MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 17. september 2007 #76 Skrevet 17. september 2007 Hei snuppa:) Jasså, ser at det stadig er noen tøffe anonyme som har sitt å si.. Du og du, så mye respekt jeg har for folk som ikke kan stå for det de sier.. "Anonym" er en skikkelig feig knapp! Godt det er noen andre tusen gravider her inne som kan dytte opp alle de trådene som er "litt" viktigere da, så slipper jeg å ødelegge nattesøvnen min pga det:) Hahaha.. Signer med nick og stå for det du sier, så skal jeg svare deg ordentlig også! Jeg har vært usedvanlig flink til å ta det med ro i helga, litt for å irritere svigermor.. Haha.. Neida, hun ga meg streng beskjed om at hun ikke skulle ha hjelp av meg! Men jeg kunne få lov itl å lage mat og greier da;) Og det passet meg bra, for hun går meg på nervene til tider altså.. Hvorfor i alle dager må noen alltid ha det siste ordet, og ALLTID ha noe å si??? Det er da ikke nødvendig at noen sier noe hele tiden... "Så sånn er D-E-T-T.." "jaja, sånn kan det gå" "Jaaaada, kremt kremt" Himmel og hav, nesten så jeg kokte innvendig!! Det var en ren glede da hun gikk for å drive med noe igjen!! Men samtidig, hun er jo bare god og snill, ikke noe vondt i dama!! Bare litt spesiell!! Vi har forresten fått en gammel vugge, som vi skal pusse og male. Den var kjempekoselig, ble så glad jeg da:) Og mamma har kjøpt gardiner, uro og vognpose... Tror hun gleder seg ja, jeg fikk forbud mot å kjøpe det;) Ellers han hunden vært kjempeflink på jakt, men sååå sliten etterpå.. Bare sover og sover, og koser:) Egentlig deilig at hun er så sliten, det er jammen ikke ofte;) Haha.. Ro i heimen! Bekkenet er ok, forkjølelsen går ikke over, og det var deilig å komme hjem:) Hadde jo masse snø plutselig da, på lørdag!! Det var egentlig litt koselig, men fikk ordentlig julefølelse. Så når den smeltet og det fortsatt bare var september, så ble det leeenge å vente igjen... Men for deg kjære, så kommer det snart en liten baby!!! Du er vel snart høygravid nå?? Gleder meg til fødselen jeg, og til tiden etterpå Selv om jeg vet det ikke blir en dans på roser, så er endelig drømmen vår oppfylt! Det er dette vi har ventet så lenge på! Og nå er det bare noen få uker unna:) Hurra! Nja, var det noe mer av privatlivet mitt jeg har glemt å utbrodere da tro?? Neeei, tror det var det viktigste og mest støtende;) Hohoho... Stor klem fra vesla som snart skal få rømmegrøt til middag!! Og som har begynt å sprake og slå samtidig, så mammsen nesten tisser på seg samtidig som det kiler i navlen:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 18. september 2007 Forfatter #77 Skrevet 18. september 2007 Velkommen hjem, kjære Majja! Tenker dere har kost dere på tur ja:) I går var jeg trist og lei meg, for lillegutt var nesten helt stille for 2. dagen på rad... Blir helt fra meg av engstelse jeg, hater de dagene der...! Men utpå natta i natt våkna han endelig! Og da var han igang som vanlig, rare greier at han har de rolige dagene, synes du ikke? Blir aldri vant til dem i hvertfall, like ille hver gang. Lagde verdens beste rundstykker til kveldsmat i går, og min kjære sa han aldri hadde spist så god kveldsmat i hele sitt liv...! Veldig fornøyd, selv om jeg stressa som et helvete med å lage dem... Hehe, liker ikke å lage mat, jeg, men jeg elsker å spise, så da må jeg jo bare av og til, hihihi;) Jeg har så lyst til å reise litt bort ei helg nå før termin, bare oss to, for det blir jo en stund til vi kan gjøre sånt igjen. Har du noen forslag? Kan ikke være for langt eller for dyrt da, men vi må føle at vi kommer oss litt bort og... Her har vi forresten en helt super høst så langt, ikke noe snø, hjelpe meg, håper vi slipper den på en god stund og, men nesten sommer! Litt kaldere har det blitt, men ikke verre enn at jeg sitter med verandadøra åpen nå Deilig!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 18. september 2007 #78 Skrevet 18. september 2007 Hei snuppa:) Han er nok en liten luring han i magen din, ligger å fniser og gjør mammaen fra seg.. Godt han blir aktiv igjen etter en stund, skjønner at du ikke syns noe om det... Kjenner jeg blir litt ekstra oppmerksom selv, hvis vesla har en rolig dag. Vi er jo de eneste i hele verden som kan vite hvordan våre små har det, og det er egentlig litt skremmende... For det er så lett å vri tankene over til å bli negative.... Uff... Men det er ikke lenge igjen, uten at det er mindre bekrymringsfullt.. Kommer til å bekymre oss resten av livet vi nå! Kommer du hit å lager kveldmat i kveld eller?? Det hørtes supergodt ut:) Flink du! Jeg har kjøpt fjordland laks til middag i dag, M kommer nok seint hjem, har ikke hørt noe fra han enda.. Og det tar i tillegg noen timer å kjøre.. Vi tenker på en tur selv vi faktisk. En hotell tur før jul, bare oss to. Trenger ikke være så langt unna, bare ikke hjemme! Og kanskje med litt spa eller noe sånn, så vi virkelig kan slappe av. Lurte på om vi skulle kombinere det med en kveld på revy eller noe, vi liker det! Men da må det bli i oktober/ starten av november, orker ikke vente til desember og risikere at bekkenet setter en stopper for hele turen. Tror vi trenger den siste "kjæreste-turen" før babyen kommer, for da blir det nok lenge til neste gang.. Men det blir ikke hotell weekend med både spa og revy altså, vi er ikke så stinne av gryn;) Men det er ikke så mange andre muligheter vi har. Kan jo reise på hytta, men da blir det ikke sånn kosetur, for M blir rastløs og jeg orker ikke store gåturer osv. Så da er det bedre å reise helt bort, der vi ikke kan gjøre noe annet enn å være kjærester! Deilig høst her hjemme også, passe varmt og sol. Farger på trærne men ikke snø. Skjedde ett eller annet med meg når jeg så den snøen i helga, har jo fått helt dilla jeg. MÅ ha alt klart snart, akkurat som om vesla kommer hvert øyeblikk... Herregud.. Mamma fikk streng beskjed om å ordne det hun vil snart, for ellers må jeg gjøre det.. Haha... Hun mente at jeg skulle henge opp gardiner og bilder og lamper, så kanskje jeg roet meg litt da... Skjønner ikke hvorfor selv jeg, men får virkelig ikke ro i sjela!! Jeg har jo hatt ett så avslappet forhold til alt det der, kjøpt litt nå og litt da. Ikke noe stress, og alt klart i god tid. Uff... Slitsomt egentlig. Må slutte å tenke så mye jeg. Ikke bra for sjela... Vært hos både manuell terapeut og JM i dag. Babyen har det veldig bra, vokser topp! SF mål er endelig helt på streken, så alt er topp:) Men terapeuten mente at jeg skulle være veldig obs fremover, når jeg har så vondt etter arbeidsdagen. Hvis det fortsetter å være like vondt, eller vondere så må jeg kaste inn teppet. Han sende også ett skriv til legen, og sa dette. Også lo han litt da jeg sa at legen sier det motsatte av han, at det ikke gjøre noe om det er ekstra vondt en dag osv... Så sa han at det var greit å motsi legen, for jeg måtte ikke finne på å tenke sånn, for da kom jeg til å gå på en smell. Og at legene gjerne svarer på alt, uansett om de vet det eller ikke;) Haha... Så jeg får bare se ann. Skal til legen neste uke tror jeg, får prøve frem til da og se. Også har jeg vært innom gamlejobben i dag, det var så koselig å hilse på alle der igjen:) Savner de jeg jobbet med der, ble ganske godt kjent etter 5 år.. De ble kjempeglad for å se meg, og magen!! De syns den var sååå fin!! Og akkurat da syns jeg det var greit at de koste litt med den. Og de sa at det var veldig jentemage, uten at de vet hva UL viste oss:) Så da ser det vel ut som jentemage da.. Hehe... Begynner jo nesten midt på ryggen så.. Hahaha.. Men har fortsatt bare gått opp litt over 2 kg da.. Så gud vet hvor alt dette kommer fra! Skal forresten prøve å ta nye magebilder når M kommer hjem med kameraet. Syns magen ser større ut nå, så jeg må sammenligne bilder for å sjekke;) Ha en fin dag! Masse kos til lille gutten!! Er dere helt sikre på navnet nå? Bruker dere det liksom i det daglige, og forteller folk hva han skal hete osv??
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 19. september 2007 #79 Skrevet 19. september 2007 Hva skjer med deg lille venn??? Er alt bra?? Jeg er på jobb, og kaster inn teppet etterpå. Nok er nok, nå skal jeg ringe legen.
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 19. september 2007 Forfatter #80 Skrevet 19. september 2007 Hei hei! Joda, går bra med meg:) Er bare litt treig med å svare..... Kjeder meg litt da, men det er alt. Bra at du hører på terapeuten din, tror nok det er veldig smart! Ikke noe nederlag på noen som helst måte, bare lurt for både deg og lillesnuppa:) Men nå synes jeg det er blitt kaldt ute altså! Hihihi, koselig egentlig, og da føler jeg det nærmer seg veldig.....! Merker at tiden begynner å gå treigere nå, gått så fort til nå, men nå føler jeg det er leeenge igjen.. Haha, rar jeg! Tror seriøst jeg bare har gitt opp den bilen, han ringer jo ikke tilbake igjen jo, skulle ringe over helga sa han, men.... Æsj, jeg orker ikke å stresse med det lenger, bedre å la det være en bonus hvis han skulle komme med gode nyheter.. Har fått et brev om at jeg er kredittvurdert og ingenting negativt er funnet. Visste jo det fra før da, men. Jaja, ny dag, nye muligheter, er det ikke sånn det er.....? Ha en god dag i hvertfall! Klem klem!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 19. september 2007 #81 Skrevet 19. september 2007 Ååå, så godt å komme hjem og se du har svart:) Blir jo nervøps jeg vettu, når det går en dag uten svar... LOL.. 100% sm fra nå. Er ikke happy for det, men er ikke lei meg heller. Så det er jo en fremgang! Men nå skal jeg høre på kroppen og ta vare på bebisen min! Og prøve å nyte tiden som er igjen. For alt jeg vet, kanskje dette er den eneste gangen jeg går gravid, og da skal det jammen nytes litt også Og jeg har jo virkelig prøvd nå, så har ikke dårlig samvittighet heller. M ble glad da, for da blir jeg kanskje lettere å bo med;) Haha... Neida, men dissa mannfolka er ganske omsorgsfulle når de ser vi har vondt! Han har det nok ikke godt selv da. Og han hadde masse gode ideer om hva jeg kan gjøre hvis dagene blir lange, og det hjelper litt å tenke sånn! Har jo mange jeg kan besøke, og en hund som gledelig blir med på småturer når jeg orker. Og ett datarom/kontor som trenger å ryddes, for der har det vært en mystisk ternado inne. Og seff ett barnerom som skal ordnes. Og plutselig er det jo faktisk julestria!! 3 mnd går kanskje ganske fort alikevel... Har du ikke hørt noe fra han bilduden enda??? OMG, for en treig type!! Ring han en siste gang da, og har han ikke ordnet noe så sier du bare at du gjør det selv. Dermed basta. Også tar du en tlf til banken, og reiser dit en gang for å underskrive, så er det i boks!!! Det er så verdt det vennen, når dere får bilen. Tenk, da kan dere reise på hytta hvis dere vil, eller på Ikea, eller alle andre steder dere vil! Er faktisk mer pes å la andre ordne det for seg, for da blir man så usikker på om noe faktisk blir gjort... Ihvertfall når det er "rasken" selv som skal ordne... Men skjønner godt at du blir lei av å vente og alt, det er alltid kjedelig å vente sånn... Apropo kaldt, det var faktisk minusgrader her i dag tidlig!! Og når jeg kom frem til jobb kl 8.30 så lå det på 0,5 varme! Det er KALDT altså, nå begynner snart vintern... Og da får du snart lille gutten din:) Sender en stor kos til lillegutten din!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 20. september 2007 Forfatter #82 Skrevet 20. september 2007 Det blir så godt for deg å bare slappe av nå, det trenger dere, både du og lillejenta di:) Tenk, dette er den eneste sjansen til å gjøre ting i ditt tempo, for neste gang du blir gravid har du ei lita rampejente som gjør at det blir vanskeligere å hvile seg;) Det sa faktisk jm til meg sist, tenk så heldig du er som bare kan slappe av og kose deg nå, det er liksom siste sjanse til å kun tenke på seg selv! Og det tror jeg vi gjør lurt i å sette pris på, selv om vi selvfølgelig gleder oss aller mest til å få babyene våre:) Da blir det action 24/7, hehe... Ø er så god nå, fikk akkurat ei mld av ham der det sto at han gleder seg sånn til å bli pappa.....! Og i dag har han lovet meg å spandere middag på restaurant, juhuu!! Gleder meg virkelig til å se ham som pappa, vet han kommer til å være kjempeflink, han har jo mer trening enn meg da, pga jobben, og det er veldig betryggende;) Ser jo at han koser seg i jobben sin hver gang jeg er der på besøk. Nei, nå skal jeg prøve litt klær til middagen i dag, har jo lyst til å være litt fin når vi skal ut og spise:) Men vanskeligere og vanskeligere å finne klær som ser bra ut, tror jeg må shoppe litt i dag og jeg altså... Ha en god dag i høstværet! Stor kos tilbake til snuppa:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 20. september 2007 #83 Skrevet 20. september 2007 Ja, du sier noe der! Vi bør egentlig være glad for denne muligheten ti lå være hjemme og gjøre ting som vi selv vil. Lenge til neste gang.. Skal bli flinkere til å tenke sånn jeg. I dag har jeg og søstern vært på shopping. 70%salg på babyshop nemlig;) Men jeg kjøpte ikke noe særlig, for jeg har ikke fått den store kjoledillaen enda... Og har jo fått så mye klær.. Har bestemt meg for å bare kjøpe de praktiske tingene jeg, som sengetøy, kluter, bodyer og sånn. Så kan vi ønske oss de andre klærne i visittgave, så har besteforeldre og tanter og onkler noe å kjøpe:) Har jo kjøpt noe da, men ikke altfor mye. Tror du ikke det er lurt?? Så langt har jeg vært overraskende flink til å ikke kjøpe masse søte klær! Har kjøpt en dress i dag da, og en nattkjole med dødningshoder på HM;) Haha, syns den var så kul at jeg måtte bare ha den. Søstern tror at hun kommer til å få skylda hvis noen syns det er sært å kle på en nyfødt baby;) Hehehe... Men det var koselig å titte på babyting, og med to gravide med BL så er det litt enklere å slappe av og ta det rolig samtidig:) Så vi har IKKE stresset i hele tatt:) Også var det koselig å ha en sånn jentetur, tror vi kommer til å ha mye moro i permisjonstiden:) Også er de så flinke til å inkludere storebroren på 5 år, blir helt rørt jeg!! Han kommer til å bli en herlig storebror!! Må si du er heldig som har Ø som er vant med barn. M har jo null erfaring, tenk så nervøs han er da... Men han er flink til å snakke om ting, og da klarer vi godt å berolige hverandre, så vi vet at dette kommer til å gå veldig bra:) Han er jo like god mot hunden vår, som andre er med sine små på to bein, så han trenger egentlig ikke å gjøre noe annerledes:) Kos dere masse på restaurant i dag, det blir koselig det:) Og kjøp deg noe fint, det fortjener du:) Tuddelu so long!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 20. september 2007 Forfatter #84 Skrevet 20. september 2007 Hej hej hej! Vet du hva? Jeg hadde en følelse på at han bilmannen kom til å ringe i dag, og det gjorde han jammen meg! Lånesøknaden hadde gått gjennom, men de hadde bare sjekka sånn vanlig billån hvor en må ha full kasko og høyere etableringsgebyr, men siden det lånet var ok, er det jo helt sikkert ok med et vanlig forbrukslån! Så da kan det se ut som det blir bil på oss likevel da! Hurra!! Skal søke på nettet selv, det var enklest å gjøre det sånn sa de. Ikke verst....! Trodde bil var en long gone dream jeg nå... Ellers var middagen sinnssykt god! Spiste ordentlig biffburger med potetbåter og salat, yum...! Skikkelig fornøyd med byturen, fant endelig behagelig undertøy og:) Så nå koser jeg meg altså, dette ble en riktig så bra dag! Men kjenner jeg er utroooolig sliten i kroppen etter bare noen timer i byen, så nå er det godt at vi har så å si alt klart til babyen kommer:) Hadde ikke orka på storshopping nå altså.. Vi har forresten heller ikke såå masse klær, mest basis, som bodyer i ull og bomull osv. Får jo sikkert veldig mye kan jeg tenke meg ja:) Og du, selvfølgelig kommer M til å bli verdens beste pappa for lille jenta deres, det vet jeg jo bare etter å ha hørt deg snakke om ham;) Blir jo uansett annerledes når en får egne barn, så selv om Ø jobber der han jobber kan han jo aldri forberede seg på hvordan det blir å få sin egen lille krabat.... Hehe, gleder meg virkelig! Nå er det tv og sofasliting resten av kvelden, herlig!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 20. september 2007 #85 Skrevet 20. september 2007 Fillern, gikk jo glipp av deg på MSN.. Damn... Men så supert at dere fikk lånet til slutt!!! HERLIG!! Ååå, tenk så godt det blir for dere å få bil da!! Da er det fritt frem!! Gratulerer så mye da snuppa!! Bra dere hadde en koselig middag, det trengs innimellom det! Og funnet behagelig undertøy, det er jammen ikke bare lett! Hvor kjøpte du det da? Deilig med sånne dager hvor alt klaffer, i motsetning av de dagene hvor alt er rævva.. For det er jammen meg nok av dem også syns jeg. Hjelper ikke med hormoner som forsterker hver minste lille nedtur... Uff nei, nå skal jeg faktisk ta kvelden. Kjenner bekkenet etter dagen, selv om vi ikke gikk så mye og tok mange pauser.. Men har drevet litt hjemme etterpå.. Typisk at jeg skal gjøre alt på en dag når jeg først begynner! Det straffer seg alltid det.. Jaja.. Har fått unna masse klesvask og pyntet spisestua til høst da:) Så nå skal jeg lese og grine på senga;) Og i morgen skal hunden få vaksine igjen, stakkars.... Men hun syns egentlig ikke det er noe vondt, reagerer nesten ikke. Men når dyrlegen tar tempen i baken hennes, DU DÆVEN for en hyling!! Hahaha, blir helt flau jeg da... Høres jo ut som vi tar livet av kjøtern;) Skriker helt vanvittig, helt til hun har tatt ut målern igjen... Hehe... Men men, jeg kommer meg vel gjennom det å Lille babyen min enda hun vettu... Verdens mest bortskjemte hund... LOL... Men veldig snill og lydig da, så vi har vel gjort noe riktig! Ha en flott natt, på din flotte dag:o) Snakkes vel i morgen vennen!! *Nattinatt*
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 21. september 2007 #86 Skrevet 21. september 2007 Ja, da har vi vært hos dyrlegen... OMG, blir jo helt flau av å omgås ukjente folk jeg... Som ventet, så hylte bikkkja rett ut når han tok tempen... Og det er ikke vanlig surving liksom, det er rett og slett HYLING!! Skikkelig hyling!! Og jeg er jo den vandrende hormonbomba, som ekslpoderer når som helst. Men bare tårer. Så jeg måtte jo felle noen tårer for stakkars lille babyen min... Enda jeg vet jo at det ikke er vondt, ikke veldig ihvertfall. Mest at hun skvetter og ikke skjønner hva dette er.. Og det blir jo ikke bedre av at jeg syns synd på henne da, haha... Heldigvis var dyrlegen en mann som antagelig har hatt ett par svangerskap i hus selv, så han bare gliste. Og sa "Du vet at dette egentlig ikke er vondt, sant?" Så jeg måtte jo le da, for det må jo ha sett utrolig dumt ut.. Bikkja hyler og jeg snufser.. LOL.. Enda jeg visste at det kom til å skje! Herregud, tenk når vesla slår seg og sånne ting da, kommer jo til å grine konstant i 20 år jeg... Hahaha... Egentlig er det litt slitsomt med disse hormonene.. Gleder meg til jeg kan ha kontroll over meg selv igjen;) Ha en fin fredag, nå er det helg!! Da kan vi endelig kose oss med våre kjære, sove lenge og spise frokost sammen. Herlig:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 21. september 2007 Forfatter #87 Skrevet 21. september 2007 Uffa meg da.... Hehehe, synes jeg ser deg.... Men jeg vet hvordan det er, jeg er jo omtrent sånn når jeg ikke er gravid og jeg, synes så synd på pusen min når det er noe. En kan jo ikke akkurat forklare disse dyra hva som skjer... Men de skjønner jo at vi er glad i dem, det er jo det viktige:) I går ble svangerskapet plutselig tungt og vanskelig... Helt plutselig liksom! Var dritsliten etter byturen, enda vi ikke var der så lenge, og mesteparten av tiden brukte vi jo på restaurant. Men jeg var så slapp og trøtt i går kveld at jeg holdt på å spy. Skikkelig kvalm og uvel, ikke noe greit! Så jeg la meg da, i den tro at jeg skulle sovne med en gang hodet traff puta, men neida, fikk jo pokker ikke sove heller, alt var ubehagelig og tungt, og bare å snu seg tok jo et kvarters tid... Og så jeg som har skrytt sånn av at "neeeeida, å gå gravid er ikke noe tungt i det hele tatt!" Eh... Må nok ta tilbake de ordene, hehe... Så her sitter jeg da, og huset ser ikke ut... Men ikke pokker om jeg orker å rydde i dag, nå er det sofa og data og tv og kanskje en liten gåtur etterhvert, det er alt! Og så må jeg nok sette på en vaskemaskin, men det skal jeg nok greie;)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 21. september 2007 #88 Skrevet 21. september 2007 Hei snuppa.. Hvordan er formen din nå i kveld?? Hjalp det å slenge seg nedpå litt? Jeg og vesla har spist sånn sjokomuffins som er litt flytende inni.... Vi bare fikk så inderlig lyst på.. Har spart igjen to til sambo da, snille som vi er:) Han reiste bort en tur, noe sånn skyte-trening. Og han blir så glad hver gang han spør om noe som han får lov til, så jeg blir helt rørt;) Men kan ikke skjønne hvorfor han ikke skal få reise og finne på litt, bare glad han har hobbyer jeg! Men han har en kompis som ikke får lov til noen ting, han har det temmelig strengt hjemme.. Kanskje derfor han er takknemlig!? Han er ihvertfall supersøt:) Men så vet jeg at han er veldig snill og god når han kommer hjem da, maserer meg og sånn;) Hihi... Så det er jo verdt det!! Håper bare formen din er bedre jeg, så du ikke blir syk nå.... Sender mange gode trøstevibber til deg!! *bliiiiifriiiiisk*
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 22. september 2007 Forfatter #89 Skrevet 22. september 2007 Formen er heldigvis bedre nå i dag, hjalp å få en god natts søvn:) Hadde masse rare drømmer da, hehe, mye rart som skjer i hodet mitt for tiden... Så jeg håper jeg slipper å bli syk, for det er jo kjedelig da. Du da? Bekkenet ok eller? Håper det hjelper å bare ta det med ro, har hørt at det hjelper å gå litt turer i ulendt terreng og, men det får du vel uansett gjort med bikkja kanskje? Er litt vanskeligere å komme seg ut på tur med katt, haha, så jeg har den unnskyldninga... Neida, godt å gå litt, skal prøve å få til en liten tur i dag:) Vi spiste is og peanøtter med sjokoladesaus i går vi..... Men faktisk så var det ikke såå godt som jeg syntes før, merker smaken min har endret seg litt på disse mnd. Rart. Bilduden sa han skulle ringe og pushe på han bankfyren sånn at det gikk fort med lånet, yay! Så forhåpentligvis har vi bil om ikke så altfor lenge:) Deilig med helg! Stor klem:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 22. september 2007 Forfatter #90 Skrevet 22. september 2007 Forresten bare 50 dager til termin i dag! Så om 10 dager er jeg høygravid, wow.....!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 22. september 2007 #91 Skrevet 22. september 2007 Så bra at formen er bedre, da slipper du kanskje unna å bli syk alikevel:) Joda, bekkenet har ihvertfall ikke blitt noe vondere de siste dagene, kjenner faktisk at jeg har litt energi til overs, deilig!! Så jeg har fått tatt unna masse klesvask som jeg ikke har hatt ork til før. Men tar jo endel pauser og slapper av mellom hver ting da, men er sånn akkurat passe sliten og vondt! Veldig godt egentlig!! Og går jo noen turer med hunden, mest småturer da... Må prøve meg litt frem, ettersom jeg ikke får ordentlig vondt før dagen etter hvis jeg belaster for mye. Men vi bor heldigvis sånn til at jeg kan gå ett lite stykke, så slipper jeg henne i skogen:) Og da koser vi oss begge to! Eller alle tre, faktisk;) Herregud frøken, du er jo snart høygravid!! Så fort det har gått egentlig! Og når du er det, så har jeg under 100 dager igjen også.... WOW!! 108 dager igjen i dag her. Er du klar for å bli mamma da? Sånn mentalt altså? Lurer på om man blir 100% klar som 1.ganga jeg.. Det er jo alltid noe man er usikker på og ikke helt vet.. Men man kan jo selvfølgelig være klar for det:) Tror jeg er så klar som jeg får blitt jeg! Gleder meg helt sinnsykt noen dager, mens dagen etter kan jeg være litt usikker på om jeg vet alt jeg trenger å vite osv..Det er kanskje naturlig?! Jeg vet jo at jeg kommer til å klare det fint, det man ikke vet lærer man seg jo etterhvert! Har sånn tenkedag igjen, tror jeg;) Og har drømt masse rart i natt jeg å.. Er jo sliten når jeg våkner.. Haha... Ha en fin dag snuppa! Kos dere og nyt helga!! Stor klem herfra:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 23. september 2007 #92 Skrevet 23. september 2007 Forslag: Ny tråd?? Lang denne nå altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå