Gå til innhold

mannfolk,hvor i helvete er instrusjonsboka??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så drittlei av mannfolk som sier at de skal gjøre noe og gir faen å gjøre løftene likevel.det skulle ha vært reset knapp på de og escape da de driver å terger deg. av og på knapp og en mute knapp.

han lovet meg å skru sammen sprinkelsenga men det ble ikke gjort. han lovet å gå med søppla men det ble ikke gjort. nå er snart min tålmodighet slutt..... #%&¤%/&/(()/%&¤#&&¤%&/()

det var godt å slippe det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det selv da,sutrekjerring!

Skrevet

du skjønner det din tvekjønnete f*** at det er lov til å si drit her

Skrevet

Ja,men den tiden det tok deg å skrive dette,og irritere deg enda mer,den kunne du brukt på å gå i søpla selv.

Skrevet

samma her i gården. løfter om at alle mulige ting skal bli gjort innomhus og utomhus. men neeeei, plutselig var han støl, syk, trøtt etc

og jeg må gjøre alt sammen selv, og jeg er 6 mnd på vei.

Faens dritt

Skrevet

Slik var min også...

Men etter noen år med intens jobbing fra min side, så begynte det å skje noe...

Dette gjør min gubbe:

* vasker kopper

* vasker badet og innimellom stua

* tømmer kattedassen

* lager mat

* steller med litt spikring og skruing og sånn, men er ikke

supergira på slike ting

* går ut med søpla

* tar seg av snuppableieskift, bading, legging, mating

* gir meg massasje

* henter ting for meg +++

Det viktigste: han gjør alt på egen initiativ nå! Tidligere måtte jeg mase høl i hue på han 40 ganger før han reagerte - og da var han ofte sur.

Stå på damer! Det tar bare litt tid :o)

Skrevet

Jeg har nettopp malt en 2 etasjers enebolig HELT alene uten hjelp fra gubben. Han sitter inne (mens jeg maler) og ikke gjør noe, kjeder seg, og finner ut at han skal....

Besøke en kompis!

Skrevet

Ouch.. den er lei =S

Gubben her hjemme er heldigvis ikke så ille som offshore.. (føler med deg). Men han er veeeldig flink på å si han skal gjøre noe, men det skjer ikke.. F.eks boden våres er overfylt av ting som skal på gjennvinninga/fyllinga (møbler vi har bytta ut og slikt). Han hadde sommerferie i slutten av juni og begynnelsen av juli. Da SKULLE han gjøre det.. joda, flink var han.. kjørte ETT lass i juni.. Siden da har vi kjøpt ny seng, nye madrasser og 2 nye kommoder.. så de gamle ble plassert i boden slik at vi skulle få inn det nye.. Og nå er det jo august.. boden er like full. Han har vel lovet hver eneste uke at han skal gjøre det.. men neeeida.. skjer ikke.. Mannfolk.. Skulle gjerne gjort det selv, men har ikke billappen så jeg går ikke opp til fyllinga/gjennvinninga, gravid og med møbler på skuldra altså.

Og inne i boden står fryseren full av mat.. som jeg ikke får tilgang til.. blir jo bare å kaste den maten når jeg først kommer til der inne.. ARGH!

Skrevet

når jeg bodde samme med ei venninne så hadde vi ordninger på det der, hvem som gikk ut med søppla når, og hvis hun ikek gikk ut med den når hu skulle. satt jeg den bare på rommet hennes. da lærte hun at det måtte gjøres:) hehe manne din har ikke eget kontor eller no da??

prøv å kutt ut sex osv så lærer han nok:P

Skrevet

Å, så fliiiink! Gir han labb også, eller?

Min henter avisa om morgenen - helt av seg selv. Nå for tida holder vi på med do-trening, og så prøver jeg å plukke av ham det at han alltid skal stikke hodet ut gjennom sidevinduet når vi kjører bil.

Skrevet

Ja, da lærer han nok...at dama hans er ei heks.

Skrevet

Hva er det med deg da jeab??

Menner er voksne mennesker, de må da hjelpe til i hjemmet..

Her gjør jeg 90 %.

Men hvis jeg ber om noe så gjør han det med en gang.

Skulle bare mangle.

Vi jobber da like hardt begge to.

Så da jobber jo jeg mye mer, med tanke på barn og hus.

Jeg hadde satt ned foten hvis ikke min mann hjalp til.

De har det for godt...

Skrevet

Herre gud, for en innstilling. Du fremstiller deg selv som en mannehater av rang. Damer som bruker sex (dvs mangel på sådan) som pressmiddel er hekser, uansett grunn. De burde ha ben nok i nesa til å løse problemene på mer konstruktive måter.

Skrevet

Greit at man ikke skal bruke sex som pressmiddel.

Det er jo litt barnslig, fordi om jeg forstår at noen ganger blir man så irritert at man tyr til slikt.

Men menn må oppdras, så lett er det.

Er ikke mannehater fordi om jeg ber mannen min gjøre sitt i huset.

Vi er i 2007, og damer jobber like mye som menn.

Vi skal ha hjelp med barn og hus.

Og vi har rett til og be om det.!!

Skrevet

Jeg har ikke sagt at du ikke har rett til å be om hjelp med hus og barn. Du fremstår likefullt som mannehater når du sier at menn må oppdras og at du forstår damer som nekter menn sex for å få det som de vil.

Hvis du mener at menn må oppdras så har du forresten kjennskap til feil type menn. Dette har kanskje noe med deg å gjøre?

Skrevet

Ser ikke problemet. Mannen min vasker og lager mat; fordi han har lyst. Og det er jeg kjempe glad for. Søppla tar da den som skal ut når den er full.

Sex ville jeg da ALDRIG ha brukt mot mannen min, for det betyr da at jeg heller ikke ikke får noe.......................

Hvis det er slik at man må oppdra mannen, så forandrer du jo han. Da må det da være bedre å finne en som er slik du vil ha ham.

Skrevet

Ja da har jo du funnet en som enten lærte seg slikt av moren sin eller en eks.

Da har han jo blitt oppdratt.

Skrevet

Faktisk jeab så har jeg en flott mann som hjelper til når jeg ber om det.''

Men man må jo oppdra de til å bli slik.

De fleste menn er barnlige.

Man må jo lære folk hvordan man vil bli behandlet.

Og hvordan man vil ha det i sitt hjem.

Jeg er ikke mannehater , jeg er realist!!

Skrevet

Kanskje det.

Men om jeg ikke var fornøyd ville jeg da heller ikke begynt å forandre på han nå. Det er da den mannen du har du har valgt. Jeg ser det slik at du ma godta han slik han er eller bytte han ut..............

Skrevet

oppdra??? ja det er lett når han er en bortskjemt mamma gutt. har prøvd det i 7 år jeg. uten resultat. han har en fast oppgave her og det er å ta ut søppla. han klarer faen meg ikke det engang,det står gjerne tre fire poser på kjøkken og samler fluer..jeg maser på han hele tiden og når han endelig gjør det så går han ikke i søppla,neida han setter det i søppelsekker rett utenfor døra. ekkelt og flaut!! jeg kunne også gjort det selv men hva faen hadde han gjort da?? IKKE EN DRITT!!!!!! så "lompa" over her som klarte å få guttungen(typen) din på rett spor...hva gjorde du?? Kan jeg få den oppskrifta?? min fyr er heeeelt uansvarlig ,barnslig og lite hensynsfull. (kan jo lure på hvorfor jeg gidder?)Jeg er super hormonell og "pissed" i dag også....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....mest lyst til å kasten på hue å ræva ut!!

Skrevet

Nei, som partner må man absolutt ikke oppdra alle menn til å bli flotte karer som hjelper til når de blir bedt om det. Enkelte ER faktisk bare sånn. Oppdragelse er noe man bedriver som mor, ikke som kjæreste.

Hvis min kjæreste hadde omtalt meg på den måten du snakker om din mann her, så hadde jeg blitt usigelig forbannet. Hadde ikke du, om det var omvendt? Det høres ut som om du prater om bikkja di.

Niks, du er ingen realist, - du er respektløs.

Skrevet

"Jeg ser det slik at du ma godta han slik han er eller bytte han ut"

AMEN !

Skrevet

Hvorfor i alle dager ble du sammen med en bortskjemt mammagutt, da?

Og ja, jeg lurer på hvorfor du gidder. Enten så kan du slå deg til ro med at han er uansvarlig, barnslig og lite hensynsfull (?) - eller så kan du gå fra ham. Det er opp til deg.

Skrevet

Det er disse mennene som ikke gjør en dritt for å hjelpr til som er respektløse!!!

Hvis din mann ER så flink så er jo du veldig heldig jeab.

Men da har jo mamman hans eller en eks oppdratt han sånn...

Skrevet

He he

Viste disse innleggene til min mann, og oppfordret ham til å bli flinkere til å delta i husarbeidet. Får håpe det hjelper. Er nok et vanlig problem dette med husarbeid, og ganske dumt å si at man bare får kaste ham ut hvis han ikke gjør nok (med ref. til hissige Jeab). Det er nemlig sånn at man kan elske en mann for andre ting enn husarbeid, og noen uenigheter dukker opp i de fleste forhold.

Lurer imidlertid litt på hvorfor dere sier at moren eller eksen har oppdratt han som ble omtalt som flink. ? Kanskje hadde han en aktivt deltakende far? Tror heller det kommer derfra. Er det bare dere som oppdrar deres barn? I så fall er det ikke rart om mannen ikke orker å delta i husarbeid, hvis han er satt på sidelinjen i familielivet?

Signerer med anonym jeg, for nå hisser jeg vel på meg alle på hele tråden her, he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...