MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 7. september 2007 #51 Skrevet 7. september 2007 Ok, jeg lover!! Godt å få litt gode råd av deg og mamma. Hun ringte opp igjen da hun kom hjem fra jobb, syns nok ikke det var noe særlig å vite at jeg var så lei meg. Så jeg snakket lenge med henne, og vi kom vel frem til at legen hadde en dårlig dag, og at jeg skulle prøve de to dagene neste uke og se hvordan det går. Og hvis jeg fortsatt har murringer og er så sliten som nå, så skal jeg ringe legen igjen. Så da har jeg en plan;) Hehe... Kjedelig å være hjemme alene nå, men alt er bedre i morgen! Og det er jo faktisk bare i kveld jeg er alene, så jeg har bestemt meg for å kose meg skikkelig! Har spist rømmegrøt til middag (NAM NAM!!) nå, og vesla har full disko!! Hun likte nok maten;) Og da blir jeg jo i mye bedre humør med en gang:) Etterpå skal jeg lage istand dip, farge hår, se på Cæsar, Idol og Senkveld mens jeg spiser sjokolade og potetgull med dip!! Tenne masse lys og ta på joggebuksa, så kan jeg og hunden kose oss i god stolen!! Godt å ha henne hjemme da, er ganske mye trøst og selskap i en hund gitt:) Selv om hun er vimsete og klønete, og gir meg verandaleppe rett som det er! Hver gang jeg bøyer meg for å ta opp noe eller ta på sko, så er hun der. Og skaller oppi leppa mi, er så ivrig;) Så da kjenner jeg den vokser og dundrer, og det begynner å blø. Og da blir hun fryktelig rar, uten at jeg sier noe. Tror det er noe med den blodlukta, da er liksom noen skada;) Ikke tenk på bilkjøp, ikke annet enn positivt ihvertfall. Du har jo regnet masse på det, det blir jo faktisk nesten billigere for dere!! Og uansett, dere har råd til det!! Tenk på oss da, som har 1.7 mill i lån i tillegg.... HJELP... Men man venner seg til alt, og setter bare inne penger på ren vane til slutt, og vi har det veldig bra økonomisk altså!! Tenker virkelig ikke over hva vi bruker penger på, men er ikke flinke til å spare.. Altså, vi hadde jo spart opp masse til egenkapital på bilen da (120 000, men inkl ett bilsalg) og sparer til fyringsolje å sånn...Men vi lever godt, bruker penger og finner på ting, kjøper oss ting, alt etter hva vi føler for egentlig. Og da har dere IHVERTFALL råd til ett billån, uten tvil!! Det blir så godt for deg når veslemann kommer, så fritt og deilig a gitt! Ikke noe mas om å rekke bussen, eller når nesten buss går... Jeg får vel se bilder av bilen når dere får den eller??! Nei, nå føler jeg meg litt ovenpå og glad igjen! Får ta denne helga først, lovte JM å slappe ordentlig av også! Kose meg og ha det gøy på revy i morgen! Og barnebursdag på søndag. Må kjøpe gave, men det haster jo ikke.. Han har jo egentlig ikke bursdag på søndag. Så får jeg ta neste arbeisuke på mandag. Og snakke skikkelig med sjefen, kreve litt pauser og lette oppgaver. Jepp, det skal jeg:) Tusen takk for at du bestandig er så snill og tålmodig med meg ) Hva skulle jeg vel gjort uten deg:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 7. september 2007 #52 Skrevet 7. september 2007 Håret ble bra!! Alt ble farget (gjorde det selv...), jevnt og ikke er jeg hverken orange eller rosa!! Bare brun, som planlagt.. Ble kanskje litt mørkere enn jeg hadde trodd men, det gjør ikke noe:) Også så godt det lukter, og så mykt som det blir!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 8. september 2007 Forfatter #53 Skrevet 8. september 2007 Herregud, så mett jeg er nå....! Har spist hjemmelagde linseburgere og hjemmelagde cookies, tror jeg sprekker snart! De ble utrooooolig gode altså, du må prøve dem! Vært i byen i dag og, og lillegutt begynte å sparke da vi var på rockekonsert, hihi;) Skikkelig deilig sommervær nå, hatt en veldig bra dag:) Ø dro til en kompis, og så greide han selvfølgelig å miste mobilen sin på bussen... Kjipt. Er vel ikke så store forhåpninger om å finne den igjen på hittegods egentlig... Men men, han lovde å fikse en ny, for han er jo bare nødt til å ha mobil. Gleder meg sånn til å få bilen nå, håper vi får den neste uke! Kan vel ikke ta så lang tid vel? Ikke vondt i magen eller noe i dag, så som sagt en veldig bra dag! Men det er jammen godt å slappe av i sofaen nå, merker jeg er litt sliten i beina etter bygåing. Håper du koser deg masse i Oslo! Og håper også bekkenet er bedre. Her kommer oppskrift på cookies: 100 g smør 135 g sukker 1 egg 150 g hvetemel en dæsj kakao 1 1/2 ts bakepulver 1 ts vaniljesukker 75 g hakkede mandler (kan sløyfes) 60 g hakket kokesjokolade Rør smør og sukker hvitt, tilsett egget og rør godt inn. Rør resten av ingrediensene inn i blandingen, og form små topper med teskje på bakepapir. Stekes på midterste rille, 180 grader i 12 min Og så er det bare å nyyyyyyte!! God helg og god klem fra oss:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 8. september 2007 Forfatter #54 Skrevet 8. september 2007 Glemte å si at jeg bruker å fordoble oppskriften, ellers blir det jo så lite... Hehe;)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. september 2007 #55 Skrevet 8. september 2007 Ååå, den hørtes god ut! Tusen takk:) Må nok prøves til uka ja, har ikke egg nå.. Kommet hjem fra Oslo, var kjempegøy. Og det var masse musikkinnslag, og da tok vesla helt av!! Full disko inni magen altså, når det var høy og "glad" musikk!!! Sparket og snudde seg masse, for hun sparket både på blæra og helt oppe OVER navlen!! Første gang jeg har kjent henne så høyt, hun pleier å like seg langt ned. Ihvertfall med beina!! Så det var veldig artig, satt der og kjente og smilte for meg selv jeg, glemte hele showet:) Men var ikke noe godt å sitte sånn i ro i nesten to timer, også fikk jeg masse kynnere når vi gikk opp og ned til bilen. Magen ble skikkelig hard, men ikke så vondt da. Slappet av når jeg satte meg ned igjen. Rare greier.. Ellers har vi hatt en veldig koselig aften, spiste middag hos søstern før vi reiste (hun er kokk), men har en hund her som ble overlykkelig når jeg kom hjem da!! Godt å høre at dere har hatt en fin dag også! Og har en musikalsk baby i magen din, disse to får nok mye gøy sammen;) Hehe.. Nå er det natta, for jeg er ordentlig sliten, uten å egentlig ha gjort så mye i dag.. Gleder meg sååå fælt til å legge meg i senga!!! Snakket med M i stad da, er så godt å høre stemmen hans når han er borte.. Savner han så jeg nesten begynner å grine innimellom. Men nå syns jeg at jeg har savnet han nok på en stund, nå kan han være litt hjemme hos jentene sine!! Ser frem til å ikke være så sliten, og ha litt energi til å kose oss nå den siste stunden før vesla kommer:) For tida går fort ja.. Syns det er helg så ofte, uka går altfor fort... Vi snakkes i morgen snuppa, nå er det natta!! JIPPI ) Sov godt, stor klem til både deg og lillegutt!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 9. september 2007 #56 Skrevet 9. september 2007 Hvordan har helga deres vært?? Har jo ikke hørt fra deg på ett døgn vettu... Deilig å få M hjem igjen, nå har jeg savnet han nok på en lang stund altså!! God natt, denne uka har jeg bestemt meg for å være flink til å ta pauser! Og håpe det gjør susen:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 10. september 2007 Forfatter #57 Skrevet 10. september 2007 Hei, min venn! Så fint at dere koste dere på Oslotur, både du og lillesnuppa! Høres ut som de blir glad i musikk, barna våre, det er jo veldig bra! Håper uka di blir mye bedre enn sist uke, høres veldig bra ut at du skal være flink og ta masse pauser, flinke Majja;) Har nettopp våkna av telefonen, de ringte for å fortelle meg at jeg ikke får noe billån... Så det blir ikke noe bil på oss med det første, nei...! Er egentlig veldig skuffa og lei meg, jeg tjener ikke nok liksom. Tenk på det, den jobben jeg gjør i barnehagen, passe på og være med på utviklingen til et veldig lite barn (de er fra 8-9 mnd og oppover, og noen er der jo hele dagen, åtte timer er pokker meg lenge for en liten unge, vi ser dem jo mer enn foreldrene i mange tilfeller!) er ikke sett på som verdifull nok til at jeg kan tjene like mye som i en standard kontorjobb.... Ikke at jeg klager over lønna engang, har så jeg greier meg, og det er selvfølgelig ikke lønna som gjør at jeg har denne jobben, men i sånne tilfeller ser en jo veldig godt forskjellene i samfunnet da... Gjett om jeg skal stemme i dag, for å si det sånn! Nei, så her blir det nok humping på bussen for både meg og lillegutt. Og sykling for min kjære. Går greit det da, vi greier oss jo nå, så vi greier oss vel etter at han er født og, men hadde jo innstilt oss på bil nå, så jeg er jo ganske skuffa. Ellers brukte vi søndagen til å rydde og vaske, fikk vaska skikkelig på kjøkkenet, til og med inni ovnen! Og Ø rydda ordentlig på "sitt" rom, veldig fornøyd:) Blir så mye gladere når det er rent og ryddig rundt meg! Og i dag skal jeg ut og gå tur, kjenner noen tårer som presser seg fram i øyekroken nå, blir så sint pga at vi lever i et jævla kapitalist-land, men jeg nekter å begynne å grine!! Må ut i sola og prøve å jobbe litt med kondisen, har helt panikk for at jeg ikke skal greie å holde ut under fødselen.... Men først må jeg ha frokost, tror jeg skal spandere på meg noe ferskt fra bakeriet, sånn bare for å trøste meg selv litt..Snufs. Ha en god dag, snuppa mi! Og hils både lillesnupps og mannen, tenker det var godt å få ham hjem igjen ja;)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 10. september 2007 #58 Skrevet 10. september 2007 Hæææ??? Fikk dere ikke lån?? Det er det dummeste jeg har hørt!! Da kontakter dere banken selv, klart dere skal få lån!! Har aldri hørt om at man ikke har jobbet lenge nok, og dere jobber jo begge to! Så dere klarer jo ett billån!! Men tror det blir vanskeligere å få gjennom forhandler, de bruker gjerne helt andre metoder.. Ikke gi opp vennen, skjønner at du blir skuffet altså! Dere klarer dere jo uten bil, men nå var dere jo så innstilt, og gledet dere! Vær så snill, ikke gi opp. Ta en tlf til den banken dere bruker, og forklar situasjonen. Fortell at du ikke kan skjønne at dere ikka kan få ett lån på den størrelsen. For det er jo ikke ett stort lån, tenk på hva andre låner, på kun EN lønn!!! Det er jo mange som bor alene, som har kjøpt både leilighet og bil. På sin ENE lønning, som er MYE mindre enn hva dere to tjener!! Herregud, dere klarer jo ett sånt lån!! Og det er faktisk ikke så mye mer tungvindt å ta opp lån via banken, dere/du må bare dit å signere på papirene. Og det er det jo verdt. Og da er det oftere gunstigere renter, dere får det gjerne som billån og ikke forbrukslån. Bare ta en tlf i morgen, ok?? Hvis du ikke vil, så kan jeg godt ringe banken din å høre!! Hvis du vil det, så tar vi en msn date.. Klart dere skal ha den bilen dere ville ha!!! Ikke ta sorgene på forskudd vennen!! (kommer fra hu som har grini nesten hele helga...) Dette ordner seg:) Vet du hva min kjære bitchy ste-storesøster på 30 år presterte å si i går? Vi var i barnebursda til nevøen vår, og de lurte på navn til vesla. Og da sa jeg at det sto mellom Leah og Rikke. Og aller helst Leah. Da fikk jeg jo høre at det var ett skikkelig stygt navn! Hørtes ut som sånn mamma-dalt navn, og så sært som det var! Rikke var liksom "tøffere" da, og ikke så sært. Men ikke av de aller fineste navnene hun hadde hørt. Fy flate så lei meg jeg ble da. Løp på do, og der satt jeg å grein da... Hadde bare lyst til å reise hjem og aldri snakke med henne igjen. Hun som har to barn og burde skjønne mer enn å si sånn! Heldigvis var verten (andre søster som er 6 uker lenger på vei enn meg) veldig snill da, kom etter meg og begynte å gråte da hun så hvor lei meg jeg var. Og hun klarte å få meg på bedre tanker.. At hun syns begge to var nydelige nanv, og at jeg ikke måtte bry meg med hva hun andre sa. At det var hennes måte å være misunnelig på, for vi har alt det hun ikke har; en engasjert og fantastisk barnefar, ett godt og kjærlig forhold og ei jente i magen! Og det er jo sant. Men uansett da, hva er det for noe å si!? Kunne ikke falt meg inn å si til noen at navnet de har valgt til sin baby ikke er fint!!! Og spesielt ikke til ei gravid tikkende bombe!! Og jeg hadde faktisk ikke spurt hva noen syns om navnene, det er vårt valg og jeg vil ikke høre noe negativt! Æsj... Så jeg skulle fortelle det til M i går, og da begynte jeg å hylgrine igjen, litt ømt punkt ja.. Utover det så har jeg prøvd å ta pauser og slappe av i dag, men denne mandagen er værre enn forrige, så det går jo bare en vei foreløpig. Gjett hvem som skal slappe av i kveld.. Men samtidig er det veldig godt å være på jobb altså, sånne små lyspunkt med barna som gjør dagen bra alikevel!! Han ene kom bort til meg i stad, "Jeg er så glad i deg jeg"... *SMELT* Tenk litt på det med å ringe banken da snuppa?? Ikke gi opp, selv om jeg skjønner deg så godt!! Klart dere skal ha bil!!! ) Stooor trøsteklem fra oss!!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 10. september 2007 Forfatter #59 Skrevet 10. september 2007 Må innrømme at jeg synes det var en smule rart jeg og... Må jo kunne gå an å jobbe i barnehage og få lån vel...? Det er jo ikke akkurat snakk om et veldig stort lån heller... Får kanskje prøve å søke om lån i andre banker, skader ikke å høre i hvertfall. Så får vi bare håpe de ikke selger bilen til noen andre i mellomtiden. Så ufølsom hun derre stesøstera di var da! Herregud, at det er mulig...! Altså, selvfølgelig kan ikke alle være enige i hvilke navn som er fine, men en kan jo spare seg for sånne kommentarer som det. Liker en ikke navnet, holder en det vel for seg selv, en vet jo hvor personlig navnevalg er. Føler det litt på samme måte med noen i min familie faktisk, selv om de ikke sier rett ut at de ikke liker navnet vi har valgt, så kommer de med sånne små hint om andre navn, og da skjønner jeg jo veldig godt at de synes vårt alternativ er for sært.... Men da blir jeg bare enda mer sikker på at vi velger det riktige for oss, får litt sånn "da skal han i hvertfall hete det"- mentalitet;) Drit i de kommentarene, dere velger det navnet dere liker best, ingen andre sin sak i hele verden! And for the record: jeg synes Leah er kjempefint! Og det er ikke bare noe jeg sier engang;) Nå har vi akkurat vært og stemt! Har du? Følte meg litt sånn viktig, hehe! Meg og min kjære stemmer i hvertfall det samme, så får vi bare håpe at mange flere tenker som oss:) Hihi, fikk litt noia her ei natt, for jeg drømte at lillesøster skulle stemme frp, bare pga at hun ville ha billig øl.... Var jo nesten på gråten da jeg våkna, hehehe! Lillegutten vår har vært så aktiv i dag, kjempehappy for det! Er så utrolig takknemlig for at alt går så bra jeg, kan nesten ikke tro det er sant! Glemmer litt sånne bilproblemer når jeg kjenner at han sparker og koser seg:) Men seriøst, jeg skal høre litt rundt med andre banker, det er som du sier rart at enslige osv får lån da, skulle jo tro at det var en mulighet et sted for to med fast inntekt, selv om det bare er barnehagelønn.... Hils til jenta i magen fra min lille gutt da!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 10. september 2007 #60 Skrevet 10. september 2007 Bra, ring banken i morgen!!! Har adri hørt om noen som ikke får lån på to lønninger altså!! Dert var rett og slett bare sært!! Go girl!! Ring banken og hør, hva de tror. Og da kan du jo evt ringe forhandleren og si at dere driver å ordner, så kanskje han holder på bilen for dere?! Veldig godt å høre du syns det er ett fint nanv, vi syns jo det vi å!! Og her vi bor så er det jo ikke populært til tusen, så det er ikke supervanlig! Og jeg tenkte sånn jeg å, at da skal jeg ihvertfall ta det navnet!! Men var ganske sårt samtidig, og det hjalp ikke på at M var borte akkurat.. Fikk liksom ikke den støtten jeg hadde trengt! Men vi er jo like sikre da, for vi liker Leah! Men skjønner så godt hva du mener, hvis man ikke har noe godt å si, så holder man vel kjeft!! Kan jo ikke regne med at alle liker valget vårt, men jeg vil ikke høre det!! Men men, vår nydelige datter kommer til å kle navnet sitt, uansett hva det blir;) Kan jo hende vi skifter når vi ser henne?! Så bra han er aktiv, det er så koselig!!! Så på det birth stories i stad, og hver gang jeg ser en fødsel så tenker jeg "herregud, tenk at det lever en sånn inni magen min!!!Som allerede er en perfekt liten baby, som kanskje ligner på meg" Sprøtt altså, hvordan kroppene våre faktisk ordnet alt til slutt!! Ikke noe tull når det endelig klaffet! For min del ihvertfall.. Helt utrolig Stemme ja, vi er ikke så opptatt av billig øl vi heller;) Haha... Men som du sier, man føler seg liksom så voksen og viktig, kommer der med gravid mage og skal avgjøre Norges fremtid;) Hehehe.. Sånn liker jeg å se på det;) Og vi som egentlig har null peiling;) Men husket på det du sa da, bare så du vet det... Du reddet meg der.. Hihi... Si ifra hvordan det gikk med banken i morgen da? Spent på bil og lån hos dere altså.. Håper virkelig du møter noen hyggelige folk som kan hjelpe:) Vesla slenger over både kos og klem!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 11. september 2007 #61 Skrevet 11. september 2007 Har du snakket med banken i dag?? Jeg har bestilt time til 3D UL den 19.10... ) HURRA!!! Det er jo bare litt over 5 uker til!!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. september 2007 Forfatter #62 Skrevet 11. september 2007 Tudelu! Har snakka med han bilmannen, og nå skulle han prøve en annen bank, og sette begge to som søkere, så nå må det da vel bli en ordning....? Ringer meg tilbake i mårra sa han, spent... Guuud, når du skal til 3D-UL har jeg jo straks termin jo!!! Wææææ, bare 9 uker igjen for meg nå 60 dager, går jo unna som varme boller, dette...! Skal vi snakkes på msn kanskje? Jeg skal logge på og se om du er der....
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 12. september 2007 #63 Skrevet 12. september 2007 Hei hei, her er beviset på at jeg tar meg pauser på jobb!! BIM pause faktisk;) Hahaha... Damene her bare ler av meg, sjefen er nemlig borte i dag, og da danser musene på bordet!! Og bare en time til jeg er ferdig:) HURRA!!! Hvordan er dagen din snuppa?? Er glad i dag jeg kjenner jeg, selv om det verker og er vondt, men M kommer hjem til normal tid og jeg er tidlig ferdig. Lønna har kommet, jeg klarer å ta det litt rolig på jobb(kjenner at det gjør godt) og vesla er aktiv og fornøyd!! Sola skinner og den begynnende forkjølelsen er mye mye bedre!! What a wonderful world!! )
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 12. september 2007 Forfatter #64 Skrevet 12. september 2007 Flinke Majja min! Godt å høre at du har en bra dag, det har jeg og:) Har vært ute og gått tur, og da er jeg så fornøyd! Jaja, var riktignok bare bort til butikken, men tur er tur! Orker uansett ikke så veldig lange turer lengre.. Og så er det ryddig og fint her nå, får besøk av svigers i kveld, så da er det fint at en kan gå på gulvet i hvertfall, tihi;) Har jo vært flink til å rydde i det siste da, må bare liksom, helt noia for at det ikke skal være ordentlig her til babyen kommer... Og enda er det jo et par mnd igjen, lurer på om jeg får slappa av resten av tiden, hehehe... Sitter og venter på at bilmannen skal ringe meg, er så spent på om vi får dette lånet eller hva som skjer.. Har jo sååå lyst på den bilen...!!! Merker at jeg drømmer om hva jeg skal gjøre hvis vi får den, hehe, tenk, da kan vi kjøre til byen når vi skal på kino eller noe, og slippe å komme dit en time før filmen begynner, og ikke minst vente en time før bussen går hjem... Sukk...! Kryss fingrene da, det må vel ordne seg på ett eller annet vis? Fint vær er det og, er en flott høst så langt må jeg si! Håper det fortsetter sånn langt uti neste år! Så blir det mange trilleturer og kiloer som raser av forhåpentligvis;) Er litt nervøs for hva vekta sier på fredag hos legen, hjelp.....
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 12. september 2007 #65 Skrevet 12. september 2007 Spennende med den bilen deres altså, kjenner jeg venter skikkelig på svar selv;) Hehe... Klart det ordner seg!! Hvis han duden ikke får det til nå heller, så ringer du banken selv. Ike noe problem å få lån, det er jeg helt sikker på!!! Hvis ikke skal jeg jammen låne til dere selv, men da syns jeg at jeg skal slippe å få juletrepynten altså... Tenk om du kunne bodd her, da kunne vi trilla turer sammen og så kunne de to små bli (forhåpentligvis) gode venner!! Drømte faktisk om henne i natt, og det er første gang jeg har drømt kjønnet! Så det lover jo bra;) Har jo gått opp 2 kg jeg nå!!! Nesten 2,5 også! Blir liksom litt glad også, for da vet jeg jo at det går riktige veien, og at hun vokser og alt er bra!! Håper ikke de siste 10 eller 15 eller hv det blir, kommer som kastet på meg.. Da er jeg stygt redd for at strekkmerkene kommer i like stor fart.. Kan jo umulig være ok for huden å strekkes så masse på kort tid, og så plutselig legge på 10 kg på en mnd i tillegg?! Da blir jeg sikkert kjempesøt.. Hahaha.... Nå har jeg faktisk tatt helga, gud så deilig det er å tenke på!! Nå har jeg mange dager jeg kan ta det med ro og gjøre ting i mitt tempo!! Kanskje jeg orker å gjøre litt hjemme til slutt også!! Til helga reiser vi på hytta da, med svigers. Så får mennene og hundene jaktet litt! Blir koselig, svigermor er ei kjempedame!! Og passer skikkelig på meg:) M er nok litt redd for at jeg skal bli irritert på henne og sånn, hvis hun legger seg oppi "våre" ting etter fødselen.. Men for det første, så tror jeg ikke hun gjør det, og for det andre så blir det jo kanskje sånn. Lettere for meg å si ifra til min egen mor, og hun kjenner meg jo såpass godt at hun skjønner hva hun ihvertfall IKKE skal si og gjøre. Så det jeg har sagt er at M må ta mitt parti, og være den som sier ifra. Ikke sikkert jeg orker og takler å gjøre det selv.. Men det går nok veldig veldig bra, selv om svigermor har en evne til å overkjøre litt... Men det kan mann og barn takke seg selv for, for hun har jo levd med 3 gutter, og INGEN av dem sier ifra når det er noe... Så da vet hun jo faktisk ikke bedre!! Uten at hun mener noe vondt med det. Jeg har sagt ifra en gang, og da ble hun oppriktig lei seg for at hun hadde gjort litt for mye. Men ble glad for at jeg sa ifra da, for da visste hun jo hvor hun hadde meg. Men ting er kanskje mer sårbare etter en fødsel?? Litt usikre og slitne og sånn... Herregud, gleder meg til å se jenta mi jeg!!! Bare 118 dager igjen, blir like sjokka hver gang jeg ser hvor mange dager som er igjen;) Det går jammen meg gått fort i det siste... I dag er det jordmødrene også!! Herlig!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 13. september 2007 Forfatter #66 Skrevet 13. september 2007 Ååååh, han har ikke ringt enda, så jeg vet ikke hva som skjer med bil eller ikke bil jeg... Begynner å bli utålmodlig kjenner jeg, vil i hvertfall vite om vi skal søke om lån sjøl eller vente på svar fra ham... Begynner å bli lei hele greia og, lurer på om det ikke er meningen at vi skal ha bil. Deilig med helg ja, det har jeg og, hehe... Må si at jeg er lei av sofaen nå, men det er sånn tiltak å dra til byen eller gjøre noe annet, og så er det kjedelig alene. Nei, nå klager jeg veldig her, sorry altså, har det jo egentlig veldig greit da! Besøk av svigers i går, og fikk en utrolig fin ulljakke og lue, pluss ullbleiebukser som svigermor hadde strikka; hun er så flink! Så fikk vi noen ullbodyer hun hadde kjøpt og, gutten vår skal ikke få for lite ull i hvertfall:) Vasker litt sengetøy osv i dag, det er så koselig å begynne å gjøre i orden til babyen altså! Godt å høre at vekta di går oppover endelig! Hehe, jeg vet at min gjør det.. I går kveld hadde jeg så lyst på junk food at jeg grein fordi jeg ikke kunne få det... Uff, er det mulig?! Hadde vært så flink og spist sunn middag (fisk), og bare spist gulrøtter, epler og bananer til snacks, og da blir det jo nesten bare enda verre, da får jeg enda mer lyst på godis og dårlig mat!!! Hehehe, er ikke så greit.. Men greide meg med to skiver med nugatti på da, stolt av den egentlig;) Nå burde jeg vel egentlig gå en tur i det fine været, men Dr Phil lokker liksom mer... Hm. Får heller se om min kjære vil bli med senere i kveld. Klem klem!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 13. september 2007 #67 Skrevet 13. september 2007 God kveld snuppa:) Nå ble det jammen fint i stua altså, bare at jeg selvfølgelig hadde kjøpt feil lengder på det ene vinduet.. Men de har flere, så M reiser innom å bytter for meg etter jobb i morgen:) Og nå gleder jeg meg til å pynte meg igjen, for jeg sa unnskyld med en gang han kom hjem, og da bare gliste han litt;) Har han bilduden ringt opp igjen eller??? Hvis ikke så ringer du han opp igjen i morgen, sant? Nå skal jeg spise kveldsmat og sy ett par knapper. Deilig å ha litt overskudd altså, orker å gjøre litt forefallent arbeid;) Støvsugde i stad da, det var ikke veldig lurt.. Så det får jeg ikke lov til å gjøre mer gitt... Skal ikke så mye til nei! Var ett eller annet jeg skulle fortelle også, men det glemte jeg gitt.. Jaja, sove godt! Snakkes vel i morgen før vi reiser på hytta?! *Nattaklem*
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 14. september 2007 #68 Skrevet 14. september 2007 Hei hei!! Har du ikke hørt noe om lån enda??? Dæven så nysgjerrig jeg er altså... Nå reiser vi snart på hytta, så da snakkes vi nok ikke før mandag.. Jeg skal lage hjemmelagd pizza på hytta i dag, så tar svigers resten av helga;) Snill hun, selv om hun egentlig ikke kan lage mat, what so ever.... Så vi får spise MASSE pizza i kveld sa M... Hehe.. Må visst pakke jeg.. Ups, det skulle jeg jo ha gjort før han kom hjem.. Jaja.. Jeg har pyntet meg da;) Men klarte å avsløre planen min etter at han hadde vært hjemme i 10 minutter i går.. haha.. Jeg sto bare å trippet bak han, og til slutt så sa han bare at jeg like godt kunne si hva det var, så slapp jeg å pine meg selv;) Hehehe... BUSTED!! God helg til dere alle:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 14. september 2007 Forfatter #69 Skrevet 14. september 2007 Hei, vennen! Har vært hos legen jeg, alt var bare fint, hadde ikke gått så mye opp i vekt som jeg fryktet heller, hehe;) Sf-målet var bittelitt lavere enn forventet, men hun sa det nok var fordi han lå litt på skrå. Så alt i alt en veldig grei legetime! Han bilduden ringte i går kveld, hadde ikke hatt tid til å gjøre noe med saken min i hele går (selvfølgelig..), men han lovet å prøve å fikse det i dag og ringe tilbake. Så da får vi bare satse på at han får til noe! Er veldig spent sjøl, må jeg innrømme... God tur på hytta da, sikkert deilig å komme seg litt bort fra alt kjas og mas! Skulle ønske vi hadde ei hytte og, eller, familien til Ø har jo det, men vanskelig å komme seg dit uten bil (ja!), så vi krysser fingrene for at det blir bil på oss etterhvert;) Ha en riktig god helg med M og snuppa og resten av gjengen, så snakkes vi over helga:) STOOOOR klem!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 16. september 2007 Forfatter #70 Skrevet 16. september 2007 Halluuuu! Nå kommer du sikkert hjem snart, har dere hatt det fint? Vi har hatt en veldig fin helg, bare slappa av egentlig, veldig godt! Gikk til butikken i går, og fikk masse kynnere på kort tid, så det tok litt lengre tid enn det vanligvis gjør, hehe... Men det er vel bare bra, det betyr jo at kroppen min øver seg, så jeg er bare fornøyd jeg. Merker at jeg blir mer og mer nysgjerrig på fødselen nå, synes det er kjempespennende å sitte og lese fødselsboken på en lørdagskveld liksom, hihihihi;) Hvordan er det med bekkenet nå da? Håper det er bedre og at du har greid å slappe av ordentlig i helga. Vi snakkes, vennen min! Klem:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #71 Skrevet 16. september 2007 er det ikke bedre å skrive mailer med hverandre? Gmail for eksempel, da slipper dere å scrolle nedover hele siden, og privatlivet deres trenger ikke alle ha tilgang til? Jeg bare lurer.. dette blir som de som bruker veggen på facebook som mail..
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 16. september 2007 Forfatter #72 Skrevet 16. september 2007 Nei, jeg synes det aller beste er å skrive til hverandre her!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #73 Skrevet 16. september 2007 det dytter jo nedover andre innlegg som er relevant for alle her, og ikke bare dere to. Syns det er litt egoistisk jeg!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 16. september 2007 Forfatter #74 Skrevet 16. september 2007 Og der dytta jo du det enda lengre opp....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #75 Skrevet 16. september 2007 nei jeg gjorde ikke det, for det var på toppen da jeg skrev. Nå dytter jeg det opp, men det gjør jo dere uansett. Jeg hadde håpt dere sluttet med det, for det er så mange andre tråder som er "LITT" viktigere å holde oppe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå