Gå til innhold

Ehh... Bruker dere armbånd på babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår fikk armbånd og smykke til dåpen. Bruker ikke noen av delene nå, synes de er alt for store, særlig armbåndet. Kommer nok til å bruke de ved spesielle anledninger når hun blir større.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI er vel ikke utakknemlig bare fordi hun ikke likte akkurat den gaven? Vi har vel alle fått noe en eller annen gang som ikke falt helt i smak. Smaken er som baken og takk for det.

Jeg synes det også er fjollete med smykker, armbånd og ikke minst øredobber (grøss) på små babyer.

Skrevet

Vel, utakknemmelig eller ikke. Det har seg nå faktisk slik at jeg har en SØNN, og jeg vil ikke synes det er naturlig å ta på ham et armbånd.

Spesielt ikke siden det ikke vil være passe før han blir tre år minst.

Vil ikke legge opp til at han skal bli et mobbeoffer heller da!

Armbåndet ligger i sjenken i gangen, sammen med resten av dåpsgavene, og han kommer til å få det som et minne når han blir større.

Hadde jeg vært utakknemmelig hadde jeg byttet inn armbåndet i noe vi kunne ha brukt...

Skrevet

Både datteren og sønnen min har gullarmbånd på ja=) Synes det er fint jeg.

Men misunner deg ikke den svigermoren akuratt=l

Skrevet

Utakknemlig? Jaja, får bare mene det da!

Selv ga jeg beskjed om før dåpen at vi IKKE ønsket noe slags smykker til vår sønn, og heldigvis respekterte folk dette!

Kommer også til å si det når nestemann kommer, selvom det blir jente!

Alle har hver sine meninger! Noen synes det er pent og morsomt å dolle opp små barn med smykker, andre ikke! Sånn er det bare!

Skrevet

Forstår deg godt jeg, liker heller ikke smykker på babyer eller små barn. Har selv en sønn, fikk gullsmykke til dåpen, har aldri brukt det. Vi har selvfølgelig spart på det slik at han kan få det når han måtte ønske det. Hvorfor i alle verdens dager er HI utakknemlig ?

Skrevet

Jeg syns det er kjempefint, vi har flere sett med små kjeder og armbånd, og bruker det hele tiden. Har hatt på snuppa armbånd fra hun var 5-6 mnd, for hun fikk det av mormor. Det hadde dobbel lås, og satt som støpt! Lite gullarmbånd med sånn man skriver navnet på. Vi byttet ut det når hun var ca 11 mnd, nå har vi på et med blomster på, som jeg også hadde da jeg var baby.

Unnskyld meg, men tullete og fjollete??" La de være små??" Skjønner ikke helt jeg. Er vel ingen verdens ting i veien med å pynte dem litt. Hva med klær da? Er dere opptatt av det? Håper for guds skyld dere ikke tar på jentene deres kjoler og sånne upraktiske ting. Og kle dem i svart da, så flekker ikke syns så godt. Helst bare sparkedresser til de begynner på skolen, for det er mest behagelig! La de være små!!!

Hehe...Der ble jeg nok litt engasjert gitt! Nå er jeg veldig jålete selv, og mamma også. Hvorfor er det negativt? Skyt meg alle sammen!

Skrevet

Mie bruker ALLTID armbånd- hun var for tynn til hun var fem seks mnd da(brukte dte innimellom for det da), men etter det har hun det på døgnet rundt. har mange armbånd hun ( fikk så masse smykker til dåpen), så hender vi bytter på da. men stortsett det samme. i gull med navn på er det vi bruker til hverdags da...

oghalssmykke bruker vi innimellom...

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Dere er jo veldig snåle, som mener jeg er utakknemlig fordi jeg ikke visste at babier bruker sånt, Jeg syns ikke gullarmbånd hører hjemme på små babier uansett. Jeg så ikke bruke ni det og syns det var fjollete. Det er vel ikke akkurat utakknemlig.

Har forøvrig ikke bdt om dåpsgave, da vi ikke skal døpe. Og vi har alltid sagt at vi ikke ønsker smykker. Dette armbåndet komer aldri til å passe. Tynn gulltråd og særdeles lite vakkert.

Merkelig å kalle meg utakknemlig. -Dere får dolle opp deres små jenter til prinsesser med tiara om dere vil - me ndet er ikke heeelt min gate.

Skrevet

min lille jente bruker gullarmbåndet hun fikk til dåpen,navnet hennes er gravert inn der...det gjør faktisk de fleste babyene til venninnene mine også:) dette gjelder faktisk både gutter og jenter...

Skrevet

Nettopp poenget mitt. Det er jålete og hvem ønsker å være jåle.

Ofte skal jenter være så søte, så søte. Rosa her og rosa der. Blonder og smykker, prinsesse ditt og prinsesse datt. Så to jenter, ca 3-5 år, (søstre) som hadde følgende trykk på sine rosa topper: "sexy girl" og "beauty girl" *spy-spy-spy*

La oss oppdra tanketomme, vakre jenter!

Skrevet

Min jente har med navnet sitt på,jeg ønsket meg d til henne i dåpsgave..Synes d er fint jeg:)

Men såm d så pent heter smaken er såm baken,den er 2delt:)

Skrevet

ååååå helt enig monsteret

spyr av sånne paris hiltons på 6mnd

Skrevet

Jeg synes ikke du er utakknemlig!! Smaken er som baken, og du må da selv bestemme hva barnet ditt skal ha på seg???

Jenta mi fikk en del smykker og armbånd til dåpen og i barselsgave og jeg ble kjempeglad! Brukte det ikke på henne når hun var baby(syntes det er "upraktisk" ikke så veldig pent på babyer), men nå er hun snart 2 år og bruker det når hun skal "pynte" seg...Fikk feks et dåpssmykke med foreldrene mine som er helt nydelig og det kommer til å bli brukt etter hvert.

Men når det er sagt...Dette er en smakssak! Kanskje barnet ditt vil bruke det når hun blir eldre? Du er iallefall ikke utakknemlig...det er ditt barn..

PS: Lykke til med "Svigermor from hell":)

Skrevet

ja gutten min fekk gullarmbånd med navnet sitt på til dåpen.. han har brukt det siden han fikk det:) kjempe fint synest jeg:)

Skrevet

Ja, godt at folk er forskjellige, hadde vært ganske kjedelig om alle var like!

Men selv om jeg er jålete, betyr ikke det at jeg er tanketom og går med bare rosa...Må le litt:) Hehe!

Og selv om lille prinsessen bruker armbånd, betyr ikke det at hun er en liten Paris Hilton! Skjerp dere litt da.

Skrevet

Jepp.. Fikk det i dåpsgave hos svigers, begynte å bruke det da hun var 6 mnd, og har ikke hatt det av siden.

Skrevet

Var mer myntet på barn med "im hot" o.l topper - det fins

Skrevet

Synes ikke at armbånd er jålete da....Tror heller ikke at barna bli bimbos av å bruke det:) Men er enig i at topper med sexy girl ol er foreferdelig av foreldrene å kle ungene i! De skulle hatt pryl!:)

Skrevet

Herlighet, håper ikke det fins mange! Enig med deg der da.

Skrevet

Tror det har mer med hvordan du ordla deg i tråden jeg Ultemcia.. ang om du er utakknemlig eller ikke. Ehh... skjønner ikke hva babyen min skalø med det.. Du høres utakknemlig ut.

Og selvfølgelig må du jo forsvare deg med at svigermor er en drittkjærring som gjør ditt og datt. Fult mulig hun er det, men virker mest som du irriterer deg over at hun kjøpte noe til ungen DIN (ikke ungen til mannen din heller..som er sønnen til svigermor) ...

Skrevet

snuppa har masse armebånd og smykker som ho fikk til dåpen. Har brukt di nesten ver dag siden.. spes gull armebåndet med navn plate på .. Nå venter jeg en sønn, og håper han får armebånd også..

Svigermora di høres jo gal ut , men det har jo ikke noe med selve synspunktet på armebåndet å gjøre...

hadde du likt det bedre om det kom fra noen andre ??

Skrevet

Hm. Jeg har en topp til lille som det står glamour girl på. Yikes..hun blir nok både tanketom og fremtidig glamour modell da. *fnis*

Skrevet

snuppa har masse armebånd og smykker som ho fikk til dåpen. Har brukt di nesten ver dag siden.. spes gull armebåndet med navn plate på .. Nå venter jeg en sønn, og håper han får armebånd også..

Svigermora di høres jo gal ut , men det har jo ikke noe med selve synspunktet på armebåndet å gjøre...

hadde du likt det bedre om det kom fra noen andre ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...