moccan Skrevet 3. august 2007 #26 Skrevet 3. august 2007 Jeg ser bare helt nydelig ut hehe Selvtilliten er på topp her i gården hihi
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #27 Skrevet 3. august 2007 Undervektig, har en del kviser i ansiktet og på rumpa. Jeg har noe bare flekker i hodebunnen, men håret jeg har igjen er gulgrønt som jeg krepper når det ikke er for fett til at krepptanga fungerer, Mistet noen tenner, men mangler bare en av fortennene heldigivs, og de er til min store lykke ikke så veldig brune, men mer flekkete. Til daglig krepper jeg håret som sagt, og bruker stort sett nikkers, snowjoggers og tubetopp. Sminker meg stort sett bare til 17. mai, da det ikke er så mye igjen av sminken som hører til sminkedokka jeg fikk til 9-årsdagen.
-stine og liam- Skrevet 3. august 2007 #28 Skrevet 3. august 2007 hei:) så høye alle er.. jeg er 1,60ca.. litt under.. men er normal i størrelsen..38.. kunne sett bedre ut.. men jeg tror det kommer med åra.. husker hvordan mamma så ut da jeg ble født.. hun ser 15år yngre ut nå vett.. rart det der! brunt krøllete hår(langt har det blitt det siste året) hår,blå øyne.. er trøtt og begynner å bli brisen.. det er morro å være her inne når man har tatt et glass eller to!
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #29 Skrevet 3. august 2007 Hehe ja begynner å kjenne det jeg også etter et par dl vin.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #30 Skrevet 3. august 2007 Jeg har blondt langt hår og lyseblå øyne... 1.64 m og... Noen kg for mye Synes jeg har en fæl potetnese :-o Stilen min er helt... Vanlig? Jeans og genser til daglig.. Eller joggis da :-) Sminke kan jeg ikke leve foruten!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 3. august 2007 #31 Skrevet 3. august 2007 jeg ser ikke ut men er 1.66 høy og veier 66 kilo. før jeg ble gravid var jeg bare 45 kilo. så er glad i de jeg har beholdt. er ikke kjukk heller da. er lys blond og har blåe øyne. HATER nesa mi for den er stor. til daglig bruker jeg jeans og en genser eller eventuellt en litt fin topp. bruker bare joggebukse på kvelden. av sminke bruker jeg maskara å en tynn strek eyeliner.
Monajenten Skrevet 3. august 2007 #32 Skrevet 3. august 2007 WOW! Det var litt av et kompliment!!! TUUUSEN takk:-D Kjenner jeg deg forresten??
Gjest Skrevet 3. august 2007 #33 Skrevet 3. august 2007 Monajenten da... SLUTT å tull din stor forlangende alligator!! Du er jo så søt at du bare er så søt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå