Gå til innhold

Noen fler her i 8. pp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke altså, men jeg var hos gyn. pga blødninger og da sa han at jeg ikke hadde EL og bare gav meg resept på pergo for 6 ganger.

Etter å ha lest litt her synes jeg det er litt rart at jeg fikk det så fort, at ikke min mann har testet svømmerne sine, og at jeg ikke fikk beskjed om opphold annenhver mnd osv - som mange skriver om her.

Jeg fikk bare beskjed om å starte med en tabl de to første mnd, og så øke dosen til to tabl daglig.

Menmen... han vet vel hva han snakker om ;)

Jeg har helt normale sykluser (28-30 dager) og forholdsvis regelmessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det forresten noen av dere som har latt dere spå?

Jeg var inne på dinbaby, og da var det ei som hadde skrevet at de som ville bli spådd kunne skrive fødselsdatoen sin. Trodde egentlig det var tull, og skrev mest på moro fødselsdatoen min, men ikke noe mer.

Fikk til svar

"Hva er det du lurer på?

Jeg får opp at du trenger litt hjelp med og bli gravid, men rundt juletider så får du det til og klaffe og da ser jeg ei jente på deg. Så blir det en tett unge neste mann som er en gutt og han kommer uten hjelp."

Å hjelpes. Hun visste jo ikke at jeg skulle gå på pergo...!! Da ble jeg litt paff... ;) Hun skrev også at vi fikk kun to barn, fikk god, stabil økonomi og at jeg og min mann fikk en flott fremtid med mye reising...

Har ikke stor tro på slike ting egentlig, men må innrømme at jeg gleder meg til jul! :D :D :D:) :)

Skrevet

Oi da, Tornerose, dette hørtes lovende ut!!!!....... burde nesten prøve selv..... er bare så redd for å få som svar at det ikke blir noen barn......

Lykke til i allefall!!!

Skrevet

Ja, jeg hadde ALDRI gjort det hvis jeg trodde på det =)

Tenkte det var tull, men må innrømme at jeg ble litt paff ;)

Skrevet

Klart man må tro litt på dette da...... lest om en annen her inne som også hadde blitt spådd og opplevde at mye av det stemte..... ble gravid på det tidspunktet osv...... så lykke til..... kanskje jeg må manne meg opp selv????

Skrevet

Så spennende det med spåingen!!=) Jeg har blitt spådd gravid flere ganger uten at det har vært rett desverre. Nå har jeg blitt spådd gravid i september av en, og i mars 2008 av en annen. Håper hun første har rett:) Synes du skal prøve å bli spådd, det er morsomt:)

Skrevet

.....................ja, vet ikke helt om jeg tørr da..... men, men.............. enda en gang må jeg si jeg er glad for denne tråden, med andre i samme situasjon................ men av og til, som akkurat nå........ føler jeg at dette tærer skikkelig på............tenker veldig negativt..... og er så redd at dette prosjektet vil ta utrolig lang tid.....................innimellom føler jeg meg bare så langt nede. Har dere det sånn........???? skal ut og trene nå, det er det eneste som hjelper for min del- men har dere andre tips???? trenger å få tankene mine inn i noe positivt og troen på at dette snart skal funke......... Ikke meningen å være noen gledesdreper altså!!!

Takker for tips jenter, og lykke til framover.

P.S skal resie bort noen dager nå, og bare det kan jo hjelpe litt........

Skrevet

Jeg er også veldig glad for denne tråden her:) Føler det akkurat på samme måte som deg. Men nå har jeg egentlig gått over til å "innse" dette kommer ikke til å skje i nærmeste framtid, sånn at jeg slipper å bli så lei meg når tanta kommer. Ikke det at det er en god løsning egentlig, men jeg føler meg ikke så trist lenger, mer likegyldig. Var på hyttetur med et vennepar som har en liten på 10 mnd. Og det hjalp litt å vite at de sto opp med ungen i 5-6 tiden, mens jeg kunne sove videre. Også hjalp det å komme seg bort noen dager. Nå mener sambo at vi skal ta det som det kommer, så nå får jeg ikke bruke EL-tester eller tempe lenger, argh!! Som om dette ikke tærer nok på fra før. Jeg er visst ikke den beste til å motivere..

Men én vakker dag, så er det vi som sitter der med positiv test:) Og siden det vanligvis tar max et år å bli gravid, så er det nok mange av oss som sitter med den positive testen innen 4 mnd. Lykke til alle sammen. Og god tur Peggy 75=)

Skrevet

slenger meg på her også, er i 8 pp etter ma i desember. føles FRYKTELIG lenge! akkurat nå er jeg litt fortvilet over at jeg ikke får tr på besøk - det er jo helt surrealistisk, men har spottet i 5 dager nå, og begynner å lure på om noe er galt. veldig varierende sykluser, men har aldri hatt lengre enn 28, er dag 27 i dag. blir redd for at jeg nå får kluss med blødninger også, i tillegg til annet kluss... som å finne el, korte blødninger, litt vill syklus o.l. ser ut som om vi er en del i denne situasjonen, da :)

en gang i året burde de som har ventet lengst rykkes sammen inn i gravid-verden - for all rettferdighets skyld. da kunne det vært oss - for alle de som har ventet enda lengre, var allrede rykket inn. Jaja, god ettermiddag :)

Skrevet

Helt enig i at det burde ha vært sånn, det hadde gjort alt så mye lettere. Hvis vi bare hadde hatt en garanti på at man ble gravide innen et år, så kunne vi jo bare telt ned mnd og kommet nærmere og nærmere målet.

Så utrolig trist å høre at du hadde en ma. Det må gjøre det hele enda tyngre. Håper du snart blir gravid igjen og at den blir der i 9 mnd. Håper at spottingen din er et positivt tegn og at du er gravid:) Veldig slitsomt med sykluskluss, er vel en grunn til at vi er i 8. pp.. Hvis du ikke har gjort det kan du gå til legen å få hjelp. Jeg får utredning i oktober, både gruer og gleder meg.

Skrevet

Noen som har kommet igang med el-testing og masse sengekos ennå da?;) Blir å begynne nå i helgen for oss! Denne gangen er jeg fast bestemt på at spira ska sitte så TR kan bare prøve og nerme seg...!

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Vi begynte i går;) Kjentes ut som jeg hadde EL da. Hvis ikke så kommer den rundt tirsdag. Har bare fått negative EL-tester hittil, så da får vi bare fortsette. Spira skal sitte for oss nå!! Når har du IKM? Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Jeg har ikm på onsdag og synes tiden går veeeeldig sakte nå. Har hatt mensmurringer i noen dager nå, så jeg har et lite håp om at det kan ha ha klaffet denne perioden... Samtidig er jeg litt skeptisk. Er lei av å bli skuffet når tanta kommer! Fler som har ikm neste uke?

Skrevet

Jeg har IKM rundt 30. aug...når har du IKM da? Fikk en svvvak strek på EL-test tidligere idag,var så vidt det var noe farge på streken,men da håper jeg det holder på å bygge seg opp,så prøvinga er i full gang her også! hadde egentlig ikke tenkt å begynne og EL-teste før søndag/mandag,men så virka det ut som om EL var igang i sted! Krysser alle fingrer og tær, og følger så mange kjerringråd som mulig, og håper det klaffer denne PP. Er så kjedelig å bli så skuffet hver gang når TR kommer på besøk igjen..!

Skrevet

Hallo alle sammen!!!

Håper dere alle har hatt en fin helg!!! Det har jeg, så nå ser jeg vel litt lysere på dette prosjektet..... og til deg dreamer, det var en god ide å bare innse at dette kan ta tid.... og roe litt ned....... jeg skal også forsøke det!!!!!

Ønsker dere alle lykke til videre i denne pp, har selv ikm ca 21-22 aug

P.s helt enig med den av dere som skrev at alle som har ventet en stund bare skulle bli gravide sånn ca en gang i året!!!! Hokus Pokus

Spennende å følge dere, og magefølelsen min sier at noen her vil få full klaff denne mnd!!!

Skrevet

Ja jeg er helt sikker på at noen av oss kommer til å få full klaff denne mnd!! Spennende å se hvem det blir:) Håper det blir mange av oss.

Så bra at du ser litt lysere på det, kanskje det er akkurat det som skal til for at det klaffer. Har en god følelse denne mnd jeg. Ikke nødvendigvis at det klaffer, men at jeg har EL ihvertfall:) Har snakket med sambo. Får tempe og EL-teste, han vil bare ikke involveres så mye i det. Så da styrer jeg med mine ting, og lar han føle at vi tar det som det kommer;)

Skrevet

Såpass, ja!! Jeg sjekket ut lappen hvor jeg har skrevet ned første mensdag i løpet av prøvetiden. Det viser seg at jeg er i 9.pp! Tenkte at det var noe rart siden vi begynte prøvinga i november. Tror jeg skal bestille en legetime hvis tanta kommer i løpet av uka. Da går jeg nemlig inn i 10.pp. Uff, trodde ikke det skulle være så vanskelig det her...

Da er jeg ikke lenger en av dere, men det var veldig hyggelig å være på denne tråden:) Lykke til alle sammen! Håper det klaffer for alle her:)

Skrevet

Hvordan går det med dere???

Jeg kjenner noen stikk i siden, og det pleier jeg og gjøre noen dager før tanta kommer, så om en uke er jeg nok over i 9.pp....... håper noen av dere andre er heldige!!!

Lykke til!

Skrevet

Jupp.... der humpa jeg også inn i 8.pp.. heihei jenter,,,,

Skrevet

Da var EL overstått...! Med influensa på både meg og sambo;) men vi hadde vell mer sex enn i pleier og ha rundt EL så får virkelig håpe at spira sitter denne PP! Har ligget med rumpa i været så mange ganger de siste dagene at jeg begynner nesten og bli lei!

Men til en forandring har jeg i dag og i går kjent noen små stikk? eller noe sånt i eggstokk og livmor...! Håper det er et godt tegn!

Lykke til alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...