Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaa, er ikke trøtt.. og hvis jeg hadde vært det hadde jeg ikke fått sove alikevel.. vondt å ligge.. hehe.. klage klage.. godt å få det ut..

Skrevet

Jeg er!!:P Varme meg litt fårikål før jeg laller tror jeg:P *IKKE DØM MEG!!*:P

Skrevet

japp er her jeg og, nettopp vaska soverommet og skifta sengtøy=)

savna deg her i natt jeg, hehe=)

Skrevet

Hehe, jeg er her hver natt jeg :( Alt er vondt og gale når natten først kommer... Men heldigvis er det ikke mange dagene igjen :D

Er bare12 dager til termin.. Dere da?

Fårikål? NAM, dele???

Skrevet

Takker bukker nikker og neier!!!

Fårikål er jo bare SÅÅ godt!!! Synd det kommer med en (ulempe)bakdel;) hihi

Skrevet

5 dager til termin her.. dømmer ingen her..hihi.. hatt besøk og gomla imeg sjokolade og potetgull og dip.. og nå har jeg akkurat klemt nedpå en god morgen yogurt.. dårlig samvittighet ja... :)

Skrevet

Å JAH, her er det leeeenge igjen, ikke før i slutten av november, så dere blir nok stucked med meg en god stund til=) hehe..

Får i kål er kjempegodt, best når den varmes opp for andre gang=)

hmm, nå ble jeg sulten=/

Skrevet

Har enda lenger tid jeg storken;9 Så vi får sitte å lide oss gjennom det sammen:P Er full party i magen idag:D Er glad h*n ikke når ribbeina mine enda, for DET hadde gjort vondt det:P

Skrevet

forsatt vaaken her jeg ogsaa ja:P 8 dager igjen til ks naa.. kan nesten ikke vente ... :P :P doemmer heller ingen.. haha..

skulle sett meg igaar.. fikk plutselig saa lyst paa rundstykker midt paa natta der jeg satt paa bim hihi.. men var tom for smoer.. KRISE!!!

saa da var det ut paa mopeden min, hoeygravid, kl 3 om natta, kjoerte til bensinstasjon og handla inn smoer og litt digg :)

Saa fikk jeg meg nattmat hihi :P tipper det var litt av et syn..

svaaaere meg paa moped.. haha:P kl 3 om natta ... huffa meg:P

Skrevet

når har du termin Marthe?=)

så fint at det er noen som slår følge videre mot vinteren da=)

her har stratosen sporløs forsvunnet=) =) =) kremt...

håper ikke sambo melder den savnet før jeg rekker kjøpe ny i morgen=)

Skrevet

16. desember har jeg termin:)

Heldigvis slipper jeg å kjøre til bensinstasjoner.. (Ikke har jeg lappen enda og ikke er det nattåpent her:P).. Men mamma og de bor rett over oss så mangler vi noe så er det opp og raide kjøleskap:D

Har MASSE snop i skapet jeg:O Men bare ikke SÅ lyst på det.. Mer lyst på masse fårikål:D

Skrevet

candycupps

haha.. dødsartig.. det skulle eg likt å se..hihi.. men må man så må man sånn er det bare.. kult da.. høygravid å scooter..:)

Skrevet

Råning på høyt nivå!:D Hm.. Jeg har fått en subvarmer:P

Skrevet

wow, var jo liv her i dag :D hehe...

En liten tur ut for å sjekke snopeskapet, og plutselig mye å lese:)

Er så mye greiere å sitte våken om natten når man har bim!!!

(og det er noen våken da...)

Skrevet

hehe:) De siste par nettene har jeg faktisk lagt meg... eh.. "tidlig"..:P

Skrevet

hehehe ja:P har funka aa kjoere foer mens jeg har vert gravid. men merka igaar at det var siste turen min naa foer den lille kommer.. fins jo ikke veier uten humper i.. saa du kan si det var ganske saa ubehagelig til tider... :P

Men maa man saa maa man ja:) Og jeg kjoerte selvfoelgelig pent naa som jeg har saa dyrebar bagasje:) Men et morsomt syn var det nok hihihihi:P

Skrevet

ah da blir vi nok her begge 2 en stund til=)

HVORFOR er dere våkne i natt da????

Marthe skjønner jeg, hun spiser jo fårikål=) hehe...

Skrevet

ja.. Det er da ikke rart i det hele tatt.. Heller ikke at jeg sto og gravde i skåla for jeg fant ikke mere kål!:( Var jo nesten mer får enn kål.. Det ekkeno kult..:P

Skrevet

ja, kjedelig å bare sitte å ikke gjøre noenting.. sove kan vi gjøre når vi blir gamle..hehe.. slokna litt på formidaggen i dag og da hadde jo seff mamma sendt mld og ringt da så hun fikk jo nåja og trode vi var på føden..hehe.. lurte henne godt der gitt..

Skrevet

Marthe Med Ninjareka!:D

Det merket jeg!!! Satt her HELT alene en kveld:( *snufs* Var litt snodig egentlig, for skulle tro det alltid fantes en våken bimmer;)

Jeg er våken pga: halsbrann, ribbein som ikke tåler mer, bl som gjør det vondt å ligge på sidene (akkurat som om det er mitt valg) en rabiat mage og som vanlig en samboer som snorker:(

Hehe...

Skrevet

Hehe:P Mamma bare skriker ned om det er noe hun..:P Og så er det mest sannsynlig HUN som skal kjøre til føden uansett:P

Skrevet

såpass, ikke noe godt å ligge i senga å bare kjenne smerte da nei=/

skal hoppe i dusjen nå jeg, kos dere jenter=)

Skrevet

ja da er det jo greit:) sulten igjen jeg.. hva skjer a?? hehe.. kan ikke spise mer nå, kommer jo til å ese ut vøtt.. hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...