Gå til innhold

Hvordan ser dere ut da jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser bare helt nydelig ut hehe Selvtilliten er på topp her i gården hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Undervektig, har en del kviser i ansiktet og på rumpa. Jeg har noe bare flekker i hodebunnen, men håret jeg har igjen er gulgrønt som jeg krepper når det ikke er for fett til at krepptanga fungerer, Mistet noen tenner, men mangler bare en av fortennene heldigivs, og de er til min store lykke ikke så veldig brune, men mer flekkete. Til daglig krepper jeg håret som sagt, og bruker stort sett nikkers, snowjoggers og tubetopp. Sminker meg stort sett bare til 17. mai, da det ikke er så mye igjen av sminken som hører til sminkedokka jeg fikk til 9-årsdagen.

Skrevet

hei:)

så høye alle er..

jeg er 1,60ca.. litt under..

men er normal i størrelsen..38.. kunne sett bedre ut.. men jeg tror det kommer med åra.. husker hvordan mamma så ut da jeg ble født.. hun ser 15år yngre ut nå vett.. rart det der!

brunt krøllete hår(langt har det blitt det siste året) hår,blå øyne..

 

er trøtt og begynner å bli brisen.. det er morro å være her inne når man har tatt et glass eller to!:)

Skrevet

Hehe ja begynner å kjenne det jeg også etter et par dl vin.

Skrevet

Jeg har blondt langt hår og lyseblå øyne... 1.64 m og... Noen kg for mye ;) Synes jeg har en fæl potetnese :-o

Stilen min er helt... Vanlig? Jeans og genser til daglig.. Eller joggis da :-)

Sminke kan jeg ikke leve foruten!

Skrevet

jeg ser ikke ut :P men er 1.66 høy og veier 66 kilo. før jeg ble gravid var jeg bare 45 kilo. så er glad i de jeg har beholdt. er ikke kjukk heller da.

 

er lys blond og har blåe øyne. HATER nesa mi for den er stor.

 

til daglig bruker jeg jeans og en genser eller eventuellt en litt fin topp. bruker bare joggebukse på kvelden.

 

av sminke bruker jeg maskara å en tynn strek eyeliner.

Skrevet

WOW! Det var litt av et kompliment!!! TUUUSEN takk:-D

Kjenner jeg deg forresten?? ;)

Skrevet

Monajenten da... SLUTT å tull din stor forlangende alligator!!

 

Du er jo så søt at du bare er så søt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...