jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #51 Skrevet 8. august 2007 og jeg kommer meg ikke opp av reclineren min:( må gjøre noe! GI MEG ET SPARK I RÆVA!!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #52 Skrevet 8. august 2007 hahaha, en søvntaster=)=)=) vaske-taster kakao-taster klesvask-taster kake-taster
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 8. august 2007 #53 Skrevet 8. august 2007 Nei, ikke til et så dumt formål som å vaske hus midt på natta hehe..du får nok sitte her til øya detter sammen:-)
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 9. august 2007 #54 Skrevet 9. august 2007 skivemednugatti-taster her Forresten så var det himla godt med nugatti!
jente08&jente2010<3 Skrevet 9. august 2007 #55 Skrevet 9. august 2007 hehe....vi er en merkelig sammensetning her i natt ser jeg:) men, man får det ikke mer morro enn det man lager selv:)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #56 Skrevet 9. august 2007 så flink du er Airline, har du flere dikt på lager?
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 9. august 2007 #57 Skrevet 9. august 2007 Natta :-) Takk for hyggelig samvær:-)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. august 2007 #58 Skrevet 9. august 2007 mhm, nyyyyyydelig=) dere vil ikke tro det, sambo står nå med hode nedi frysern på jakt etter karbonader, han vil koke SPAGETHI (som tidligere nevnt er sambos spesialitet) og KARBONADER, kl 2(!!!) på natta=)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #60 Skrevet 9. august 2007 karbonader og spaghetti? gjør det susen da? er dere natt dyr hele uken?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #61 Skrevet 9. august 2007 hatt en fortreffelig aften med dere jenter.men nå er det på høy tid med litt søvn her! Air: kos deg med karbisene og spaghettien. Tonje; ikke vask mer (og det kommer fra en med støv på hjernen, tenk deg det), slapp av og gå heller over gulvene med støvsuger el noe i morgen. husk at det er vi selv som ser kaninene best! kos dere masse jenter! natta
jente08&jente2010<3 Skrevet 9. august 2007 #62 Skrevet 9. august 2007 takk takk:) skal gjøre det tror jeg:) sove godt pogi!
OnlyMe Skrevet 9. august 2007 #64 Skrevet 9. august 2007 Kakae party!!!!!!!!!! Får jeg være med eller??? Koselig at det er flere som er våken i dag og da:D Kjedelig å være den eneste som er våken:s hihi
Gjest Skrevet 9. august 2007 #65 Skrevet 9. august 2007 nytt kakeparty i morgen, da blir det også med dresur kurs for hybelkaniner(det er ingen båndtvang).
jente08&jente2010<3 Skrevet 9. august 2007 #66 Skrevet 9. august 2007 hehe..jada..jeg er våken:) bare å slenge deg med...men ble brått stille her...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. august 2007 #67 Skrevet 9. august 2007 ble litt bort her, måtte assistere sambo i utrykning til bensinstasjonen da spagethien tydligvis hadde rømt fra skapet her hjemme=) nattedyr hele uka er vi vel egentlig ikke, men inatt ser det ut som det blir meget seint, kansje lik så greit, så sover vi leeenge i morgen, greit når det ikke blir noe søvn i morgen natt da flyet vårt går kl hal 1 på natta=) alle lagt seg her nå eller????
OnlyMe Skrevet 9. august 2007 #68 Skrevet 9. august 2007 Jeg er her enda om det teller? er her jo hver natt, så vet ikke om jeg teller fremdeles;) hihi
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. august 2007 #69 Skrevet 9. august 2007 hehe,du er fast inventar, men måtte spørre etter deg tidliger, var redd du var stompa om=)
OnlyMe Skrevet 9. august 2007 #70 Skrevet 9. august 2007 Er nok en liten nattevandrer :s Men er spent på den dagen jeg ryker inn, da blir det tomt her inne;) hihi Må vel ta datan med på føden, så jeg er sikker på at ikke hele bim dukker under;p hihihihihi
jente08&jente2010<3 Skrevet 9. august 2007 #71 Skrevet 9. august 2007 anbefales det ja:) men det er vel ikke lenge til du ryker inn, så dommedagen er nær jenter:=)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. august 2007 #72 Skrevet 9. august 2007 drit i sykehusbaggen, pakk heller laptoppen ned i veska du=)
jente08&jente2010<3 Skrevet 9. august 2007 #73 Skrevet 9. august 2007 hehe..det var et bra tips til me&mini ja:) hun trenger da vel ikke alt det andre styret,bare hun redder oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå