Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 er så våken her jeg sitter, huff. halo? noen igjen? Airline?
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg er her om det er av interesse?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 fikk så lyst på kaker etter nøffemors innlegg=) hehe..
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 jeg klarer ikke å slutte å LE!!! huff, det er fælt.. dårlig samvittighet her! kaker er noe skikkelig digge greier, yam
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 javisst, uten kake og drikke, duger helten ikke=) aaah ser for meg en mega safti sjokoladekake med deilig glasur jeg nå=)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 haha, blir bare kvalm jeg... ler! har Toro Brownies her, kan komme å lage hvis du vil.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 hahaha, må nå le litt av det siste svaret ditt Pogi, når nicket er babyfabrikken, så lurer du på HVOR mange=) hehe, huff, tror jeg er overtrøtt og den dårlige humorn min har satt inn=) sambo ser bare rart på meg her jeg sitter å ler meg skakk av alt og ingenting=)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 haha, hadde min vært våken så hadde han sikkert bare ledd av meg..er kjempe våken, men er nok litt trøtt. bare oppspilt, kanskje det ble for mange kjeks i ste? og du forresten dårlig humor, er den morsomste!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 haha, mulig det alså=) er å kjempe våken men samtidig litt trøtt, men JÆÆÆÆ*** kakesugen nå alså=)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 be sambo mekke en skikkelig bløtkake!masse krem og masse fyll eller så kan du jo dra ut å kjøpe en?(kanskje hos en her inne)
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Har 4 og venter nr 5:-) Vel..den kakegreia tok virkelig kaka.. Jeg er så trøtt nå at jeg ikke eier humor engang..men må vente til nr 4 er sovna..
Gjest Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 så koselig ;') Burde snart køye jeg også, har litt å gjøre i morgen.-
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 oppe jeg..men vasker:( blææ..kjedelig:( kaker ja, spiste sjokoladekake idag...mmhhh:)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #16 Skrevet 8. august 2007 kanskje Airline kan få restene? ;') hva vasker du?
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #17 Skrevet 8. august 2007 sjekk innlegget mitt om folk som sier ifra kort tid...så ser du:)hehe...
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 8. august 2007 #18 Skrevet 8. august 2007 Koselig ja:-) men ikke når den ene vekker den andre,som vekker den tredje og som vekker meg for å bade midt på natten! Det er lite koselig... Men ser ut for at lille bollefrøken har sovna..Thank God! Så her sitter jeg..og har innmari hampen lyst på deilig,saftig,overglasert sjokoladekake med non stopp og kokos ...*dååån* Faders lille gris som skulle absolutt skrive innlegg om hvem som liker kaker...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #19 Skrevet 8. august 2007 hahaha, jeg tar gjerne noen kakerester ja=) haha, trokke jeg VIL ha en saftig bløtkake fra sambo, ikke kan han bake å tviler for den kremmen kommer til å ligne på noe som kommer av fløte=) hohohoho.... vaske ja, det gjorde jeg natt til i dag der=)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #20 Skrevet 8. august 2007 haha, ler! hun visste kanskje at det skulle skape et kikk? kanskje hun jobber i kakebransjen?! hvem vet. så søtt, ville bade nå ja. ser det for meg å bli vekket av en liten en som vil bade sent på natten.hehe
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #21 Skrevet 8. august 2007 er det bare jeg,pogi,babyfarikken og airline som er oppe her idag eller??
Nordlyspar♥ Skrevet 8. august 2007 #22 Skrevet 8. august 2007 Snart på tur.... Jobb i morgen, og dagen etter, og etter.... em ikke på søndag... jippi.. da stikker jeg på hytta og feirer 30 årsdagen min i stillhet... tar festen i sept...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #23 Skrevet 8. august 2007 kan se slik ut=) Me&mini har vist svikta inatt=)
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #24 Skrevet 8. august 2007 ja, for me&mini var da her i går:) samma med sauen:) noen her som holder til på nettby forresten? eller er det bare jeg om er i sånne "nettsamfunn" hehe:)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #25 Skrevet 8. august 2007 vel, disse mennene er ikke så god på kaker. sambo ønsker seg hvert år denne barnehage.sjokoladekaken. og jeg prøver febrilskt hvert år å lage den, og i år på min venninnes bursdag så fikk jeg det til gitt. oppskriften er som følger: Toro langpanne 2 poser Toro glasur.. haha, og der satt min sambo med restene etter bursdagen til min venninne og koste seg glugg ihjel med denne barnehage.sjokoladekaken som jeg hadde "bakt", skal si jegg var stolt! Sambo er megaflink på biff da!der suger jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå