*Cara* Skrevet 8. august 2007 #26 Skrevet 8. august 2007 Førstegangsfødende, termin november her. Som Lunajenta nevnte så har vi tatt initiativ og arrangert to treff, men responsen har ikke vært all verdens.. Veldig mange interesserte, men ikke like lett å møte opp.Derfor har vi vært litt avventende med noe nytt treff. Dersom folk møter opp, så stiller jeg gjerne på nytt jeg:)
Tresnartfire Skrevet 8. august 2007 Forfatter #27 Skrevet 8. august 2007 17.-19. høres bra ut for meg! =)
kath gutt07 & jente10 Skrevet 8. august 2007 #28 Skrevet 8. august 2007 jeg er med jeg, men jeg jobber den helga, da, men kan jo hende den tiden som bilr bestemt passer uansett....Jeg stemmer på fredag ettermiddag/kveld.
lillespirenmin Skrevet 8. august 2007 #29 Skrevet 8. august 2007 Neste helg på fredag passer også for meg....
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 8. august 2007 #31 Skrevet 8. august 2007 passer fint på fredag kveld for meg også
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 9. august 2007 #32 Skrevet 9. august 2007 Hmmm, fredag passer ikke så bra for meg, samboeren min skal spille konsert. Men men, blir heller med neste gang jeg:)
Reidis Skrevet 9. august 2007 #34 Skrevet 9. august 2007 Vi skal i barndåp i oslo neste helg. Jobber dessuten fullt + ei lita jente hjemme. Tror nok kanskje jeg kommer sterkere tilbake når neste nurk er ankommet og de overflødige kiloene skal trilles bort )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå