Gå til innhold

Hvordan ser dere ut da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, inspirert av en annen tråd:)

Og hvilken stil har dere?

Begynner med meg selv da. Er slank, 175 høy, har lang blondt hår og grå/grønne øyne(ett grått og ett gå/grønt). Stilen min heller mot rocka, men ikke harry rocka, mer klassisk..?Bruker ALLTID neglelakk og til hverdags bruker jeg litt sminke, men til fest lesser jeg på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..er 164 høy og litt kraftig

langt mørkt hår,¨grønn/brune øyne.

stilen min jah...den skifter litt ettersom egentlig, en dag kan jeg gå i vanlig jeans og en hettegenser, en dag i skjørt og høye hæler og en annen dag i tights og tunika:)

er kanskje litt rocka vil jeg si..

bruker bestandig sminke:)

Skrevet

Har blondt langt lyst hår, 170 normal kropp, liker å kle meg veldig "fint" (hva skal jeg si litt buissy) men går gjerne i joggings hjemme når jeg føler for det. Sminker meg til vanlig, men ikke for mye.

Har grønn grå øyne veldig store. Får ofte høre at jeg har dådyr øyne hehe, og lange lange øyevipper.

Jepp det var meg:)

Skrevet

1.78 cm lang,mørk blond,men har farga det brunt,halvlangt hår med naturlig fall,gråblåøyne,noen kg for mye,hengepupper,bred rumpe ,ellers snill og grei:)

Skrevet

1,73 cm,,55kg! lyst langt hår, brun/grønne øyne! går med "vanlige" klær fra veromoda,bik bok, osv

Skrevet

Akkurat nå ser jeg ikke ut, fordi det er mørkt ute,,,, hehe..

Og stilen min akkurat nå er joggebukse og singlet...;-)

Skrevet

Jeg er skallet, har rosa øyne, grønn nese, og en halv munn!!

Så har jeg en blå og en rosa pupp, og er kortvokst, rund og god :-)

Mohahahahahahaha!!!

Fy søren, jeg er så trøtt.. kanksje jeg burde gå å legge meg, istede for å dele min "gode" humor med dere andre ;-)

He, he..

Jeg er 175 høy, blondt langt hår, normal vekt :-)

Blå øyne.

Litt kjedelig stil. Som oftest dongeribukse og en fargerik topp :-)

Bruker bare mascara, og lite smykker.

:-)

Skrevet

Jeg ser ikke ut, jeg!

Ikke i måneskinn engang! ;)

Skrevet

Jeg har ganske mørkebrunt hår, brune øyne og er 166 høy... Er slank... Stilen min er ganske egen, ergo ikke den som hver andre person går i... Som da betyr at det ikke går i ;bikbok,vero moda, gina tricot, bikbok, only, bikbok...

Kan jo beskrive søsteren min Ultemica og;

Ca. 187, veldig overvektig, har skallet hodet men en hestehale i midten (faktisk veldig kult...) veldig avslappet stil, gjerne joggebukser og en mammatopp.... Og har grå øyne....

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

*lol*

jeg er 1,6-ognoe det sier jeg ikke høyt, hele 47kg, kastanjefarvet hår og brune øyne.

bruker ikke klær som alle andre bruker for jeg liker å være unik

er forøvrig mye tynnere enn min feite lillesøster som kun går i fretec (hun er veldig stilig...)

Skrevet

aah den hadde jeg tenkt å bruke :P

Skrevet

Ja, saklig... Kan du slutte å lyge?

Jeg feitere enn deg?? Hallo? Når var sist du gikk på badevekten kjære?

Det heter faktisk Fretex... Og det vet du så godt.

Skrevet

*Lol*

Var da fælt så nebbete du var i dag da, ikke fått den vanlige goodies-isen din i dag, tjukka? :-)

Bare fordi du er trashy (ung mor etc) betyr jo ikke det at jeg faller for samme fellen, hallo!

Dessuten er det helt ok å være litt tjukkerotte når man rett og slett SPISER fretexklærne sine!

Smaaaaask til lillan min

Skrevet

Fælt så teit du er.... Er det så vanskelig for deg å innrømme at du er Erna mens jeg har kropp som du bare kan drømme om? Kanskje jeg må vise deg noe på t-banen neste...?

Skjerpings...

ps. takk for at du minte meg på isen. Skal gå i fryseren nå. Hadde faktisk glemt den...

Skrevet

Hvorfor vil du vise meg hengemage og strekkmerker på tbanen? Er du helt vill, det holder vel at du så og si velter de over meg når du sover i samme seng som meg etter barnetv - fordi du er så redd.

Se der ja, der knakk du bolla, rett til fryseren med deg, goodies venter på DEG!!

*grammene triller inn*

Skrevet

Rett over 1.60 høy. Slank, mørktblondt halvlangt hår. Brune øyne. Liker å gå vanlige klær som dongeribukse og helt vanlige topper. Sminker meg ikke noe særlig.

Til fest kler jeg meg feminint og med (naturlig)sminke. Gjerne med skjørt. Men ikke når det er kaldt.

Skrevet

Bare fordi du har strekkmerker, storesøs... Betyr det ikke at jeg har det;-) Og fordi du er drit redd Sjefen over alle sjefer, så betyr det ikke at jeg er det;-)

Og der knakk bollen ja.... For noen kan stappe i deg noen gram og tåle det... Du derimot..................

Skrevet

Haehae!

Sitter du der i sloggien din nå, med bollesmuler gnidd inn i svetten og andre ekle kroppsvæsker? :-) Skjønner det, men du må kle på deg, dusje og slutte å spise så fælt!

Det er jo rent pinlig med strekkmerker i ansiktet, det er jo veldig få som får det!

*lol* i dag tror jeg vi har ødelagt alle tråder.. er jo bare vi som svarer på de..

Skrevet

hahahha, fins det noen med strekkmerker i ansiktet for real???????????????????

vi liker å ødelegge da, sis..

Skrevet

Vet ikke, fedmediskusjonen får vi ta på msn så vi ikke får høre at vi er notorisk mobbere..

Skrevet

Jeg ser ikke ut i måneskinn;-)

Skrevet

Sant nok, for det er vi jo...

Forresten, isen var ikke så god som jeg hadde håpet...=(

Skrevet

Er nok litt overvektig ja,jobber iherdig med saken,og det går rette veien:-)157 "høy" og grønne øyne med litt blått og brunt i.Langt hår,mørkt med litt gylne striper.Stilen er meget svevende...sporty,rocka,klassisk..klarer aldri helt å bestemme meg der så det kommer helt an på dagsformen ja!Ikke neglelakk,bare blank da..Mascara til hverdags og litt "glam" til fest..liker å være litt "annerledes" da eller sånn:-)

Skrevet

Pokker Monajenten, du brukte den før meg joh:(

Og apropos Monajenten, skjønneren jente skal man lete lenge etter! Den dama er HOT! :-) Så ikke tro på hennes "ser ikke ut i måneskinn"-tull.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...