Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 på det varmeste:) det er nydelig der:) flotte rom. drømme utsikt, god mat og drikke. hyggelige ansatte er bare såååå fint der hilsen ei kragerø jente
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Det kan jeg også anbefale:) Kjempe deilig atmosfære og skikkelig avslappende. Selve hotellet og badeanlegget er superfint. Maten er nydelig og det er jo et hav av forskjellige behandlinger å velge mellom.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 tror det må være den mest romantiske plassen i norge! den utsikten når en sitter å spiser mat er helt ubeskrivelig. og inne ved bassenget er så flott!og man kan gå ut og sitte i boblebad å igjen se den vanvittige sykt fine utsikten.. alt er så harmonisk og behagelig og rolig der åhh fikk lyst å reise igjen hehe men neida ja det er absolutt en plass jeg vil igjen ja går ikke ann å forklare men jeg anbefaler kragerø spa på det sterkeste!!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Kragerø it is:))) Det ligger på en øy ikke sant, så vi må ta fergen? Hva koster den? Hvor langt er det og kjøre fra Oslo ca??
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 det ligger på stabbestad... må ikke ta ferje, kan kjøre også da tar du av ved e18 der det står kragerø og tangen og tar til venstre ved tangen i stede for og kjøre til kragerø sentrum som du må hvis dere skal ta ferje. ca 35 til 40 min fra avkjøring på e 18 til hotellet. fra oslo til kragerø ca 3 timer. litt under hvis grei trafikk:) kos dere kragerø jenta:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 ferja er ikke dyr. max 90 kr for dere 2 og bilen kragerø jenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå