Gå til innhold

Noen fra Tromsø???


Big mama;)

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte som så etter første ul (uke 9) at nå fikk det vel være med det og at jeg skulle klare å roe ned fremover til den ordinære, men jeg har bestilt ny ultralydtime i uke 13. Kjente at det ble litt for tøfft å gå rundt å ikke vite og bekymre meg så veldig. Så jeg vet faktisk ikke hva jeg tror om flere ul undersøkelser... Har snakket med fastlegen og hun sier jeg kan komme inn for å høre hjertelyd samtidig som jeg skal levere neste urinprøve til dyrkning (uke 14). Etter det har jeg faktisk første jordmortime (uke 16) før jeg skal på ordinær ul time ca midt i november, så kanskje det er bekreftelse nok det da :)

 

Kan jo være lurt å høre om en kan få komme inn til den "gamle" høre-hjertlyd kontrollen hos fastlege :)

 

Det er jo så flott å få se den lille :) Og ikke noe gøy å gå rund å lure..

Men i dag er jeg 12+2 (evt 12+0), så håper jeg kan begynne å slappe av snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æ sleng mæ på tromsø tråden æ å...

vente nr 3 i begynnelsen av april (9.april) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi var på tidlig ultralyd hos Fareth i går. Det var helt utrolig! Fikk se ett lite foster, som peiva med både armer og bein også snuddet det seg helt rundt... Fantastisk:) det er absolutt verdt å ta en titt rundt 3 mnd, er 11+7 dager i dag. :) :) vi e sååå gla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja vi var også på ul i går der :) 12+4 og en skikkelig liten baby jo :) Kjempegøy å få tatt en titt :)

Deilig å vite at alt er ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere tel alle dåkker som har kommet tel linken her og tel alle dåkker som har vært på ul..kjenne æ åsså får kjæmpe løst å dra litt før hehe men ska klare å holde mæ:) e jo ikkje såå lenge tel..kremt...e 14 2 idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du er flink jeg, som klarer å vente. Og det er jo bare 4 uker igjen eller så :) Hvordan er formen ellers hos Tromsøjentene? Vi er jo mange som skal ha i april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min form e no sånn passe. har vært mye plaga me kvalme denna gangen, men må vel begynne å gi sæ snart. e jo snart i uke 15 så....

men glede mæ stort te å bli mamma igjen da.... =)

 

enn alle dåkker andre jenten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jente!!!

 

Formen min e grei, men herregud kor trøtt og sliten!!! Alt e et ork!! Ellers glede æ mæ veldig til mandag, da skal æ til legen å få høre hjerte lyden.. herregud æ håpe dem finn den!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har også termin i april..;) e helt ny på denna chatte sia.

æ studere radiografi på høgskolen, å fant ut at i neste uke skal vi ha ultralyd undervisning!! å da skal vi gå sammen 2 stk. på sykehuset, kor vi får prøve ut ultralyd på hverandre! det blir gøy!!!=)

da har vi en time kor vi kan leke oss med maskinan.. hehe, det blir kult;) så får håpe alt e som det skal da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arti å ha ul maskinen tilgjengelig en time :) Her e formen bare fin :) Har ikke vært kvalm, men ganske trøtt... Syns egentlig det begynne å gi sæ litt no *håpe* Det e så tungt med lange daga på jobben, og at det tar så himla lang tid å hente sæ inn igjen. :)

 

Tydeligvis liten babyboom i april-08 i Tromsø :) Sikkert alt det fine været i sommer sin fortjeneste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest junemor85

hei hei.

jeg bor også i tromsø- er student her. venter 1. barn 15 mars. er 22 år og opprinnelig fra sørum i akershus.

er det noen som møtes her? kunne tenke meg å bli kjent med- møte andre gravide. kjenner ingen andre i samme situasjon så det blir litt stusslig.

 

june elisabeth:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei junemor85.

vi skal treffes på torsdag den 15. se under bimtreff, på grunder, kl18.

en del av oss har truffet hverandre en gang før, men kom bare hygelig=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!:)

Æ e å fra Tromsø..:) Artig at d e så mange fra tromsø som har termin i april:) Æ kan desverre ikkje komme på grunder på torsdag,men håpe no å få kontakt me nån gravide fra tromsø førde,entn hær inne eller på facebook eller kanskje møtes en gang...

Har termin 6 april i følge UL:) 2 april i følge legen...:)

Dåkker får no kose dåkker på torsdag,synd æ ikkje kan komme,men kanskje en anna gang!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...