Gå til innhold

Nå må alle disse utlendingene slutte

Anbefalte innlegg

Skrevet

å rope RASISME med en gang de får litt motstand..Eller at noen rett og slett sier meningen sin..

Det må da faen gå an å si sin mening uten å bli kalt for noe..

Jeg liker ikke muslimer,...Og det må da vel gå an å respektere dette....

Kall meg rasist om du vil..Jeg gir faen..

Og når det gjelder den saken som skjedde i oslo,der de la en fyr ligge igjen uten at noen gadd å hjelpe han..Slikt burde ikke skje,men hadde det blitt så stor mediasytr hvis det hadde vært en fyr med blondt hår??

NEPPE!!!!!!!

Send alle disse kriminelle utlendingene ut av norge, de ødelegger for de få som virkelig gjør en innsats!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT ENIG MED DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Idiotisk innlegg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Slutt å gre alle under en kam, det blir bare idiotisk og lite voksent!!!

NEI kanskje hadde det ikke blitt så mye oppstyr om fyren var blond, det hørte en jo utifra språkbruken deres, men de har seg sjøl å takke! De har/forhåpentligvis hadde et omsorgs yrke, og sånn utfører de det?????? Burde skjems!!!!!!! Et liv er et liv uansett, og dømme en som ligger nede å trenger hjelp er kaldt.

Skrevet

GRE ALLE UNDER EN KAM

er det mulig? Det heter da "Å SKJÆRE ALLE OVER EN KAM"

Skrevet

Trodde vi brukte skjærefjøler når vi skar jeg?:o Nei vet du hva! "gre alle under en kam!";)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hæ? Jeg har da aldri ropt rasisme når jeg har møtt motstand. Gjelder kanskje ditt innlegg kun utlendinger som ikke er hvite?

Og hvorfor skulle du være rasist fordi du ikke liker muslimer...jeg har aldri hørt snakk om noen muslimsk rase. Og hvorfor skal du kreve at folk respekteree deg når du ikke respekterer mennesker med en hvis religion?

Håper inderlig at det hadde kommet i nyhetene om en fyr med blondt hår hatte blitt slått ned i parken og blitt behandla så dritt, men det hadde det sikkert ikke. Hadde forresten ikke vært særlig masse plass igjen i avisene hvis en skulle lage en sak av alle de teite tinga helsevesenet gjør mot folk som trenger hjelp, for det er mange horrible historier der ute, og grov feilbehandling skjer hver dag.

I ambulansesaken er det både nordmenn og utlendinger som har ropt rasisme. Ja, kanskje ambulansesjåførene er rasister...det er vel lett å finne ut av siden de jobber i Oslo, og dermed ikke kan unngå å møte på ikke-hvite pasienter, og da må det jo finnes andre eksempler der de har vist grov uaktsomhet i tjenesten. Men uansett rasister eller ikke så opptråtte de helt dritt, og det å undergrave feilbehandlingen ved å skylde på rasisme blir feil for meg. I denne saken bør det fokuseres på at helsevesenet er dritt og dette må det gjøres noe med i stedet for at det blir en debatt om rasisme.

Hadde forresten vært helt greit om de også sendte vekk alle kriminelle nordmenn!:P

Skrevet

Veldig bra sagt, Riga!

Skrevet

Jeg vil ikke si at jeg er enig med deg HI, men jeg vet at noen utlendinger er veldig raske på å kalle nordmenn rasister så fort de møter litt motstand. Men kanskje de kommer av at de har opplevd rasistisk oppførsel tidligere?? Det er noe å tenke på.

Og når du skriver om han i oslo, som heter faktisk Ali, så er det utrolig trist historie. Og jeg hadde trodd det var et glipp fra ambulansepersonel og ikke ta han med, men når de sa det de sa sp begynner jeg å lure.'

Og sende kriminelle utlendinger ut av landet?? Det blir vel litt for teit å si???

Hilsen en utlending, som du sikkert har lest på nicket mitt

Skrevet

Poenget er at det hadde ikke skjedd om det var en blond fyr som lå der !!!

Skrevet

faktisk så kunne det skjedd. Tviler på at de ville tatt med en norsk narkoman i ambulansen med tanke på at den eneste grunnen til å la Ali ligge igjen var fordi han hadde tisset på seg, og dermed brøt "norsk lov"...

Skrevet

jeg er utenlandsk selv og jeg liker ikke muslimere selv.Veldig agressive mennesker og krever veldig mye uten å respektere Norge og vestlige verdier.Kaller alle kristne jenter horer,selv om de selv lever i et land bygget av kristne nordmann.De jobber ikke,lever på sosial hele livet.

Skrevet

Alle muslimer er ikke slik. Uannsett fortjener de å få medisinsk hjelp dersom de trenger det. Er uetisk å ikke hjelpe noen fordi man ikke liker dem...

Skrevet

Det er helt greit at man ikke skal ta alle utlendinger under en kam.

Men den muslimske troen er jo så bak mål at muslimene burde praktisere troen sin hjemme og ikke over alt.

Man ser ofte tydlige tegn på hvordan troen deres er allrede på barne deres i barnehage alder.

Mange av guttene vil gjerne styre det som kan styres og er ofte nedlatene mot jenter i samme alder.

Jentene er ofte stille og tibakeholdne gjør som de andre barna ber dem om.

Hvor har de lært dette..????

Hjemme selvfølgelig.

Og når det gjelder å sende kjeltringer ut av landet...

Utlendingene som gjør alvorlige lovbrudd her burde absolutt bli sendt hjem igjen,de burde være glade for å komme til et land som hjelper de som har levd i krig og annen drit.

Og sende norske ut av landet etter lovbrudd er vel ikke riktig...

Hvor skulle vi sendt dem?

Til afganistan og latt ali sitte i et norsk fengsel..?

Hallo,våkn opp...

Skrevet

Ser tydeligvis at det er mange som enten ikke liker muslimer eller er redd for de.

Men det blir feil.

Jeg er vokst opp muslimske tradisjoner men er ikke muslim nå (av egen fri vilje). Men syns veldig mange her bør være klar over at man tolker koranen veldig forskjellig. Desverre er det sånn at de som dreper og etc er det folk tror muslimer handler om.

Mine foreldre er muslimer men ikke sånn type muslim som veldig mange tror.

Når jeg var yngre så spurte voksne mennesker meg om jeg kunne bli tvangsgiftet. Noe jeg aldri hadde hørt om i min familie. Jeg er nå samboer men en som er halvt kanadisk, halvt norsk, og mange spør meg om jeg har kontakt med familien side jeg er sammen med en "nordmann".

Det syns jeg er veldig trist. Så jeg håper dere som ikke liker eller er redd for muslimer tenker dere litt om. Det er forskjellige måter å tolke religion på.

Skrevet

Jeg sier i begynnelsen av innlegget mitt at man ikke skal ta alle under en kam.

Men i veldig mange tilfeller ser man at folk blir helt forskrudd av koranen.

Skrevet

Kjære deg! Så du sier at du sluttet å bli muslim av ditt eget vilje? Så søt,men svar meg-hvis du skulle bo i Afganistan eller Pakistan kunne det la seg gjøre? Å slutte å bli muslim? Du skulle vare steinet offentlig! Så det er veldig behagelig sitte i snill kristen Norge å skrive all den tull du skriver.

Muslimer er agressive mennesker som bærer til Norge destruksjon,kriminalitet og kvinneundertrykkelse.

Skrevet

Men kjaere lille vakre vene, la da for faen folk gjöre som de vil i sitt eget land, hvis det "sterkeste" argumentet i denne tragiske debatten er at "kommer dere til Norge faar dere gjöre som oss hellige nordmenn!".

Skrevet

Jeg ønsker virkelig at HI her (gjerne sammen med alle som har kastet seg på den tyspiske norske "her i Norge vet vi hva som er best, det NORSKE nemlig"-bølgen her inne) får oppleve litt av det en muslim eller en mørkhudet har fått oppleve, så dere kan føle på kroppen hva dere tydeligvis ikke har empati nok til å tenke dere til.

Kanskje dere da vil snurpe igjen og tenke dere om i to og et halvt sekund før dere slenger med leppa igjen.

Det er en stor skam at unge mennesker ikke er mer tolerante overfor resten av verden enn det som skinner igjennom her inne. At vi priviligerte norske ikke klarer å oppdra våre barn med i hvert fall en smule forståelse og respekt for at ikke hele forbanna verden er lik oss i Norge.

Dersom HI har anledning til å ta hodet ut av sin egen rumpe lenge nok til å innse at ALLE nordmenn slett ikke er like, vil hun kanskje forstå at "alle disse utlendingene" er like forskjellige som vi er.

Kutt ut den idiotiske tankegangen om at "det som er norsk, er det eneste riktige og det eneste som dyger", for det er ikke til nytte i det hele tatt. Og for all del hold deg i hjemlandet.

Husk DU representerer gode gamle Norge når du er i utlandet, og tro meg; mange av dine landsmenn liker ikke å bli assosiert med deg og dine rasistiske, intolerante, ignorante holdninger.

Skrevet

...som jeg har skrivi om flere ganger her inne, er jeg flau over maaten mange middelaldrende nordmenn som bor fast i Spania, oppförer seg her nede. De mener virkelig at spanjolene burde gjöre det slik de er vant med i Norge, og de klager over alt som ikke er norsk nok.

Er alle nordmenn saann da?

Skrevet

Dette her er til hun uvitende, pinglete anonyme som skrev det her:

Kjære deg! Så du sier at du sluttet å bli muslim av ditt eget vilje? Så søt,men svar meg-hvis du skulle bo i Afganistan eller Pakistan kunne det la seg gjøre? Å slutte å bli muslim? Du skulle vare steinet offentlig! Så det er veldig behagelig sitte i snill kristen Norge å skrive all den tull du skriver.

Muslimer er agressive mennesker som bærer til Norge destruksjon,kriminalitet og kvinneundertrykkelse

Siden du er så uvitende så foreslr jeg at du holder munn. Du bare driter deg ut.

Det er faktisk mange kristne i irak, afghanistan, pakistan, iran og etc.

Les litt bøker før du åpner kjeften din.

Skrevet

Sier du at i Afganistan du kan nekte å bli muslim og bli kristen? Og at ingen der ble tvangsgiftet?Ha-ha!

Si det til dine kriminelle brødre!Kanskje de skal tro på deg!

Skrevet

Har lest mange av innleggene dine, Balooa, ang nordmenn i Spania, men det virker som om det er et fåtall av oss her inne som faktisk forstår hva du skriver. Men så er det jo lettere å tro at alle nordmenn er perfekte og at det er "alle de andre" det er noe galt med.

Helt enig med deg, nordmenn som flytter utenlands er ikke akkurat kjent for å integrere seg i det samfunnet de flytter til.

Men da er det jo selvfølgelig snakk om "å ta vare på sin røtter og tradisjoner". Mens de som kommer til Norge, bør jo helst glemme hvor de kommer fra, integreres helt og fullt i vårt samfunn og for all del ikke vise at de har en annen kultur enn det Norge med sine perfekte nordmenn har.

Har mange ganger lurt på om disse tåpene har lest LITT historie, eller om de gjør som enkelte tyskere ang Holocaust... "det der har aldri skjedd"...

Skrevet

Du kan tydeligvis ikke lese, så mer energi gidde rjeg ikke å bruke på deg.

Du er uvitende og jeg gidder ikke å bruke tid på å forklare ting til deg når du ikke engang kan lese hva jeg skriver.

Bare hold anonym-knappen tett til bryste, å lek tøff.

Deg gidder jeg ikke å skrive mer til.

Skrevet

Er selv utlending.. Og når det gjelder nordmenn i spania,altså de som bor der er ganske ok folk..De respekterer mitt hjemland og krever ikke noe form for egne kirker..Det er fint..De klarer å integrere seg..Det synes jeg er viktig når man kommer til et fremmed land...

Jeg synes selv at enkelte ,ikke alle.. Enkelte utlendinger er raske med å bruke ordet rasisme..Gjerne fordi vi muligens ikke har annet å si,at det da blir gjerne lett å rope:rasisme..

Det irriterer meg grønt!!!!! Er man komt til norge så SKAL man integrere seg..Fy søren så pinligt synes jeg,å komme til et fremmed land som da er norge og begynne pg kreve egne skoler og egne kirker..FREKT!!!!

Enten får vi integrere oss,eller flyte hjem igjen hvis vi ikke klarer å akseptere norges tradisjoner og leve vaner,etikk og moral...

Mannen min er norsk,jeg er fra spania,men har selv bodd i norge over 20år..

I en diskusjon så pleier jo oppegående mennesker å si deres meninger..Når jeg sier min så er det liksom helt i orden,Slik som nå..Men hvis mannen min som er NORSK sier SAMME mening som meg,Ja da blir han stakkars hvite nordmannen kallt for RASIST!!! Selv om han sa akkuratt det samme som jeg mente..

Er det rasisme=??? Nei..Det er idioti spør du meg..Folk må da vel få lov til å ha den meningen de måtte ønske..Vi er forskjellige ..Og det minste vi kan gjøre er å integrere oss..

Det er noe jeg gjorde så og si med det samme jeg kom til norge,da jeg var små.... Og det har faktisk fungert utrolig godt...

Jeg har lært at her i norge så har vi noe som heter ytringsfrihet...

Det finnes jo også oppegående utlendinger som har klart å integrere seg..Tar av meg hatten for dem..fortsett slik..Vi trenger flere som dere...

Hadde jeg vært norsk nå,så hadde jeg vel blitt kallt for rasist...

Si din mening å stå for den....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...