jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #51 Skrevet 8. august 2007 tusen takk til dere som krysser fingrene:) så skal jeg krysse tilbake til deg også mee&mini:) at det ikke blir overtid.. skjønner ikke åssen jeg skal få snudd døgnet mitt jeg...blitt helt vilt det her!
Teltpluggen Skrevet 8. august 2007 #52 Skrevet 8. august 2007 har avtalt med sambo at han skal vekke meg og "dra" meg ut av senga imorra..Han jobber seinvakt denne uka så begynner ikke før tre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå