Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Noen som røyker og ammer her? Har sprukket jeg og røyker igjen. Men ammer henne fordet.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Selv om du har sprukket, så kan du jo slutte igjen nå. For babyen skyld!!
Jeenie Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Det må være ditt valg.... Sliter noe helt jæ... med røyksuget her jeg også plutselig.. helt merkelig for jeg har tross alt holdt opp nå i 10 mnd... Eneste som holder meg tilbake fra å ta en røyk er at jeg ikke vil ha nikotin og annet skit i morsmelka... men om du legger opp røykinga litt etter måltidene hennes, sånn rett etter hun har spist er mesteparten av nikotinen ute av melka til neste måltid!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg gjorde det mens jeg hadde melk. 1-2 per dag! Er ikke uten grunn at helsepersonell anbefaler å amme selv om man røyker... Men prøv å ta røyken rett etter amming da, og ikke rett før :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 ja jeg sprakk jeg også.. da litla var 6 uker gammel.. prøver å røyke etter amming, men ikke alltid det blir slik.. jeg klarte ivertfall å slutte å røyke da jeg ble gravid..
*ønsker nr 2* Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 jøss,er det noen som virkelig tør å innrømme det?? :D hehe.. mee too.. røyker og fullammer...
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 får dere ikke dårlig samvittighet når dere røyker og fullammer med tanke på at liten baby får i seg nikotin??
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 jeg har dessværre sprekt jeg oxo, for 2 uker siden...( synes det er trist, men trøster meg med at nå har jeg så og si full amma henne i 6 måneder og jeg røyka ikke når jeg var gravid, så da gir jeg henne for det meste mme nå....+ grøt og middag og sånn da.... jeg føler meg absolutt ikke som no dårligere mor av den grunn....) Alle vil jo det beste for barnet sitt...)
*ønsker nr 2* Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 nei.. kall meg hjerteløs, men jeg får ikke det.. dessvere røyker jeg, sånn er det bare, men allikevel får guttungen morsmelk... tja.. jeg er nå bare meg, som prøver å gjøre det beste for guttungen med mye å stri med.. sånn er det bare, null unnskyldning for noen ing, jeg står for det jeg gjøre, samma å dumt det måtte være
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Røyksuget mitt satt i to år etter jeg sluttet. Men jeg holdt ut
Tussi og gullgutten Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 jeg signerer på jellyfish&minitrollet sitt.. jeg har ikke dårlig samvittighet. jeg koser meg med lillingen og han lever i beste velgående.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 Jeg også gjør det,jeg jeg fullammer ikke,har ikke så mye melk.(og det har ingen ting med røykinga å gjøre.)Har heller ikke dårlig samvittighet.Det er så lite som kommer i melka.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #16 Skrevet 8. august 2007 Jeg har forferdelig dårlig samvittighet... Vet jo selvfølgelig at det absolutt ikke er bra..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #17 Skrevet 8. august 2007 Høres mer fornuftig ut med røykere som har dårlig samvittighet og vet det de gjør ikke er bra som anonym over. "Gutten min lever i beste velgående". Herregud, selvfølgelig gjør han det, men han får ufrivillig nikotin i seg..du velger det jo hvertfall selv.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #18 Skrevet 8. august 2007 Er dere ikke redde for å miste melka?? Synes det er ganske egoistisk av dere å røyke, som anonym sier over her: barna får det i seg ufrivillig!!!:
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #19 Skrevet 8. august 2007 dødsharry og naivt å røyke under svangeskap og amming
Gjest Skrevet 8. august 2007 #21 Skrevet 8. august 2007 Det er jo faktisk anbefalt å amme selv om man røyker da. Ære være dere som ikke har laster i livet, men jeg synes nå det er bra at folk gidder å amme jeg da, dårlig samvittighet til tross og alt det der
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #22 Skrevet 9. august 2007 Jeg har laster....men ingen laster som inneholder nikotin som overføres til babyen min. Babyen min skal slippe å få nikotin i seg før han selv måtte velge å røyke!!
lenej :o) Skrevet 9. august 2007 #23 Skrevet 9. august 2007 så godt for eg da, anonym flott at folk er som deg, jo!! fader, eg e gla eg ikke amme, for da hadde dib-politiet kommet å tatt mini ifra meg, med all den drikkinga å røykinga min!!! folk må no få gjøre som dem sjøl vil!! ville ikke røkt så mye under sv.skapet, men om eg amma, hadde eg ikke brydd meg så.. er ikke så mye som kommer i melka da... nei, røyk så mye dokker gidde, om dokker har løst. det er dokkers liv, å dokkers egen avgjørelse. kos dokker!! :) å anonyme: slutt å døm andre!!! les bibeln! der står det at menneska ikke har lov å dømme andre! fyy!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. august 2007 #24 Skrevet 9. august 2007 Hvordan kan du si at folk får gjøre som de selv vil når de skader et lite uskyldig barn mamnan til J&J. Er det greit at folk slå barna sine også da??De må jo få gjøre som de vil.Ser heller at folk slår barna sine,enn utsetter dem for nikotin og annen skit som er i røyken.Selv om jeg blir rasende av begge deler.
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 9. august 2007 #25 Skrevet 9. august 2007 mamman til J&J Røyk så mye dokker gidde.......hva med babyen????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå