Gå til innhold

Skravle

Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby. Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Vi ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer.


Vi har egne regler knyttet til tråder om selvskading, spiseforstyrrelser og dosering i våre regler. Husk at dette er et brukerforum, og at erfaringene som beskrives her er basert på egne erfaringer. Det er ikke tillatt å underskrive som helsepersonell, og vi oppfordrer våre brukere til å ta kontakt med lege for å få kvalitetssikrede svar på helsespørsmål.

Snarveier til andre forum:  Ris og ros - Anonym/Skravle

 

Venneforum - Hus og hage - Helse - Økonomi - Spå og horoskop - Utstyr - Navnedebatten
Bli gravid - Gravid - Fødsel - Baby og småbarn - Dagmamma og barnehage

 

 

 


Underkategorier

  1. Aktuelle saker, krig og politikk

    I dette underforumet diskuteres aktuelle saker i nyhetsbildet, krig og politikk. Nyhetssaker som omhandler barns livsførsel kan fortsatt diskuteres i Skravle. 

    Her vil det være lavere terskel for rydding når det gjelder latterliggjøring, ironi, brukerangrep osv. Vi forventer at man skal kunne diskutere med en saklig tone. Det er kun mulig å poste med brukernavn i dette forumet. Tråder som er postet i skravle vil bli flyttet såfremt de overholder resten av våre regler. 

    6,1k
    innlegg

1 248 883 emner i kategorien

  1. Snakk om det! Det hjelper! :)

    • 2 svar
    • 366 visninger
    • 4 svar
    • 845 visninger
  2. Hjerteslag

    • 1 svar
    • 269 visninger
  3. Kan noen komme med noen middagstips til meg?

    • 5 svar
    • 401 visninger
  4. er det noen som har kjøpt denne på tvins?

    • 0 svar
    • 371 visninger
    • 0 svar
    • 223 visninger
    • 5 svar
    • 449 visninger
  5. Hvor kan jeg kjøpe i.d pudderet på nettet?

    • 6 svar
    • 321 visninger
  6. Vinterpose...

    • 6 svar
    • 199 visninger
  7. Har noen av mini pcene CDrom?

    • 3 svar
    • 339 visninger
  8. Her om dagen ble jeg plutselig en dib-kjerring..

    • 16 svar
    • 411 visninger
  9. Name it har fått nettbutikk.

    • 8 svar
    • 285 visninger
    • 11 svar
    • 618 visninger
  10. Tenåringer og blogging..

    • 0 svar
    • 313 visninger
    • 16 svar
    • 1k visninger
  11. Noen med peiling på Mac?

    • 4 svar
    • 207 visninger
  12. Er dette noe bedre da? Ang blogging og svigerinne..

    • 2 svar
    • 383 visninger
  13. Storebrog og lillebror - nicket :)

    • 2 svar
    • 218 visninger
  14. hastesak hos Nav.

    • 6 svar
    • 1,1k visninger
  15. Str. på ullklær

    • 2 svar
    • 156 visninger
  16. Sofus stol- er dette et "kupp"??

    • 8 svar
    • 965 visninger
    • 7 svar
    • 925 visninger
    • 6 svar
    • 235 visninger
  17. Flaske fra Barnas hus

    • 4 svar
    • 531 visninger
    • 10 svar
    • 606 visninger
×
×
  • Opprett ny...