Mild, Marcus & Mille Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg tipper at jeg har den yngste pappan her inne! 18 år er han, altså like gammel som meg. Noen som slår den? Var bare med eldre gutter før, men endte til slutt opp med en som er like gammel - utrolig nok hvor gammel er din kar?
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 21 her. hvordan takler han papparollen som 18-åring? bare lurer:)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Han er den yngste pappan sammen med kjæresten min, han er også 18 :-) Og han klarer papparollen utrolig bra=D
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Han blir 31 i november
Mild, Marcus & Mille Skrevet 3. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2007 jeg synes han takler det veldig bra jeg var syk i 2 uker etter fødselen og kunne ikke stå oppreist - så han tok seg av marcus og ga han all mat, skiftet osv. nå som jeg er på bena er han fortsatt utrolig flink til å hjelpe til! mens han er på jobb sender han meldinger ofte for å høre om hvordan det går med oss her hjemme. er veldig søt da og sier at marcus er det beste som har hendt ham (+ meg da )! men sånn alt i alt er jeg veldig imponert over hvordan han har taklet det!
missy mamma til jonatan Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 han blei 19 for 2 uker siden
*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 blir 19 i november han hjemme her...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Barnefar er kvart hundre!
Alvepike Skrevet 4. august 2007 #14 Skrevet 4. august 2007 Faren til tullemor er 22 , blir 23 i september
SuperJessie <3 Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Teller det om pappan hennes er tolv år i hodet ? *oppgitt over dumheter fra BF*
VinterSol+2 Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 rakk å bli 24 gitt, før jenta vår kom til verden! (hadde et lite håp om at hun skulle komme på bursdagen hans jeg da, men dengang ei)
Galskapens overhode Skrevet 6. august 2007 #21 Skrevet 6. august 2007 Min er 22 år, nettopp fylt 21 da vi ble sammen. Er stepappa til tulla mi som blir 4 i september, og selv blir han pappa i fabruar. (Jeg er 26 om et par uker)
FrøkenSprøken Skrevet 6. august 2007 #23 Skrevet 6. august 2007 30 om en mnd. Har aldri likt gutter på min alder, jeg. Ville følt meg helt pedofil hvis jeg skulle hatt sex med en under 23 !!!! (Ikke ment som kritikk av dere som gjør det altså!!!! Er bare slik jeg føler det, og alltid har følt det...)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 7. august 2007 #25 Skrevet 7. august 2007 min er 23.. ser ut som om det er størst prosent av de her.. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå