Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som røyker og ammer her?

Har sprukket jeg og røyker igjen. Men ammer henne fordet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om du har sprukket, så kan du jo slutte igjen nå. For babyen skyld!!

Skrevet

Det må være ditt valg....

Sliter noe helt jæ... med røyksuget her jeg også plutselig.. helt merkelig for jeg har tross alt holdt opp nå i 10 mnd...

Eneste som holder meg tilbake fra å ta en røyk er at jeg ikke vil ha nikotin og annet skit i morsmelka... men om du legger opp røykinga litt etter måltidene hennes, sånn rett etter hun har spist er mesteparten av nikotinen ute av melka til neste måltid!

Skrevet

Jeg gjorde det mens jeg hadde melk. 1-2 per dag!

Er ikke uten grunn at helsepersonell anbefaler å amme selv om man røyker... Men prøv å ta røyken rett etter amming da, og ikke rett før :-)

Skrevet

ja jeg sprakk jeg også.. da litla var 6 uker gammel..

prøver å røyke etter amming, men ikke alltid det blir slik.. jeg klarte ivertfall å slutte å røyke da jeg ble gravid..

Skrevet

Jeg røyker og fullammer!

Skrevet

jøss,er det noen som virkelig tør å innrømme det?? :D:D

hehe.. mee too.. røyker og fullammer...

Skrevet

får dere ikke dårlig samvittighet når dere røyker og fullammer med tanke på at liten baby får i seg nikotin??

Skrevet

jeg har dessværre sprekt jeg oxo, for 2 uker siden...:o( synes det er trist, men trøster meg med at nå har jeg så og si full amma henne i 6 måneder og jeg røyka ikke når jeg var gravid, så da gir jeg henne for det meste mme nå....+ grøt og middag og sånn da.... jeg føler meg absolutt ikke som no dårligere mor av den grunn....:o) Alle vil jo det beste for barnet sitt...:o)

Skrevet

nei.. kall meg hjerteløs, men jeg får ikke det.. dessvere røyker jeg, sånn er det bare, men allikevel får guttungen morsmelk... tja.. jeg er nå bare meg, som prøver å gjøre det beste for guttungen med mye å stri med.. sånn er det bare, null unnskyldning for noen ing, jeg står for det jeg gjøre, samma å dumt det måtte være

Skrevet

Røyksuget mitt satt i to år etter jeg sluttet. Men jeg holdt ut

Skrevet

jeg signerer på jellyfish&minitrollet sitt.. jeg har ikke dårlig samvittighet. jeg koser meg med lillingen og han lever i beste velgående.

Skrevet

Jeg også gjør det,jeg jeg fullammer ikke,har ikke så mye melk.(og det har ingen ting med røykinga å gjøre.)Har heller ikke dårlig samvittighet.Det er så lite som kommer i melka.

Skrevet

Jeg har forferdelig dårlig samvittighet... Vet jo selvfølgelig at det absolutt ikke er bra..

Skrevet

Høres mer fornuftig ut med røykere som har dårlig samvittighet og vet det de gjør ikke er bra som anonym over.

"Gutten min lever i beste velgående". Herregud, selvfølgelig gjør han det, men han får ufrivillig nikotin i seg..du velger det jo hvertfall selv.

Skrevet

Er dere ikke redde for å miste melka??

Synes det er ganske egoistisk av dere å røyke, som anonym sier over her: barna får det i seg ufrivillig!!!:

Skrevet

dødsharry og naivt å røyke under svangeskap og amming

Skrevet

Det er jo faktisk anbefalt å amme selv om man røyker da. Ære være dere som ikke har laster i livet, men jeg synes nå det er bra at folk gidder å amme jeg da, dårlig samvittighet til tross og alt det der :)

Skrevet

Jeg har laster....men ingen laster som inneholder nikotin som overføres til babyen min. Babyen min skal slippe å få nikotin i seg før han selv måtte velge å røyke!!

Skrevet

så godt for eg da, anonym :) flott at folk er som deg, jo!!

fader, eg e gla eg ikke amme, for da hadde dib-politiet kommet å tatt mini ifra meg, med all den drikkinga å røykinga min!!!

folk må no få gjøre som dem sjøl vil!!

ville ikke røkt så mye under sv.skapet, men om eg amma, hadde eg ikke brydd meg så.. er ikke så mye som kommer i melka da...

nei, røyk så mye dokker gidde, om dokker har løst. det er dokkers liv, å dokkers egen avgjørelse. kos dokker!! :):)

å anonyme: slutt å døm andre!!! les bibeln! der står det at menneska ikke har lov å dømme andre! fyy!!

Skrevet

Hvordan kan du si at folk får gjøre som de selv vil når de skader et lite uskyldig barn mamnan til J&J.

Er det greit at folk slå barna sine også da??De må jo få gjøre som de vil.Ser heller at folk slår barna sine,enn utsetter dem for nikotin og annen skit som er i røyken.Selv om jeg blir rasende av begge deler.

Skrevet

mamman til J&J

Røyk så mye dokker gidde.......hva med babyen????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...