og ganske dumt å si at man bare får kaste ham ut hvis han ikke gjør nok (med ref. til hissige Jeab). Det er nemlig sånn at man kan elske en mann for andre ting enn husarbeid, og noen uenigheter dukker opp i de fleste forhold."

Ingen av hundedressørene i denne tråden gir uttrykk for å elske mennene de syter over. Det går mer på hvor tvers igjennom udugelige de er, altså er stadiet "noen uenigheter" tydeligvis passert for lenge siden. Jeg står på mitt; gå fra fyren, eller godta at han er (og blir) slik, og slutt å klage.

Skrevet

Høres ikke ut som du har så sterk personlighet. når du ikke kan

forstå at noen menn må oppdras.

Høres ut som du er en person som lar mennene sitte der å spille dataspill mens du gjør all jobben...

Skrevet

Her var det flust med usakligheter, anonym 18:27. Du er neppe gamle flisa, er du vel? Skal nøye meg med å kommentere én ting: Min samboer er slett ikke perfekt, men det er da ikke jeg heller. Jeg holder meg dessuten for god til å syte over hans utilstrekkeligheter til alle som vil høre, bl.a. fordi jeg absolutt ikke ville sette pris på det om han skulle gjøre noe lignende. Og fordi jeg ellers ikke har noe behov for å syte om det.

Skrevet

"Høres ut som du er en person som lar mennene sitte der å spille dataspill mens du gjør all jobben..."

Hvis du har lest det jeg har skrevet tidligere i tråden så ville du skjønt at jeg har en mann som faktisk tar sin del av oppgavene uten at jeg behøver å mase om det. Jeg slipper å oppdra min, siden han har manerer og folkeskikk fra før. Hvis noen menn må oppdras så har jeg valgt (og velger fortsatt) å unngå å involvere meg med disse. Hvorfor gjør ikke du det samme?

Skrevet

Fordi man har barn med disse mennene, og elsker dem!!

Skrevet

"Fordi man har barn med disse mennene, og elsker dem!!"

Du virker ikke mye kjærlig i dine beskrivelser av dette udugelige mannfolket du tydeligvis har ved din side, men hva vet jeg. Min oppfatning av kjærlighet er at den inkluderer respekt for den en elsker, men igjen - hva vet jeg. *knegg*

Skrevet

Et annet betimelig spørsmål er jo: Hvorfor får du barn med en mann som ikke duger til annet enn å spille dataspill, når du tydelig synes at denne egenskapen ikke er noe å samle på?

Skrevet

Herregud.. hun sier da ikke at det er det eneste han duger til...

Hvis mennene deres er såå perfekte , så hva faen gjør dere hr inne,, hvor vi som faktisk har litt late menn kan klage litt...

Skrevet

Ingen her som har sagt at våres menn er perfekte, men vi gidder bare ikke rakke ned på de dårlige kvalitetene, hadde du synest det varhelt okay at han satt med kompisene og fortalte alt det negative om deg?? Sikker på du har dårlige kvaliteter du og!!

Tenk litt mer på det han mannen faktisk gjør og ikke bare se det negative!!!

Om han er lat så...?? SO WHAT???

De er ikke dyr som kan "dreseres".. kvalme sytete kvinnflolk!!!

Skrevet

ååå kjære jeab,er nok sikkert eldre enn deg:) er 30!!

Skrevet

Forandrer ikke på det vi falt for.. Fordi i begynnelsen av forholdet var det ikke måte på hvor flink han var til både husarbeid og montering av møbler osv osv.. Så finner man sakte men sikkert ut at det kun var for å imponere...

Skrevet

Satt med kompisene å rakket ned på meg???

Haaallooo... her sitter vi på en anonym internett side for faen!!!!!!!

Jeg sitter da vel ikke og snakker om mannen min til venner og bekjente.

Men her klager jeg litt jaaaaa....

Hvis ikke du vil klage på din mann. så stikk!!!!!!!!!!!

Vi elsker mennene våre, men trenger å få ut litt sinne her isteden for på dem!!

Mulig å være så Dum..

Skrevet

Åh, beklager. Da virket du bare veldig ung, da.

Skrevet

Jeg har fortstaatt det slik at om man ikke har en udugelig mann, har man ikke lov til aa skrive her inne, men siden det er söndag og hviledag tar jeg loven i mine egne hender og skriver likevel.

For det förste; det er da bra at vi ale duger med forskjellige ting? Hvis alle sammen hadde hatt akkurat de samme egenskapene (eks, klare aa ta ut söpla paa egenhaand, klare aa sette paa en vaskemaskin HELT uten aa bli fortalt at man maa gjöre det osv..) saa hadde vel hele samfunnet gaatt nedenom og hjem etter en stund.

Minner meg litt om de töffe anonyme som stadig rakker ned paa damer som "bare jobber i kassa paa Rimi" mens "jeg selv faktisk jobber paa et stort og viktig kontor". Alle jobber maa gjöres saa det hele skal kunne gaa rundt og fungere.

Men tilbake til dette med udugelige menn;

hvis du har sagt det samme til mannen din i over 7 aar kan ma jo lure paa hvorfor du gidder aa holde ut enda. Og hvis du ikke kjente din mann för dere hadde barn sammen, ja da kan man jo ogsaa lure litt.

Forresten, HISSIGE jeab, da jeg fikk min samboer hadde han allerede laert aa ikke ha hodet ut av vinduet hele tiden naar vi kjörer bil. Men vi har sitti litt fast med dette med labben da. Uansett hva jeg pröver saa gir han bare IKKE labb! Har du noen tips, du som har klart det?

Skrevet

anonym 11.56...

Det beste hadde vel vert å fått ut frustrasjonen på akkurat mannen din om det trengdes... det skjer ingen forbedringer ved å sitte her å klage!!

Så hvem som er dummest av deg å den som har skrevet innlegget over er ikke godt å si gitt...

You figure it out!!!

Skrevet

Anonym 17:53 ......''

Jeg krangler heller litt med dere som jeg ikke kjenner,

enn å ødelegge husfreden..

Hva jeg gjør for å lære mannen min å hjelpe til vet vel ikke du noe om!

Skrevet

Som enhver Dame ville gjort hadde jeg selvsagt nektet ham sex de foregående fire månedene, etter at vi hadde en episode med en avis som på mystisk vis ble revet i stykker på veien mellom postkassa og frokostbordet mitt. Vi var derfor ved et punkt der følgende setning var svært effektiv og ga ønsket resultat umiddelbart:

"Hvis du gir labb nå så skal du få se puppene mine."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...