Gå til innhold

Ehh... Bruker dere armbånd på babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min fikk 3 armbånd til dåpen, bruker bare den ene.. Gull anker armbånd med sitt navn på.. den bruker han enda.. og kan brukes til han er ca 8 år.. Han er nå 17 mnd..

Han er nydelig med den :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glamour girl er i det minste bedre enn I´m hot og sexy girl da:) Hihi

Skrevet

Jeg har også en SØNN og han fikk både gullarmbånd og gullsmykke til dåpen, synes det var kjempe flott! Smykke er litt stort, men jeg har brukt det til fine anledinger. Armbåndet har han hatt på siden dåpen da han var 3 mnd og nå er han 20 mnd har aldri vært et problem. Synes det er knallfint med smykke på små barn også gutter. Nå er navnet på armbåndet slitt bort, så det må graveres inn på nytt.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Tror egentlig mannen min er mer irritert enn meg, var han som ba meg legge ut tråden, da han ikke for sitt liv kan fatte det.

Tror også forøvrig at jeg liker svigermor mer enn manne min gjør.

Og nei, jeg skjønner ikke hva en baby skal med et armbånd. Kall det gjerne utakknemlig men voksne nok til å like smykker blir de fort nok og jeg er ikke ne som gidder å fore opp under det allerede nå.

Skrevet

(S)Tinker...Dattra mi har en kjole som står rock hard på...kanskje hun blir satanist??:) Synes at glamour girl er litt mer uskyldig enn I'm sexy og Hot girl....:) Ikke bekymre deg!:)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

nei jeg hadde blitt like satt ut om det var pappaen min som gav meg det

vi sa ingen smykker.

Skrevet

Høhø!!! De kommer til å bli bitre fiender som voksen... din med svart hår og piercing i leppa og min med råååsa leppestift og bleika hår. ;)

Skrevet

Hehe...hvet ikke hva som er værst..:) *kremt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...