Tresnartfire Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Er det noen fra Kristiansand her? Studerer på Hia, og har bodd her i to år nå. Ingen av studievennene mine planlegger barn med det første, så har veldig lyst til å prate litt med andre i samme situasjon! Vi var et par stykker som pratet på treff-sidene for en stund siden, men må jo prøve å få med fler! Jeg har termin 8. februar =)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 jaaaaa!!! jeg har bodd her siden april og de venninnene jeg har her nede har allerede barn eller er langt fra planer om noen unger, så vil veldig gjerne komme i kontakt med andre jeg også! Synes det er litt synd at ingen har tatt noe skikkelig initiativ som i de andre byene for å treffes å få litt kjentskap til andre gravide her i byen...men jeg stiller jo på litt samme linje selv
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Hei! Jeg bor også i Kristiansand, termin i november. Cara80 og jeg har fiksa treff to ganger vi, men tross at vi har "mast" masse både her og på treffsidene har det vært dårlig oppmøte... Sist var det faktisk bare vi to, men kanskje det hadde noe med at mange var på ferie å gjøre. Men er gjerne med på treff igjen jeg:)
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 stiller op jeg,oppvokst i kr.sand jeg, begynner på HiA,bachelor ped. nå i august,hadde satt stor pris på deg som allerede har en fot innenfor med alt dette her,fatter ikke mye hihi ellers heeeeeelt klar for treff venter nr 2 med termin 4.januar
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 beklager for det lunajenta, har egentlig ikke fått med meg noe særlig treff og tro meg, jeg prøver å følge med! xD men men...kanskje vi blir litt flere neste gang? Men er det bare å sette opp tid og sted og reklamere litt eller hva?
kjærjenta:) Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Jeg venter barn i november og studerer på HiA.. Er klar for treff jeg! hvor gamle er kristiansandsjentene? jeg fyller snart 22..
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 runder de 26 i november jeg og venter nr 2 den 4.januar
Tresnartfire Skrevet 6. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2007 Vi må reklamere ja! Hehe. Er jo ingen ting som skjer på treff-sidene, så får prøve litt forskjellige forum. Kanskje sette opp ett treff og? Jeg blir 22 i november =)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Allrigth jeg er å med:) venter en gutt 31.12:) første mann her,,:)bodd i byen hele det lange snart 25 år gamle livet mitt:)hehe litt feil formulering ja:)
kath gutt07 & jente10 Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Hei jeg er og i byen! Blir 23 i september, og venter en gutt 28.12. Jeg er med!!
Tresnartfire Skrevet 6. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2007 Så kult at det er endel folk! Et spørsmål: Hvor skal dere/har dere vært på ordinær UL? Fastlegen min sa jeg kunne gå til en hvilken som helst gynekolog. Noen som vet om noen flinke?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Jeg har vært på sykehuset,men jeg har tidligere gått til Faber.. gikk til han de første 14 uker og hadde ul nesten hver uke:) han var vertfalt veldig flink og kan anbefales på det stekeste:)!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 men må bare legge til att jeg var utrolig fornøyd på sykehuset og.. hun jeg var hos var fantastisk..forklarte alt ned til den minste detalj.. og følte kansje att de hadde satt av mere tid åp sykehuset enn hos gynekolog, der får du bare 15 min som regel..men på sykehuset var vi inne i nesten 45 min:) hvorfaor skal ikke du på sukehuset?
Tresnartfire Skrevet 6. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2007 Hm ok! Takk Vet ikke hvorfor, han sa ikke så mye. Fikk bare en henvisning og beskjed om å ta kontakt med en gynekolog.. Men kan jeg ringe til sykehuset selv og bestille time? Eller er det bare legene som gjør det? (Sorry, helt ny på dette! Hehe)
lillespirenmin Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Hei. Jeg er også med på treff! Er 26 år og venter mitt første barn i november, en liten gutt sier de:) Trodde alle gikk på ordinær UL på sykehuset? Min jordmor bestillte time til meg.. Skal vi avtale til lørdag? Fint å avtale nå mens folk likevel er inne i denne tråden:)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 7. august 2007 #17 Skrevet 7. august 2007 hehe...søndag? et vennepar som flytter til mexico i 7 måneder skal ha avskjedsfest nå på lørdag, men jeg vil jo for all del ha med meg ett treff også!
Tresnartfire Skrevet 7. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 7. august 2007 Lørdan etter klokken halv åtte (jobber) eller søndag. Fint å få med så mange som mulig! Flere som kan søndag? Når hvor i såfall?
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 8. august 2007 #20 Skrevet 8. august 2007 faen, er i Bulgaria jeg da er med på neste jenter!
Tresnartfire Skrevet 8. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 8. august 2007 Vi kan jo kanskje vente et par uker til ferien er over, og folk er hjemme?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 8. august 2007 #22 Skrevet 8. august 2007 jeg er med til helga ihvertfall om andre vil...kan jo ha et til om noen uker??
Reidis Skrevet 8. august 2007 #23 Skrevet 8. august 2007 Jeg har oppfordret til å møtes et par ganger, men de gangene det har blitt treff, så har familieforhold/ferie gjort at jeg har vært helt fraværende på internett. Litt dårlig samvittighet for det. Jeg er 32, venter nr 2, 5.november (gurimalla, er det bare 3 mnd igjen...)og bor på Tømmerstø. - bodd her i 2 år nå og er opprinnelig fra Trøndelag. I helga får jeg besøk fra Oslo, og kan desverre ikke være med på treff. Har veldig lyst å få dannet en liten trillegjeng når babiene kommer. Har nemlig inntrykket av at mange innfødte kristiansandere på en måte har sine etablerte vennekretser og dermed ikke er så interessert i nye venner...
Amy85 Skrevet 8. august 2007 #24 Skrevet 8. august 2007 Heisann ) Jeg studerer også på HiA, og venter første baby i slutten av november. Gleder meg masse!! Skal til på mitt fjerde HiA år nå, og jeg er 22 år... Har tatt førskolelærerutdanningen og nå skal jeg begynne på KRL grunnfag.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 8. august 2007 #25 Skrevet 8. august 2007 Hva med neste helg, 17.-19? Fredag, lørdag eller søndag? Er innflytta jeg også og er ikke like lett å komme i kontakt med folk når en er helt ny i byen og er på "vannvogna"..så disse treffgreiene er noe jeg ser frem til uten å være i det desperate hjørnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå