Gå til innhold

gikk alle til sengs?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg kommer meg ikke opp av reclineren min:( må gjøre noe! GI MEG ET SPARK I RÆVA!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha, en søvntaster=)=)=)

vaske-taster

kakao-taster

klesvask-taster

kake-taster

 

 

Skrevet

Nei, ikke til et så dumt formål som å vaske hus midt på natta hehe..du får nok sitte her til øya detter sammen:-)

Skrevet

skivemednugatti-taster her

 

Forresten så var det himla godt med nugatti!

Skrevet

hehe....vi er en merkelig sammensetning her i natt ser jeg:) men, man får det ikke mer morro enn det man lager selv:)

Skrevet

Natta :-)

Takk for hyggelig samvær:-)

Skrevet

mhm, nyyyyyydelig=)

dere vil ikke tro det, sambo står nå med hode nedi frysern på jakt etter karbonader, han vil koke SPAGETHI (som tidligere nevnt er sambos spesialitet) og KARBONADER, kl 2(!!!) på natta=)

Skrevet

karbonader og spaghetti? gjør det susen da? er dere natt dyr hele uken?

Skrevet

hatt en fortreffelig aften med dere jenter.men nå er det på høy tid med litt søvn her!

Air: kos deg med karbisene og spaghettien.

Tonje; ikke vask mer (og det kommer fra en med støv på hjernen, tenk deg det), slapp av og gå heller over gulvene med støvsuger el noe i morgen. husk at det er vi selv som ser kaninene best!

 

kos dere masse jenter!

natta

Skrevet

takk takk:) skal gjøre det tror jeg:)

sove godt pogi!:)

Skrevet

Kakae party!!!!!!!!!!

Får jeg være med eller??? Koselig at det er flere som er våken i dag og da:D Kjedelig å være den eneste som er våken:s hihi

Skrevet

nytt kakeparty i morgen, da blir det også med dresur kurs for hybelkaniner(det er ingen båndtvang).

Skrevet

hehe..jada..jeg er våken:)

bare å slenge deg med...men ble brått stille her...

Skrevet

ble litt bort her, måtte assistere sambo i utrykning til bensinstasjonen da spagethien tydligvis hadde rømt fra skapet her hjemme=)

nattedyr hele uka er vi vel egentlig ikke, men inatt ser det ut som det blir meget seint, kansje lik så greit, så sover vi leeenge i morgen, greit når det ikke blir noe søvn i morgen natt da flyet vårt går kl hal 1 på natta=)

 

alle lagt seg her nå eller????

Skrevet

Jeg er her enda om det teller?:P

er her jo hver natt, så vet ikke om jeg teller fremdeles;) hihi

Skrevet

hehe,du er fast inventar, men måtte spørre etter deg tidliger, var redd du var stompa om=)

Skrevet

Er nok en liten nattevandrer :s

Men er spent på den dagen jeg ryker inn, da blir det tomt her inne;) hihi

Må vel ta datan med på føden, så jeg er sikker på at ikke hele bim dukker under;p hihihihihi

Skrevet

anbefales det ja:) men det er vel ikke lenge til du ryker inn, så dommedagen er nær jenter:=)

Skrevet

drit i sykehusbaggen, pakk heller laptoppen ned i veska du=)

Skrevet

hehe..det var et bra tips til me&mini ja:) hun trenger da vel ikke alt det andre styret,bare hun redder oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...