Gå til innhold

Ehh... Bruker dere armbånd på babyen deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Svigermor har kjøpt et armbånd.... i gull.. skjønner ikke hva babyen min skal med det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke noe om det..

Skrevet

Nei, ungene mine fikk armbånd til dåpen, men begynte ikke å bruke de før de ble større. Vet om noen som brukte armbånd på babyen sin, plutselig ble det bare borte. Dukket opp i bleien til barnet ett par dager senere, skumle greier. ;o)

Skrevet

Jeg syns det er så rart, for når hun eventuelt fatter int for det er det for lite, nå er det for stort. vi syntes bare hele gaven var tullete...

Skrevet

Begge mine har armbånd, og bruker det. :o)

Skrevet

Ja, bruker armbånd på jenta mi.

Synes du høres litt utakknemlig ut:-p

Skrevet

jupp armbånd og hals kjede fra hun var nesten nyfødt..

Skrevet

Har tenkt å gi datteren min et sånnt sølvarmbånd med "navneskilt" på, om dere skjønner hva jeg mener, altså med navnet inngravert på ! Synes det er nydelig, tenkte å bruke det på henne fra hun er et år ca jeg.

Skrevet

Jeg er ikke så begeistret for sånt på babyer.. Svigermor spurte om vi ville ha armbånd med navnet hennes på til dåpen, og man kan jo ikke si nei heller...

Skrevet

Fikk armbånd i barselgave og det brukte vi flittig helt fra starten av nesten :) Synes det er kjempe fint jeg da, på sånne nydelige lubne små armer. Vær glad for at svigermoren din skjemmer bort snuppa du :)

Skrevet

syns det er fint jeg..

marcus bruker sitt hele tiden :)

Skrevet

hmz mulig det er vi som er rare da - so msyns det var litt fjollete. HEhe

Skrevet

kjempesøtt med armbånd på babyer ja. Brukte det på Lille fra hun var liten.

Du høres litt utakknemlig ut ja..

Skrevet

Ja huff, tenk at jeg er utakknemli etter å ha hjulpet den dama på beina etter økonomisk krise hvorpå hun banket meg opp. Og huff tenk at jeg er det etter hun kjøper en dåpskjole hvor hun har brodert inn feil navn på datteren vår fordi hun ville hun skulle hete jeanette.

Hadde aldri hørt om armbånd på babier og syns det virket litt tullete.

Skrevet

Men HVORFOR?

Synes ikke noe om at man skal drive å pynte babyer, jeg.

La de være små!

Synes det ser så ekkelt ut med det armbåndet som blir liggende inni valken på arma, og som hele tiden er i veien.

Men, men... Hver sin smak,,,,

(By the way HI: vi fikk også et slik i dåpsgave, og det ligger framdeles i eska si. Kommer aldri til å bruke det.)

Skrevet

Ja, vi fikk også dette som dåpsgave. Og vi skal ikke døpe. Syns dama bare blir frekkere og frekkere her jeg ass.

Skrevet

Hehe. Skal vi danne en klubb?

Er svigerfar som tar av her da. Oldemor (svigerfars mor) fortale alle at babyen skulle hete Harald, etter mannen hennes, selv om hun var mer enn klar over at ungen skulle hete Erlend. Og nei, hun er ikke dement!

Du får bare telle til hundre, og bite tennene sammen, så får du heller få ut litt aggresjon her inne...

Men banka hu deg virkelig opp?!?

Skrevet

Ja, saken er at hun er alkoholiker. Jeg ga henne et lån og hjalp henne, og hun skulle flytte fra sin voldelige mann. Så knivstakk han henne og jeg lot henne bo hos oss litt - bare til hun kom seg på beina men det mente hun ar frekt ( i fylla) og da julte hun meg opp, slo meg, sparket og var helt fra konseptene. Og det etter absolutt alt jeg har hjulpet hun med der sønnen hennes ga opp.

Tok virkelig imot henne med åpne armer som jeg gjør med alle og jeg taper alltid på det tydeligvis, for jeg får aldri noe tilbake. Jeg har hjulpet henne med aboslutt alt. Tilogmed leilighet og ubetalte regninger.

Ja vi kan godt danne en klubb. Har lest litt om svigerfaren din - skal han fortsatt bo hos deg den ene dagen?

Og jeg syns ikke det er utakknemlig og si at det er fjollete med armbånd på de små - da må dere ha følt dere veldig truffet.

Skrevet

Undskyld meg, men hva er dette for slags svigermor??? At hun vil kjøpe armbånd til snuppa er vel bare koselig. Er vel bare å utvide det og bruke det senere hvis du ikke ønsker bruke det nå.

Men banket deg opp? Og dåpskjole med feil navn? Seriøst?? Ikke armbåndet jeg stusset på her nei...

Men hvis du absolutt ønsker det, så kan du jo si at du heller vil hun skal kjøpe, kjede, bestikk el noe annet?

Skrevet

Nei, tror eksen har sagt fra, for svigerfar skal sove i leiligheta til eksen.

Men p.g.a. at han absolut måtte være med må eksen dra hjem på lørdag istedet for søndag, slik at jeg bare får hjelp til å passe mini EN dag, og ikke to slik vi egentlig hadde avtalt.

Får bare håpe at jeg rekker å komme i orden på den ene dagen...'

Huff... Lei nå...

Skrevet

Hun dama der er jo bare å få lagt inn asap, noen som trenger å tørke opp litt. Uff, fikk virkelig medlidenhet med deg nå HI.... Voksne folk som ikke klarer ta vare på seg selv, tragisk...

Skrevet

jeg synes ikke du er utakknemmelig og skjønner deg godt selv om mi snuppe bruker armebånd og halskjede fra fødselsen nesten..

vi er alle forskjellige og det respekterer jeg :) jeg synes det er søtt og du stygt, greit nok!

lykke til med den håpløse svigermoren din..

Skrevet

Huff studentmammaen.. føler vikrelig med deg..

damen her fikk jeg lagt inn i mars men hun er ute på perm nå... hos moren og faren sin.. og de tror jo hun er frisk men det er hun ikke..

jeg syns ikke armbånd er stygt jeg visste bare ikke at det var vanlig og syns det virket litt fjollete, vi fikk det idag og hun var såååå kry over å ha gitt det fordi dette kunne jo "alicja "jeanette" kose seg md"

Skrevet

Tuppa fikk et fint sølvarmbånd til dåpen som hun bruker når vi skal i selskap og lignende. Følger da med henne mens hun har det på seg. Bruker det ikke til daglig...

Skrevet

Snuppa har fått armbånd til dåpen og nå som hun er 3 år (snart) så elsker hun å pynte seg med blant annet armbånd. Et gullarmbånd er et flott minne å ha senere, og om det er for stort nå så passer det helt sikkert gjennom mesteparten av småbarnstiden hennes.

Synes dere høres skikkelig utakknemlige ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...