Gjest Skrevet 8. august 2007 #26 Skrevet 8. august 2007 hadde profil der, men ble så mye med facebook og nettby at jeg slettet nettby. og nå er jeg lei face, så der er jeg nesten aldri. skjer det noe spennende på nettby om dagen da? du er den eneste nettgeeken her inne
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 8. august 2007 #27 Skrevet 8. august 2007 Håhå!Der har vi det..snikreklame kalles det! Tenke seg til å friste gravide kjerringer på denne måten..og så midt på natta..kanskje hun jobber på en bensinstasjon og der har de jo sånne deilige sjokoladefyllte croissanter..mmm*ser bort på den ikke fullt så delikate brødskiva..* Bade jah!og etterpå skulle vi sove ...i badekaret mente han!Han er 3 og har en livlig fantasi! Ikke søren om jeg skulle stå opp midt på natta for å gi han et bad for så å legge meg oppi der for å sove.haha!neimen heller. Han var bra trøtt i morges da hehe:-)
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #28 Skrevet 8. august 2007 jeg har nettby og facebook! men face gadd jeg ikke! vanvittig kjedelig! men nettby er ok! men skjer igrunn ikke stort der akkurat! greit i forhold til å se igjen gamle folk man har gått i klasse med! japp, men da selvutnevner jeg med til nettgeeken jeg:)haha
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #29 Skrevet 8. august 2007 japp er nok inne der jeg og=) xlissx ah di har slik annen hver dag greie di alså=) hahaha, barnehage sjokoladekake, kansje jeg burde prøve den en gang=) vel sambo på kjøkkenet er ikke mye å skryte av, kan vel koke spagethi å steke kjøttdeig.... ja å slå på stekovnen når grandiosaen står for tur er han å god på =) ellers er det meg som må dra han med på kjøkkenet å "lære" han hvordan man lager det ene og det andre, men merkelig nok så "glemmer" han SÅ fort at neste gang det skal lages så trenger han hjelp da å=)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #30 Skrevet 8. august 2007 hyl, sjokolade croissanter er mine venner megadigge greier de altså!!!! har du nugatti da? det kan funke på brødskiva, litt sånn old fashion sjokoladekake.. Bade oppi der ja, det hadde blitt arti. våknet opp med skrukke hud over alt på kroppen. gått på jobb som et skrukketroll .
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 8. august 2007 #31 Skrevet 8. august 2007 Er på nettby ja.. Facebook greia sletta jeg,gidda ikke mer.
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #32 Skrevet 8. august 2007 sjekka deg ut på nettby storken:)hehe... Harry nick jeg Cutie20 hehe.... eneste gubben min får til på kjøkkenet er grandiosa:)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #33 Skrevet 8. august 2007 trenger han spesielt å bli opplært hvordan ovnen skal vaskes også? det trenger jeg stadig vekk.. er så sløv på det...
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 8. august 2007 #34 Skrevet 8. august 2007 Du er så grei!!Jeg skal lage skive med masssse nugatti:-)))) Loff har jeg også:-) Å dette blir bra altså!!*hopper opp og ned* Skrukketroll er jeg allerede hehe..
kaur *har født!* Skrevet 8. august 2007 #35 Skrevet 8. august 2007 Sitter og venter på kakaoen som datteren min lager i skrivede stund!
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #36 Skrevet 8. august 2007 sambo skjønner ikke hvordan noe skal vaskes han!igår farga han en hel maskin med klær:( så masse ble ødelagt...vaska en rød ny genser på 60 med mørke klær med litt lyse ting på...de ble rosa og flekkete gitt! stekeovnen har han aldri sett:)haha
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #37 Skrevet 8. august 2007 sjekka deg back jeg=) haha, vasking av ovnen er han faktisk meget god til, skrubber som en helt med jiffen og skureklut når keramikktoppen trenger en puss, DET skal han ha=)
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #38 Skrevet 8. august 2007 eneste sambo gjorde med ovnen her, har sånn keramikktopp med sånne lysende greier man trykker på oppå plata, ikke sånn bryterkomfyr... var at han kom hjem med vaskemiddel som han hadde fått anbefalt, og ba meg prøve..herregud!!hehe...
Gjest Skrevet 8. august 2007 #39 Skrevet 8. august 2007 pusse godt etterpå da, det er jo favoritten til disse krusefigurene vi kan få i tennene!
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 8. august 2007 #40 Skrevet 8. august 2007 Hvis jeg tillater at han vsker klær så er det hans egne klær han får vaske..for lillegutt skal slippe å gå i matchende klær som sin lillesøster.. Er menn fargeblinde? Liker de å eksperimentere med farger? Liker de å leve litt på kanten? Hvorfor gjør de samme feilen gang på gang? ...vel...de er jo menn..
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. august 2007 #41 Skrevet 8. august 2007 sambo å klesvask går sånn någenlunde greit, dersom man vil ha undertøy, fargatøy, hvitt og hånduker vaska sammen på 40 grader=) hahahaha, tror han tror det bare finnes 1 (!!!) knapp på maskina=)
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #42 Skrevet 8. august 2007 hehe...skulle ønske min også trodde det bare var en knapp på maskina...kansje han ikke hadde vaska jakka mi som skulle vaskes på 30 på 90 grader!!!! herregud da var jeg sint....den krympa kan man si:)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #43 Skrevet 8. august 2007 åh, det er så hyggelig når de endelig skal vaske på egenhånd. men da blir som regel ALT feil også da... hehe, menn og fargekoder=likt
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. august 2007 #44 Skrevet 8. august 2007 Jeg er faktisk i senga, men sover ikke!:-)
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #45 Skrevet 8. august 2007 meget bra spørsmål stilt fra babyfabrikken...! får vi noen gang svar?
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 8. august 2007 #46 Skrevet 8. august 2007 sikker på det?Kan jo være du søvntaster? hehe
Gjest Skrevet 8. august 2007 #47 Skrevet 8. august 2007 sambo vaska nato genseren sin i militæret som er av ull, på 90 grader og så i tørketrommelen.. jess, den ble str baby gitt!!! kanskje den lille skal arve den, vi tok faktisk vare på den som et minne...
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 8. august 2007 #48 Skrevet 8. august 2007 Intet mannebein i sikte så jeg tror ikke det..
Gjest Skrevet 8. august 2007 #49 Skrevet 8. august 2007 bæbu, vi har en søvntaster? eller kanskje hun er like avhemgig som meg?! for jeg kommer meg jo ikke i seng her!
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #50 Skrevet 8. august 2007 hehe...den skulle jeg likt å sett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå