Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

snartbaby130807

 

Hihi, du har termin en uke før meg ser jeg :D

Du er ikke masse-plaget om natten du og vel?? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den samboeren har jeg også på sida.. sager ved HELE natta.. Ender opp med at jeg legger meg med fingrene i øra..:P

 

Høres ikke noe godt ut alt det der nei..:S Er bare litt støl i sidene når jeg våkner jeg.. Vet ikke hva det kommer av..:P Men får vel den tida der vi som ikke har kommet SÅ langt også;)

Skrevet

me&mini

 

joda, er ikke fritt.hehe.. vondt i bekkenet og beina dovner når jeg ligger på siden.. altfor liten blære.. hmm, sulten hele tiden og en elskede samboer som snorker..hehe.. han er søt da:) så søvn er ikke hverdagskost her i gården.. men ellers er det bra.. spennende tid vi har foran oss nå da:)

Skrevet

JA, blæren glemte jeg å nevne i klagingen min :P

Gleder meg til den blir større igjen, skal bli deilig å oppføre seg som normalt.folk igjen;) hihi

Kjempe spennende! Og jeg gleder meg som en unge. Tenker ikke så mye på fødselen lengre heller, for det er visst sant det de sier: tilslutt vil man bare ha den ungen ut!! :P Hihi... Trodde ikke på det i begynnelsen nei;)

Skrevet

samme her.. er ikke redd iallefall.. det får gå som det går, skjønner det kommer til å gjøre vondt, men det er liksom greit:) er nok et tegn på at vi begynner å bli klare:) gleder meg masse jeg også:)

Skrevet

Ja, er nok det...Og alle tegn til å bli klar mottas med stor takk;)

Grudde meg veldig i begynnelsen, og trodde ikke på NOEN aav de som sa at på slutten kom jeg til å være så lei, og bare vil ha ungen ut! Men de hadde vissst rett hele gjengen:P hihi

 

Hvor er det du skal føde?

 

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Her er jeg!

Skrevet

Riga+hippiesnulla & piratspira

 

Nemmen... DU her? I dag OG?? hihi

Hvorfor har du ikke lagt deg da?:P

Skrevet

kjeder meg...hehe

imorra eller i over imorra får vi svar om vi får den leiligheta i kongsvinger...spent jeg:)

bare leie da....men spent fordet!

Skrevet

okai:) skal bli godt å få det overstått:) men nå tror jeg at jeg skal krype i senga.. kanskje jeg får sove litt..hehe... nattinatt alle sammen:) kommer tilbake hvis jg ikke får sove:p

 

ps: dere er gode å ha.. koselig å sitte oppe om kvelden når man kan "skravle litt":)

Skrevet

Ja, der er vi alle enig:)

Du får sove godt, og sende litt sovestøv retning bergen når du ikke trenger ditt mer;) vi sitter her vi (jeg i hvertfall og magen) om du ikke sovner!

Skrevet

tusen takk...kan trenges!!!

er helt vilt på leiemarkedet! folk byr over hverandre i husleia:(

så er ikke lett....men men..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hihi!:P

 

Siste kvelden hos mamma før jeg og snulla reiser til Oslo, så jeg holder på å brenne bilder fra data'n hennes. Kommer nok til å sitte her leeeeenge for data'n klikker hele tida!:-/

Skrevet

Skal krysse for deg jeg også;) Er ikke lett på boligmarkedet for tiden :s

 

xxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Så kan du krysse litt for at det IKKE blir overtid på meg;):P

Skrevet

Å, hva gøy skal du i oslo da?

Er såååå irriterende når datan finner ut at den skal ha klikkeperiode!

Har hatt det selv noen ganger, å er såvidt har overlevd! Tanken på å se en laptop fly ut av vinduet har streifet mang en gang... hiihi:P

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Skal krysse fingrene jeg også!:-)

 

Nå er det faktisk akkurat ett år siden jeg og barnefar skaffa oss leilighet, så det må være et tegn!

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Bor i Oslo, så jeg skal hjem!:P

 

Men viser seg at mamma har over 5 gigabite med bilder av snulla, så jeg orker ikke brenne de ut likevel...i alle fall ikke nå!

Skrevet

Glad jeg bor i leilighet hos mammaen min jeg:) Vakke så mye å krangle OM liksom;)

Skrevet

Hehehe, ser man det!!! hihi... Jaja, blir vel deilig å komme hjem da;)

Hvor i landet er du nå da? Håper for din del at du ikke sitter i bergen å regner vekk du og;(:P

 

Er du sikker? 5giga er jo ikke så mye :P hihi....

 

Skrevet

Godt å se at flere er oppe midt på natta. Jeg har STORE problemer med innsovning for tiden og det som er litt frustrerende nå er at jeg skal på sjekk i morgen tidlig og ev. vurderes for igangsettelse pga. mistanke om svangerskapsforgiftning. Og da trenger jeg jo egentlig all energien jeg kan få og det får jeg ikke nå som jeg ikke får sove.

 

Og jeg kløøøøøøøøøøøør overalt. Tror jeg har fått svangerskapskløe i tillegg. Uansett bare 8 dager til termin nå, så like greit om vi får møte jenta vår før helga... :o)

 

Noen med gode tips for å sovne fort?

Skrevet

Ta med deg en dønn kjedelig bok på sengen;)

Pleier p funke om ikke vondtene er for gale!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...