lillegull:) Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 vi har en treroms på ca 80 kvm og er redd det blir trangt når baby kommer..har to soverom.. samboern har lyst på hus, men jeg trives i leiligheten foreløpig.. eneste ulempe er at det er i tredje etg.. uten heis, men det blir jo hva man gjør det til liksom..... hmm.. også har jeg ikk elyst til å bruke første mnd av livet til babyen på å flytte heller.. er jo mye jobb å selge å kjøpe osv...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Skal leie en leilighet på 80 kvm fra 15 august. En voksen, og 2 små =)
prøvekluten+3små Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 vår er på 86kvm,og huser 2+2+snart en baby..funker fint i masser det:o) gutta deler et rom på 15 kvm,så har vi et soverom+ et til overs til den dagen magetulla skal på eget
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Vi har en tre-roms på 72 kvm....foreløpig er d bare oss tre i familien, så d passer utmerket Men kommer til å savne d ekstra soverommet når snuppa blir så stor at hun skal ha eget rom...Er så deilig å ha et rom til rot og ting og tang...da er d så mye lettere å holde d ordentlig og ryddig ellers i leiligheten...trives kjempegodt her, så regner m å bo her i en del år ja...Etterhvert har vi lyst å bygge hus, men d ligger laaaaangt frem i tid
Gjest Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 vi skal leie en nå på 67 kvm.. 1 soverom,men vi trenger ikke mer.. gjester kan sove på en slags gang som vi skal henge forheng forran..blir kult..
Happy H Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Vi bor i leilighet på 67kvm, en 3roms..venter nr 2 i januar og ska fortsette å bo her. det går kjempe fint, god plass til oss
lillegull:) Skrevet 4. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2007 ja, da går det nok fint da:) vil ikke flytte ennå..hehe.. har noen argumenter til samboern nå...
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Har hus på 144 kvadrat, og 2 mål tomt:-) *må få skryte litt* :-) vi har 3 unger og venter ei til når som helst:-) har 4 soverom, så ideelt sett skulle vi hatt et til... Men de 2 minste blir så tette, så de får dele ei stund til vi får råd og tid til å lage et til. Bygde huset og flytta inn for 2 år siden:-) Deilig med sitt eget, men det er jaggu mye arbeid!! Hadde jeg visst alt arbeid som følger med tror jeg vi hadde gått for å kjøpe brukt hus og pusse opp etter hvert...
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 dere kan forresten se huset på nettby:-) jeg heter anjacath 26...
minførstebaby Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 280kvm her.. mye å vaske :S og nok å betale på
lillegull:) Skrevet 4. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. august 2007 vi bor i ett litt spesiellt borettslag med svær hage og har allt vedlikehold selv.. men delt med to andre leil. da:) synes det er utrolig deilig.. selveier:) det jeg gruer meg mest til ved huskjøp er at man aldri vet hva man får... er litt overtroisk jeg da, og føler meg slett ikke trygg alle steder.. huff litt teit kanskje..hihi.. samboern ler av meg..
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 vi har leilig på 100kvm meg sambo og babyen =O)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 75 m2 i boa, 81 m2 i brutto. stor stue, kjøkken, bad og toalett, 2 ganger, 2 soverom, walk-in-closet og innglasset altan. trives kjempegodt og tror det er nok med plass til Anniken kommer. og gjerne til en til også=)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #14 Skrevet 4. august 2007 364 i bruttoareal,rundt 300 i boareal , 2,5 mål tomt... Altfor stort for 3 personer..... Ønsker meg en leilighet på rundt 120 kvm ,da har jeg plass til en eller to små til
Gjest Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Hus på 300 kvm..... Har to barn fra før, og får snart et lite nurk til. Vi har nok plass til alle ja, men ulempen er at vi har stor plass til å samle skrot også. Dersom vi hadde hatt litt mindre plass, hadde vi nok vært flinkere til å kaste ting.
hamsterpia Skrevet 4. august 2007 #16 Skrevet 4. august 2007 Vi har leilighet på 120 kvadrat, med en nedlagt butikk i 1. etg. Det er vi som eier hele huset, og vurderer om vi skal ta i bruk 1. etg. selv, og lage enebolig, eller om vi skal lage en leilighet til utleie der. Er også nesten 3 mål med tomt her, så vi har stor plass. Vi er forøvrig 2 voksne, 1 barn annenhver helg++ og snart en baby.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 4. august 2007 #17 Skrevet 4. august 2007 ...vi leier en enebolig på 160 kvm...har 4 soverom...& en alt for diger hage...men jeg syns det er alt for stort,så vi skal se om vi enten kjøper oss en 4-roms leilighet eller bare leier inntil videre. vi er nemlig ikke helt sikre på hvor vi vil bosette oss fast...så da er det faktisk veldig greit & leie inntil videre ) det som er bombesikkert,det er at vi aldri skal ha så svær hage...mer enn nok med en liten hageflekk & en stor terasse )
Gjest Skrevet 4. august 2007 #18 Skrevet 4. august 2007 vi har bodd på 80 kvm og skal fortsette med det videre noen år også! vi er 2 voksne og 1 barn (snart 2). barna får dele rom de første årene, det tror jeg går fint=)
Sommerfugl78 Skrevet 4. august 2007 #19 Skrevet 4. august 2007 50 kwm. To voksne, hund og snart kommer den lille. Skulle gjerne hatt et rom til. Det blir fort rotete, for jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av alt! Trives bra her, men kommer nok til å flytte til noe større innen 2-3 år.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 4. august 2007 #20 Skrevet 4. august 2007 j har ca 150 kvadrat... j å snart en liten prins/prinsesse )
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 4. august 2007 #21 Skrevet 4. august 2007 vi hadde 3 roms leilighet på 68 kvm da vi fikk første mann, det gikk helt fint og det værste er at vi har vel omtrent ikke mer plass nå tiltross for hus på 250 kvm.....samler jo bare på ekstra rott!!!! Savner den søte leiligheten av og til spesielt når støvsugeren skal fram... var så mye kjappere å rydde og vaske leiligheten;)
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 4. august 2007 #22 Skrevet 4. august 2007 leier leilighet..55 kvadrat.det går nok fint..
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 4. august 2007 #23 Skrevet 4. august 2007 Vi bor i en kjedet enebolig på 100kvm. 3 soverom. Nå er det bare meg og sambo,mens vi venter på vesla. Leier pr d.d Skal på visning i morgen faktisk på en 3-roms på 69kvm, har lyst på noe eget nå, men det å komme inn på boligmarkedet er jo et sant lite helvete!!!!
snuske♥2 Skrevet 4. august 2007 #24 Skrevet 4. august 2007 jeg og sambo har kjøpt oss rekkehus på ca. 130 m2 og skal flytte inn 15 aug. har ventet lenge på det og gleder oss masse! (leier nå 45 m2) håper vi rekker å komme litt i orden før lille snuppa kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå