Gå til innhold

Noen fra Tromsø???


Big mama;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virker ikke sånn...alle er sør fra...eller så orker de ikke svare.? Vi har termin 5 april så kanskje vi ligger på naborom å føder hehe.. hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Tromsø :) Så ikke at dere hadde lagt ut denne tråden :) Vi venter nr en :) Har termin 18. jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det bare fint, er i god form :) Venter på tidlig ul om ca to uker, og ser frem til det. Ellers ikke så mye, litt ømme bryster, stikninger og litt trøtt, men heldigvis ingen kvalme :) Enn dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra da:) Hvorfor så tidlig ul?

 

Jeg er kjempe kvalm og er plaget med bekkenet ( samme som 1 svangerskap) men har ikke kastet opp enda det gjorde eg dag og natt med 1, så jeg er glad for det:) Magen buler ut allerede og navelen er blitt en tut hehe bare koselig det:) Tenkt på navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig ul bare for å berolige meg selv (forhåpentligvis), vi mistet sist vi var gravide, blighted ovum som ikke ble oppdaget før det hadde gått tre måneder. Derfor litt bekymra, og vil bare vite at det faktisk er noe der inne denne gangen :) Har heldigvis symptomer denne gangen, så da håper og tror vi at alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn har vi tenkt på lenge, men har ikke helt bestemt oss enda :) Spennende å prøve å finne kjønnet etterhvert...

 

Bekkenplager allerede hørtes ikke noe særlig ut, får bare håpe du klarer å holde det stabilt utover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da skjønner jeg godt at du bare vil forsikre deg om at alt er bra denne gangen! Kan være lurt , så slipper du bekymre deg hele tiden!!

 

Ja får vondt i bekkenet før vi et at vi er gravid..sånn har det vært begge gangene..men denne gangen er det ikke bare å legge seg ned og hvile når man ha vondt..har jo lille tulla på 7 mnd som ikke synes det er så gøy å bare slappe av hehe:)

 

Er du gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! e fra Tromsø. Vi venter nr 1 ;) Er i uke 8 no (7+4) Va på tidlig u.l på mandag, å da så vi ett bitte lite hjerte slå. Hadde SA i mai... Hadde egentlig regnet ut termin til 2 april,men ble satt tilbake 6 daga. Ny termin e 8 april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det kan bli vanskelig å holde seg i ro da ja :) Barn er ikke laget for å sitte stille, og godt er nå det :)

 

Jeg er 24, født i 1983 altså. :)

 

Blir godt å få ul ja, venter bare på at Fareth skal åpne etter sommeren igjen :)

 

gravid:) termin 8 april!: Hei, så koselig å se hjertet da :) Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 8 april- Åh så gøy at det kommer flere inn her fra Tromsø:)

 

Stas å se hjertet da:) Da skjønne man virkelig at det er noe der:)

 

Hvordan har du det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fra tromsø vi også. Venter nr 1, har hatt 2 MA tidligere i år. Er selv 24 år.

 

Skal på tidlig UL i morgen, er 6+5 på vei. Gruer meg så forferdelig, vet at jeg kommer til å gråte når jeg skal legge meg ned på benken. Har jo bare dårlig erfaring med UL tidligere...

 

Huff, ikke meningen å være så pessimistisk, men jeg klarer bare ikke å glede meg enda..

 

Håper alt går bra med dere andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: Skjønner hva du mener.... Jeg gruer for min tidlige ul, men gleder meg også... Håper å kunne "slippe litt løs" om alt er som det skal være..

 

Krysser fingrene for dere i morgen! Alle gode ting er jo som kjent tre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er redd for å dra på ul siden du har neg erfaringer med det fra før...men du ska se dette går bra:) Trekk pusten godt og slapp av ( enklere sagt enn gjort) men prøv, la skuldrene falle og ting går som det går..

 

Si fra hvordan det gikk da:)

 

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år, og føler meg som en olding i selskap med dere på 24...

Jeg har ingen plager ennå, annet enn at jeg får lett vondt i ryggen, og blir litt kvalm når jeg blir trøtt eller sulten. Jeg skal ikke på ultralyd før i uke 16 eller noe sånt, så jeg må fortelle at jeg er gravid før jeg har vært på UL. Det blir litt rart. Når jeg ikke engang vet at alt er i orden...

Kan hvem som helst bestille time privat hos Fareth hvis man ønsker tidlig ultralyd, eller må fastlegen henvise?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Gratulerer! Va virkelig stas å se hjertet banke. Skuldrene mine sank noen hakk ja.. Ellers er jeg i fin form, er veldi øm i puppene og litt små kvalm når det blir for lang tid mlm måltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei æ e snart 28;) man kan også gå til u.l på Tromsø gyn senter. Enten må man ha henvisning fra lege (da blir det billigere) eller man kan betale selv, å kun bestille time. Æ va der på tidl. u.l, å e veldi fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått henvisning begge gangene, og da har jeg ikke betalt noe, men det er vel mulig å få en time til ul uten henvisning, men da må en nok betale :)

 

Flott å se at det er noen flere her fra Tromsø :) Akkurat når en går gravid har vel ikke alder så mye å si, man er jo i samme båt og bekymrer seg og gleder seg over de samme tingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vi bor og i tromsø....

koselig å se at d e flere herfra.

e 6+5 term 22 april.

ka koste d med privat ul? ka e nr dit?

kor dokker har fastlege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gu kor arti at vi har blitt så mange her no:)

 

Æ va på ekstra ul med første bare førr å være sikker på at det va ei jenta hehe (så vi ikkje kjøpte masse rosa tel en gutt) og da betalte vi 300 førr den timen...nr hannes står i tlf katalogen, han e vældi hyggelig:)

Æ har fastlege på Nordbyen legesenter, e rå fornøyd med dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

Jeg er også fra tromsø :) Så mange vi er!! Jeg har termin 8 april.. hadde en SA i juli, så hadde egentlig tenkt å vente med å melde meg inn her, men klarte ikke holde meg lengere :) Jeg krysser fingrene for at alt går bra med alle oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...