Gå til innhold

joggebukse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har aldrig kjøpt vanlige joggebukser til mine barn, da mener jeg slike STYGGE joggebukser man får kjøpt på lindex, cubus osv... synes de er helt tragiske!! barna synes sikkert det er mer behagelig med joggebukser i forhold til dongeri osv..men da kjøper jeg nike, adidas og pumpa! har noen barn i barnehagen som går i disse stygge joggedressene, ser fattig ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er jo viktig å se ordentlig ut når en er liten, å gå i behagelige klær er jo direkte smakløst da gitt....

Skrevet

joggebuksene fra puma,nike og adidas er vel like behagelige som lindex sine, osv..foskjellen er at de er my PENERE!!!

Skrevet

jess, så enig HI. fatter ikke de som setter komfort foran stil. iallefall ikke når det kommer til barna. det er jo tross alt de som skal gjenspeile foreldrenes livsstil. man kan jo komme til å tro at barna er ressurssvake om de ikke stiller opp med merkeklær i barnehagen. det er tross alt beintøft å vokse opp i dag, like greit å starte innlæringen fra barnehageben av.

Skrevet

HI her!!: det jeg sier er:

disse buksene er jo like å gå med, altså komforen..MEN-MEN- de merkebuksene er mye PENERE å se til!

Skrevet

kan du fortelle meg hvilken 2-3 åring som finner det viktig at joggebuksa har den rette formen, rette merket osv, annet enn de som har fått det innprentet av foreldrene sine? ingen "normale" barn som skal måtte tenke på hva som ser penest ut, sitter finest osv

Skrevet

fattig?unga mine har både "mekejoggebukser" og joggebukser fra cubus de. er da ingen forskjell på de i grunn,bortsett fra merkelappene. går an å bruke hue.hadde jeg hatt 500kr for å handle med,hadde jeg heller kjøpt 5-6 stk på h&m,enn en nesten helt lik på sporten...

Skrevet

øø, barna mine gir da vel FAAN i hvilket merke de har!! det er jeg som bryr meg om det! vil at de ska se ordentlige og pene ut:)

Skrevet

jah...men hvilke kvaliteter tilegner du barna dine da? sikkert helt korrekte i følge dine øyne.

Skrevet

kvaliteter? de vet da ikke noe om merker, og ikke har jeg tenkt å utdype noe til de heller..!!!men nå når de er så små så er det jo jeg som handler klær til de, og jippi for det, enn så lenge...

Skrevet

hmm, mitt innlegg du svarte på nå? du med lausunge nicket.

Skrevet

hehe, æ skjønne faktisk ka HI meine får nå!

æ kjøpe sjøl litt adidas og nike klær t ungan, men æ går itj å si at d sjer fattig ut me nå ainna da! men jo, synes absolutt det e finer og sjer lika ut me joggebuksa fra adidas einn derre fra lindex, dæm e tragisk etter min mening!

Skrevet

Skam dere !

Være opptatt av merket til buksa barnet har på seg...Er det behagelig der inne i deres egen lille glassboble? Hallo, vi lever i en verden av sult, sykdom, krig og terrorisme....Ja, ja. Unnskyldinga deres er vel at dere er unge, med null livserfaring.....................................

Skrevet

...folk er gærne...unga til venninna mi får ikke leke i sandkassa fordi de har så fine klær....

Glad jeg har unger som ser "fattige" men glade ut, jeg!

Skrevet

De er ikke penere, de lyser bare "mamma er en merkefiksert snobb!".

Skrevet

haha. Heller joggebukse fra HM en grise-harry adidasbukse. Du bli itsj kvass uten adidas. Muhahahaha!

Skrevet

nike,adidas og puma, ahhgg- snakk om lavstatus joggebukser til barna. Jeg kjøper kun joggebuksekolleksjoner fra D&G junior, PRADA og Armani junior. Alt annet ser fattig ut

Skrevet

Kan si meg enig i at merke klærene er litt penere, men til barn som vokser fort utav de, hva er vitsen i å kjøpe merkeklær i store formuer da?

Skrevet

Er du den anonyme som også blir provosert av å se 2-4 åringer med smokk og flaske i butikkene?? LOL :-D

Skrevet

da ser barnet mitt fattig ut i dine øyne, jeg også foresten.

syns det er en underlig ting og henge seg opp i

Skrevet

ha-ha, skulle du først virke merkebevisst kunne du jo ha valgt skikkelige designmerker...stor forskjell på adidas og cubus liksom..

Mye vits å ta på ungen merkeklær i barnehagen, de kommer hjem med malingsflekker og skitt og møkk på klærne.. Patetisk innlegg

Skrevet

jeg kjøper også bukser/genser i adidas, nike, puma osv..men jeg bryr meg ikke om de får flekker, blir skitten osv!!!

kjøper det for at jeg synes det er pent, om de kommer hjem med hull etc så driter jeg i det!

Skrevet

det er vel smak og behag, er det ikke? jeg synes adidas, nike og puma joggebukser og dresser ser utrolig harry ut, og ikke fint i det hele tatt. meeeen jeg har kjøpt en adidas dress til småen som var litt tøff, en superstar-dress, typ missy elliot, den var bare litt kul men hun ser jo ut som en skikkelig ghetto-kid i den dressen. hm og cubus har jo faktisk mange søte, behagelige klær til de minste, som i tillegg i billige så det gjør ingenting om de blir utslitt av normal aktivitet. greit nok å kjøpe fine klær til barna, det gjør jeg selv, men det er riktignok fine-ikkefulltsåbehageligsomjoggedress-klær, men kler henne ikke i burberry bukser i barnehagen, alle klær til sin anledning...

mener nå jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...