Gå til innhold

- Ikke lenger så Hotte Charlotte -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lest innleggene dine og må bare få uttrykke min dypeste medfølelse!

Syns så ubeskrivelig synd på deg! Den følelsen du må sitte med nå, usikkerheten og alle spørsmålene, "alene" og sårbar...

Rett og slett så trist på dine vegne nå....*snufs*...

Håper virkelig du har noen som kan hjelpe deg og som du kan støtte deg litt til.

Tror jeg snakker for alle når jeg sier at vi her på DiB ønsker ihvertfall å støtte deg så godt vi kan :-)

Mange trøsteklemmer fra meg! X X X X X

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer på denne jeg. Har så vondt av henne.

Skrevet

Signerer denne jeg og..

Fikk ordentlig vondt når jeg leste tråden i sted :(

mange trøsteklemmer herfra også :)

Skrevet

herifra også!

Håper du får snakket med han i dag og at alt bare er en misforståelse...

Klem:)

Skrevet

signerer jeg også! Håper alt ordner seg for deg!!

Skrevet

Signerer på denne jeg også............ja, håper virkelig at alt ordner seg for deg.........

Skrevet

Skriver under på denne jeg også. Huff vet ikke hva jeg skal si.

Sender deg trøsteklemmer

Skrevet

Samme tenkte jeg.

Stor klem til deg. Håper du har noen som kan avlaste deg litt med Mimmi...

Skrevet

Skriver unna jeg også....

Hvordan har du det i dag ? Håper du får snakket med han og oppklart dette. Satser på at dette er en misforståelse jeg også.

Skrevet

Signerer alle over å legger til: Ta rotta på drittsekken. Hvis dette er sant.

Skrevet

Signerer også.

Skulle sende henne en pm og spørre om hun trengte hjelp med noe - siden vi bor på samme sted, men fikk ikke sendt noen pm. Håper du har noen hos deg, det har du vel sikkert. En god venninne, eller broren din som du nevnte.

Dette fortjener virkelig ingen, nå vet vi jo ikke hva som hadde skjedd da. Men psykisk stress rett før fødselen er ikke bra.

Mange klemmer til deg!

Skrevet

håper du klarer å tenke positivt oppi det her.

Er lurt å snakke om jordmor e.l sikkert som de nevner ovenfor her, sånn at du får sjekket at babyen ikke blir stresset

vet ikke helt hva mer jeg skal skrive..¨håper du får tak i han i allefall sånn at du kan fortelle hvor utrolig dårlig gjort det er hvis det stemmer alt det her.

Stor klem

Skrevet

Signerer også denne tråden.

håper du har noen rundt deg nå som du kan støtte deg til!

klem fra

Skrevet

Henger meg på her..fulgte "saken" her i går kveld. En ting skal du vite Hottis: Vi er MANGE som heier på deg og støtter deg!! Dette her skal du klare uansett!! Og hvis det er som jeg frykter og tror med denne fyren så vit en ting, vi er MANGE her som gjerne skule ha tatt oss noen ord og runder med den svnpelsen av en mann!! Uansett hva han har drevet med i Bergen så HAR han løyet for deg hvis han ikke har vært på job slik som han skulle ha vært. Og har han på toppen drevet med det der over lengre tid.... Grrrrrrrrrrrr..... &¤#&#¤&& for en MANNSKJIT!!!! Sånne skulle man faen meg ha kappa BJELLENE av og fora dem til gribbene.

Skrevet

Signerer!!

Tror jeg trygt kan si at du har støtte i ALLE her på dib!!

Håper du har noen hos deg som kan hjelpe deg gjennom dette.

*Trøsteklem*

Skrevet

Har tenkt på deg jeg også, hvordan kan man unngå det? Jeg ser alltid for meg at jeg selv kan havne i en sånn situasjon, og kan bare forestille meg hvor vondt du har det. Håper virkelig det går bra med deg/dere. Klem til deg

Skrevet

*signerer*

Tenk på deg selv & barna Charlotte ... gjør det du mener er best for dere.

Håper du har noen som kan snakke & hjelpe deg ved behov hvis ikke så er VI her for deg

Trøsteklem

Skrevet

Jeg kan ikke se for meg at folk gjør slikt!!!Reiser fra sin gravide samboer/kone og barn for å dra på "jobb",så er han ikke dær engang...Men med en annen???Går det ant.........?Synes det er så ufattelig.Håper at det ikke stemmer!

Skrevet

Vel...vet det har skjedd folk før...det finnes så bedritne mannfolk..og hvis dette stemmer så synes jeg det rett og slett er helt forferdelig.

Jeg ble rundlurt av en fyr da jeg var 17 år... Var kjæreste med ham og han var hos meg og familien...vi var på turer osv...og så viste det seg at han slett ikke var skilt lell, men bodde med kona og de to ungene...unger på 1 og 3 år...drittsekk av en fyr.

Skrevet

Signerer her jeg oxo... For en grusom mann!!

Skrevet

Sender en klem jeg også. Håper det ordner seg for deg!

Skrevet

signerer jeg og.

dette skjedde for 7 år siden

hadde en type jeg og som jeg var gravid med, han dro på sjøen i 2mnd .da han skulle komme hjem. dro han heller til byn og drakk og drev på med kvinnfolk. da jeg fant ut av det slo jeg opp på flekken stengte mob. hans og har ikke sett han siden. beste jeg har gjordt. fant min nåverende samboer etter noen mnd, og vi har fått en gutt nå og er lykklige.og han er en topp stepappa, så det kan ende bra.

stå på.

Skrevet

ja sender tusen trøsteklemmer jeg og!! Trodde seriøst ikke sånne ting skjedde i virkeligheten! Er jo akkurat som en dårlig film jo! Jeg føler sånn med deg! Jeg har en mann som jobber borte selv. Han jobber på båt og er borte 4 uker av gangen. Tror aldri jeg kommer til å stole fullt å helt på ham igjen..... selv om jeg må jo det. Masse trøsteklemmer fra meg uansett og til du som reagerte på at han ringer sjelden så jobber iallefall min mann 6 timer på og 6 timer av hele døgnet og er ofte uten dekning. Jeg vet det ikke er det samme på plattform, men det blir vanskelig å ringe hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...