Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel,når jeg sier at folk ha dårlig samvittighet,da tenker jeg ikke på alle,kanskje jeg ikke har fått det godt nok frem,men de som virkelig er usakelige og som staret diskusjonen med å være helt forjortis,om du skjønner hva jeg mener.De tror jeg er litt redd for at det kanskje kan være noe i det som jeg sier,eller en annen de diskutere med.

Å fortelle at man er uenig,er en ting,men når en begynner å virkelig slenge med leppa,kanskje i tilegg er anonym og er fjortis i måten en snakker på,ja da snakker jeg om angrep,ikke bare en vanlig meningsutveksling om hva som er bra og ikke.

Det å begynne å skyte med at f.eks jeg og andre som tar vare på barna våre,og prøver å beskytte dem mot farer og ulemper de ikke trenger å komme opp i,at de da begynner med at dette er unger som blir usikkre og at vi overbeskytter dem og at de ikke kommer til å klare å gå på skolen,fordi de lengter hjem til mamma.vel det mener jeg er et angrep og en prøver så godt en kan å forsvare at en kanskje burde vært litt mer hjemme med knøtte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...