Hmmmmmm Skrevet 8. august 2007 #28 Skrevet 8. august 2007 min samboer blir 28 snart...hehe.. skiller 5 år på oss da... trode ikke jeg skulle bli sammen med en som var eldre en meg da, var bare med gutter som var like gamle som meg ner jeg var "yngre".. hehe
linn jeanette Skrevet 10. august 2007 #30 Skrevet 10. august 2007 min blir 26 i oktober. 5 år som skiller oss. godt med litt voksen kar.
snupp & mamma Skrevet 11. august 2007 #31 Skrevet 11. august 2007 sambo er 23 år, blir 24 i desember!
Blomsterenglene Skrevet 11. august 2007 #32 Skrevet 11. august 2007 Tror nok jeg slår dere alle her inne!! Pappaen her er 16.. Han blir 17 i år.. et år som skiller oss..
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 12. august 2007 #35 Skrevet 12. august 2007 Min er 29, og vi venter vår første nå i oktober. Selv er jeg 21(blir 22 i oktober)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #37 Skrevet 15. august 2007 min kæill blir 24 år nå i oktober =) vi har vært sammen i 2 år nå og det har vært 2 fine år <3 =)
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 16. august 2007 #39 Skrevet 16. august 2007 min mann er 25 blir 26 i desember 5,5år som skiller oss... (mann det høres så teit ut men vi er jo gift så)
TrengerEnVenn Skrevet 17. august 2007 #40 Skrevet 17. august 2007 mannen min er 28, blir 29 i Oktober. Og jeg er 24 :-)
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 20. august 2007 #41 Skrevet 20. august 2007 han er 23,blir 24 i år=) 1 år mellom oss!
Gjest Skrevet 24. august 2007 #42 Skrevet 24. august 2007 Trur min e eldst eg då... =) Han fylte 33 1 mnd etter at snuppå våras blei født.... E 10 år som skiller oss...
mammantilverdensbestebarn Skrevet 25. august 2007 #43 Skrevet 25. august 2007 Min er nok eldst av alle her, tenker jeg;) 39 år!
Marthe&AliceEmilie Skrevet 28. august 2007 #44 Skrevet 28. august 2007 min er 21... ble det nå i august
mamma16 Skrevet 8. september 2007 #46 Skrevet 8. september 2007 Kjæresten min er 17, et år eldre enn meg. Han blir 18 rett før jeg har termin i 2008 Jeg tror han komme til å takle det kjempe bra! Hittil har han vertfall vært verdens beste..
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 9. september 2007 #47 Skrevet 9. september 2007 karen min er 31 år han:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. oktober 2007 #48 Skrevet 8. oktober 2007 gubben min er 20, blir 21 i mars.
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #50 Skrevet 10. oktober 2007 hvordan funker det med yngre type? er han veldig moden for alderen...?? skal på date i helgen med en som er like gammel som din type og jeg er et år yngre enn deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå