Mikaelle7 Skrevet 3. august 2007 #27 Skrevet 3. august 2007 Håper det ordner seg for deg. Håper du har noen til å være med deg. Sender masse klemmer og lykkeønskninger til Hotte Charlotte.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 3. august 2007 #28 Skrevet 3. august 2007 STOOOOOOOOOOOOOR klem til deg og jenta di, dette er det ingen som fortjener..........
Sentralstøvsugeren Skrevet 3. august 2007 #29 Skrevet 3. august 2007 Synes det er litt drøyt, jeg altså......la oss alle ta rotta på han liksom........det er vel ingen som vet med sikkerhet hva som har skjedd enda, og frem til da bør vi kanskje alle la denne saken ligge?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #31 Skrevet 3. august 2007 Er med og signerer denne tråden jeg og lillegutt også! Mange varme tanker og trøsteklemmer til deg!!!
snartgift.no Skrevet 3. august 2007 #34 Skrevet 3. august 2007 *Signerer* denne. Har tenkt på deg - håper alt ordner seg for deg og barna!! Stor klem fra meg:)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 3. august 2007 #35 Skrevet 3. august 2007 Det må være en forferdelig situasjon ..... Krysser fingre og tær for at alt bare er en misforståelse.......... Blir jo nesten for dumt til å være sant......... Er mannfolk så dumme at de tror slikt ikke blir oppdaget?? Si at han er på jobb, men så er han ikke det??
Sjefsmegga Skrevet 3. august 2007 #36 Skrevet 3. august 2007 Er desverre mannfolk som er så stokk dumme ja...men håper jo for Hottis del at dette er en misforståelse, at det er fler i samme firma med samme navn osv..men det virker jo høyst usannsynlig da...siden det er ei vennine som har observert ham i Bergen OG det viser seg at han ikke er der han skal være.
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #37 Skrevet 3. august 2007 Kjære kjære du! Ingen fortjener og oppleve noe slikt! INGEN! Jeg vet hva du går gjennom, opplevde det samme da minste jenta bare var 3 mndr og eldste ett å og 3 mndr. Tenker på deg hele tiden og håper virkelig dette ikke stemmer. Dette fortjener du virkelig ikke i det hele tatt. *Stor varm trøste klem til deg*
FrøkenSprøken Skrevet 3. august 2007 #38 Skrevet 3. august 2007 Jeg tenker på deg, Charlotte. Vær sterk, men tillat deg å være svak når det trengs. Be om hjelp til å passe lillejenta, slik at du får slappet av, og ta deg en tur til jordmor og forklar situasjonen. Kanskje vil hun sette igang fødselen for å minske stresset både på deg og den lille. Har dere felles nettbank, så tapp kontoen hans. Ring eventuelt til banken og meld kortet hans stjålet. Det fortjener han! Vet at noen her sier at du ikke vet om han har gjort noe galt, men det har han faktisk!!! Han har reist fra ei høygravid kone, som absolut kunne ha trengt hans hjelp, OG løyet om hvor han er. Utro eller ikke, han har sviktet deg når du trengte han som mest. Lykke til, vennen. Og du? Å være alenemor er ikke så værst;) Det er tungt i starten, men den følelsen av at DU er den eneste virkelig viktige personen i dine barns liv, er heeeelt utrolig!
nickoline og supermann Skrevet 3. august 2007 #39 Skrevet 3. august 2007 jeg er ganske sikker på at det er sprøyt. han er på jobb og sånn er det..........hvorfor skulle han være utro når han har deg og snart 2 flotte barn............ nei, hun har sett feil!
1 høne i haneflokken-født Skrevet 3. august 2007 #40 Skrevet 3. august 2007 hun hadde jo ringt på jobben hans, og ei dame hadde sagt han hadde ferie og ikke hadde vært på jobb siden juni.............
¤ my precious ¤ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #41 Skrevet 3. august 2007 Signerer her *trøsteklem fra meg også*
Gjest Skrevet 3. august 2007 #42 Skrevet 3. august 2007 enda en trøsteklem... Håper du får tak i han.. Ring venninna di og få henne til å lete etter han eller noe.. Kanskje han har ett til SIM kort siden tlf hans var slått av ( siden han latet som han var offshore) ring 1881.. Åh jeg har så lyst å si noen alvorsord til den karen.Utro eller ikke,men å lyve om at han er offshore er utrolig dårlig!
OsloMor Skrevet 3. august 2007 #43 Skrevet 3. august 2007 Hei! Håper du klarer å være sterk for dine barna dine, og at du har fått tak i mannen din, slik at han kan legge alle kortene på bordet og fortelle deg sannheten slik du fortjener. Dessuten håper jeg at du har noen hos deg som kan hjelpe og støtte deg nå:. Mange trøsteklemmer fra
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 3. august 2007 #44 Skrevet 3. august 2007 Har hun fått snakket med mannen?
melkekua™ Skrevet 3. august 2007 #45 Skrevet 3. august 2007 Sender mange trøsteklemmer herfra også, håper det ikke er sant det du tror har skjedd. Huff så trist! Varme klemmer til deg.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 3. august 2007 #46 Skrevet 3. august 2007 dytter denne jeg så hun ser hun har støtte fra alle dibbere
Gjest Skrevet 3. august 2007 #47 Skrevet 3. august 2007 håper i det lengste at dette beror på missforståelser, og feil informasjon.. vet hvordan du har det akkurat nå. den kvalmen som bare overtar kroppen.. og man går inn ei en automatikk verden.. man gjør ting automatisk,uten å tenke over det.. det er bare litt over 1 månde siden jeg opplevde dette... så jeg vet hvordan du har det. klemmer..
¤ my precious ¤ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #48 Skrevet 3. august 2007 dytter en gang, jeg også :-)
Butterfly_Flip Skrevet 3. august 2007 #49 Skrevet 3. august 2007 Uff ja... jeg har tenkte på henne i hele dag... Krysser fingrene..
Gjest Skrevet 3. august 2007 #50 Skrevet 3. august 2007 Tenker på deg jeg også, Charlotte. Fikk ikke lest tråden din før nå nettopp, og synes det er helt grusomt.. Jeg håper så inderlig at alt er en stor misforståelse. Men det ser jo stygt ut med at han har løyet for deg ang. ferien sin og alt... :( Hvis han virkelig har vært så grusom mot deg som det virker som nå, så håper og tror jeg at du kommer deg igjennom det. Støtt deg til alle som er glad i deg!! Huff, det finnes ikke ord egentlig, for jeg er helt paff av at noen kan være så råtne og tversigjennom samvittighetsløse..!! Du fortjener 1000 ganger bedre, og husk at alle vi her tenker på deg og skal støtte deg på den måten vi kan her inne! masse klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå