Gå til innhold

joggebukse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja....jeg kjøper bare merke joggebukse til sønnen min slik at han kan grise til dem skikkelig i bhg. For jeg driter penger vettu, så jeg har råd til å kjøpe nye og dyre joggebukser hver 2.uker. Og ikke har han bare merke joggebukser. Jeg kjøper helst klær til sønnen min i dyre butikker, for cubu og lindex og sånn er for fattigfolk. Jeg er jo styn av gryn, så hvorfor ikke?

heh....u wish!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøper både dyrt og billig, men min erfaring er at dyrt ikke alltid er kvalitet.... at du synes noe er stygt er greit nok for meg. Jeg bruker lite joggebukser på gutten min. synes rett og slett det er penest med vanlige klær og dongeri er ikke noe mindre behagelig vil nå jeg mene... men at du mener barna ser fattig ut kan jeg fikk se forstå. selv adidas er et oppbygget merkevare ser ikke min sønn fattig ut i sine lyseblå vanlige joggiser fra hennes.

Du har virkelig et problem hvis du må kjøpe merkevareklær til barna dine.......lurer fælt på hva andre umodne holdninger du gir til barna dine.

du kjøper kanskje kun økologisk mat, kun fullkornspasta, de spiser kun rugbrød, osv...... for du er vel like bevisst på at barna dine skal ha den desidert beste helse eller?????

snobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

er det sånn at man må ha dårlig smak om man er stinn i gryn?....?

jeg ser ikke akkurat på adidas og div sportsmerker som noe særlig overklasse merker, men men, alle om sine interesser.. og problemer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...