*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hadde vært koselig å prates og kanskje følge hverandre:) Jeg merker godt at jeg begynner å bli lei av at det ikke klaffer.. Hva tenker dere om å ha prøvd i 8 pp?
Pariserdama Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hei, Ja jeg har ogsaa proevd i 8pp naa uten klaff....vet ikke helt hva jeg mener om det, er forsaavidt ganske tolmodig fremdeles men man begynner jo aa lure paa hvorfor ingenting skjer. Jeg har forsoekt aa time det ok bra med EL tester de fleste mnd men fremdeles uten resultat. Enn du da? Begynner du aa bli lei? Hadde vaert moro aa foelge hverandre litt fremover for aa se hva som skjer - om noe...he he!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Begynner å bli litt lei ja. Eller egentlig så er det greit, men det jeg synes er verst er at nesten alle jeg har skravlet fast med på bim har blitt gravide. Er jo kjempeglad på deres vegne, men det er kjedelig å føle at jeg blir hengende igjen her mens de hopper seg oppover trimesterne. Kan jo ikke klage enda, siden mange har prøvd lenger enn meg, men håper det klaffer snart:) Hva slags EL tester bruker du? Jeg bruker billigtester og temper i tillegg. Får sjeldent billigtestene positive, og på innvendig ul i juni, så hun at jeg ikke hadde hatt EL den syklusen, så tror kanskje ikke jeg har EL. Skal på utredening i oktober da:) Hvordan ligger du an i syklusen nå? Hadde vært gøy å følge hverandre ja:) Håper vi begge hopper over på 1. tri snart!
Pariserdama Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Kan skjoenne at det er kjipt aa bli hengende igjen her mens "alle" andre hopper videre, emn din tur kommer nok snart! Saa spennende med utredning i oktober. Jeg har ikke tenkt saa langt, haaper aa kunne unngaa det selvfoelgelig... Jeg bruker CB digitale tester, gidder ikke ikke tyde de strimmeltestene, vil ha et enkelt og greit svar, men det blir veldig dyrt i lengden ja.... Vet ikke helt hvor i syklusen jeg er, sliter med sykluys som blir lengre og lengre, er paa dag 31 i dag, forrige gang kom tanta paa dag 34. Fant ikke EL denne mnd saa derfor aner jeg ikke naar tanta skal komme, vanligvis er det ca 12 dager etter posiiv el test. Hvor i syklusen er du? Ha en fin dag
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 hei dreamer! Venter på tr nå, skal egentlig har ikm i disse dager... litt ustabil syklus, men er på dag 30. Ikke testa for jeg tror ikke at det er noe liv... Når tr kommer går jeg over i 8 pp. Vil gjerne holde følge med deg over i 1. tri!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 Pariserdama: Var hos legen for å bli henvist til gyn, og da mente han at vi skulle få full utredning hvis det ikke hadde skjedd noe til oktober. Verdens beste lege! Er jo vanlig å måtte vente et år. Skjønner at du ikke gidder å tyde strimlene. Har fått CB sine EL-tester i posten nå, blir spennende å se om en av de blir positive. Så kjedelig at du sliter med lange sykluser:( Når gar du tenkt til å teste? Håper du har en spire i magen! Jeg er bare på dag 5, så tanta har akkurat begynt å forsvinne. Skal ikke ha noen forhåpninger denne mnd. Ha en fin dag du og:) brno: Hei:) Så koselig at du vil holde følge med meg!=) Håper at du er gravid allerede og slipper å gå inn i 8. pp. Så kjedelig at du har ustabil syklus:( Når har du tenkt til å teste da? Dette er jo kjempespennende, krysser fingrene for deg! Du kan være gravid selv om det ikke føles sånn. Jeg er bare på dag 5 i syklusen jeg, så er en stund til EL og IKM her.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Svaret mitt kom vist over ditt innlegg, hvis du ikke så det;-)
PeggyPreg Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Hei dreamer og dere andre som har skrevet på denne tråden! jeg er nå inne i min 8.pp...........og begynner å bli frustrert..... ja...... 1.pp ble jeg gravid men dette endte i sa..... tenkte til tross for dette at: oi dette gikk jo lett, det kommer til å ordne seg raskt dette her.......................... men nei da, har ikke hatt et eneste treff etter det. har varrierende sykluser fra 27- 34 dager. Finner el hver måned ,men bruker CB digital, da er det ingen tvil...... holder fortsatt på å lete etter el denne måneden. Jeg kjenner meg godt igjen på det du skriver ,dreamer, om at mange kjente nick her inne forsvinner inn på 1 og 2 tri, hyggelig for dem og jeg unner dem det, men jeg blir også litt fortvilet...... så jeg ble veldig glad for denne tråden her!!!!!!! Jeg har hatt invendig UL, så alt der fint ut........... men er litt redd for at jeg blør lite ved menstruasjon...... slimhinnene bør jo være gode for at et egg skal feste seg, bruker progesteronkrem og håper det etterhvert vil funke!!!! Hadde vært koselig å følge hverandre litt her inne, som vet hva det vil si å ha forsøket en liten stund. Ønsker både deg og dere andre som har skrevet her riktig lykke til!!!!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2007 Så deilig å vite at det er fler enn meg som føler det på samme måte! Selvfølgelig er det kjempefint at andre går over til 1. tri, men det er så trist å være den som alltid blir igjen her på bli gravid. Jeg har også vært på innvendig ul. Alt så bra ut bortsett fra at jeg ikke hadde EL. Har CB digital denne mnd, så får jeg se om de slår ut. Hvis ikke kan det jo hende at jeg får pergo i oktober. Så utrolig trist å høre at du har mistet! Da må det være ekstra vondt at det tar så lang tid å bli gravid igjen. Krysser fingrene for at det sitter en spire hos deg snart. Jeg var hos gyn fordi jeg blødde så lite ved mensen, og hun sa at det hadde ingenting å si for om man ble gravid eller ikke:) Har du fått progesteronkrem av legen, eller kjøper du hos helsekost? Har vurdert å prøve det. Hadde vært kjempekoselig å følge hverandre. Ønsker deg også lykke til!!!!
PeggyPreg Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Hei igjen Vi har visst flere likhetstrekk vi ........ og det er jo utrolig godt å høre at du har fått beskjed om at en liten menstruasjon ikke skal ha noe å si for om en blir gravid eller ikke. Jeg har fått progesteronkrem på resept, men med svært lavt innhold da......... har også vært litt usikker på bruken av denne da, da legen har sagt jeg skal bruke den fra mens til mens ................mens det over alt ( nettet + bøker) står at jeg bare må bruke den etter el, hvis ikke kan den hindre el...... ja, ja...... tenkte å prøve progesta care denne måneden, bare jeg finer el..... virker som den er litt treg denne mnd..... Du er i den spenndene ventetiden mellom el og ikm??? Ønsker deg all hell og lykke - at spira sitter som ett skudd snart :)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. august 2007 Tusen takk:) Vi har visst flere lihetstrekk ja;) Så irriterende at legen har bedt deg om å bruke den fra mens til mens, og at det står på nett at man skal bruke den fra EL til mens. Jeg vil tro at det siste er riktig, for det er jo etter EL at progesteronnivået skal holde seg høyt, hvis jeg ikke tar helt feil;) Du får gi beskjed om progesta care fungerer, så kanskje jeg og skal prøve det. Så kjedelig at EL er forsinket, håper den kommer snart og at det blir full klaff:) Jeg er akkurat ferdig med tanta jeg, så ikke noe spenning her på en stund. Ønsker deg og all hell og lykke:):)
Liaes Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Da har jeg også gått inn i 8pp.. Er bare på dag 2 i syklusen, så tanta er her fortsatt! Håper det klaffer denne pp da jeg begynner å bli lei! Vil ha en liten spire nå! forventet IKM er rundt 30. aug..
PeggyPreg Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Ja, det er det jeg også tror i forhold til progesteronivået......, godt å høre at andre mener det samme! ellers har jeg nå lest innlegget om akupunktur...... og tror jeg må prøve det i neste pp..... har aldri prøvd akupunktur eller alternativ medisin før, men tror jeg vil gjøre det nå.....
gleder.meg Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Jeg er også i 8.pp!Begynner å bli lei tanta. Er egentlig ikke så viktig at det klaffer akkurat nå, men det hadde vært deilig å vite at det skjer innen et år feks. Da kunne jeg slappet av litt mer. Men, men. Kanskje jeg skal prøve progesteronkrem jeg også? Lurer også på om jeg skal ta akupunktur hvis jeg ikke blir gravid denne pp. Fint å "snakke" med andre i samme situasjon. Føler at alle blir gravide i løpet av kun et par pp. Er jo glad på deres vegne, men allikevel er det litt kjipt å lese det. Jeg krysser fingrene for alle her:)
Fruen i huset Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Jeg er også i 8pp, og denne pp blir det pergo!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2007 Peggy 75: Håper akupunktur hjelper. Virker jo som det har fungert på mange her:) Kanskje jeg skal prøve det en gang jeg og...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. august 2007 gleder.meg: Virker som du har akkurat de samme tankene som meg. Deilig å vite at det er fler som er lei tanta og som synes det er litt kjipt å lese om alle som blir gravide etter et par pp. Hadde vært herlig om det var garantert at det skjedde innen et år. Da hadde det ikke vært så lenge til det var vår tur:) Håper du blir gravid snart! Krysser fingrene for alle her jeg og.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 5. august 2007 **tonerose**: Håper det hjelper med pergo! Får forhåpentligvis pergo i oktober, deilig å få litt hjelp på veien;)
PeggyPreg Skrevet 6. august 2007 #19 Skrevet 6. august 2007 ......... der er altså en av "gjengen " på denne tråden allerede over på 1. tri........... "Ikke værst!!!!" Håper at vi alle følger raskt etter---- lykke til damer!!!!!
Pariserdama Skrevet 6. august 2007 #20 Skrevet 6. august 2007 God morgen all 8.pp + + jenter Da kom den stygge tanta i gaar saa naa er det 8. pp paa meg ogsaa! Vil bare faa det over naa og satse paa full klaff i august! 8 pp holder i massevis! "Alle" vennene mine som er gravide/har baby ble gravid i loepet av 1-3 pp saa naa foeler jeg meg utenfor! Men det er fint aa vite at vi er flere i samme situasjon. Koselig aa foelge hverandre over i 1.tri! Lykke til alle sammen og la oss holde denne traaden paa side 1.
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 6. august 2007 #21 Skrevet 6. august 2007 Har ikm 8/8 og er i min 8 pp. Forrige gang jeg ble gravid skjedde det i 8 pp, så nå håper jeg virkelig at 8 er mitt lykketall.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 6. august 2007 Så trist å høre Pariserdama! Håper det blir full klaff denne pp! Håper 8 pp er et lykketall for alle her inne! Nå skal jeg på hyttetur og blir borte noen dager. La oss holde denne tråden på side 1 ja=) Skravles når jeg kommer hjem.
Fruen i huset Skrevet 6. august 2007 #23 Skrevet 6. august 2007 TAKK Lykke til dere også, jenter! Selv er jeg superspent, og vil helst ha mens NÅ så jeg kan begynne på den der pergon... Ser også at jeg har vært heldig som fikk utredning såpass fort!
gleder.meg Skrevet 6. august 2007 #24 Skrevet 6. august 2007 Ser at noen har begynt med utredning allerede. Jeg var hos gyn forrrige periode og hun sa at jeg ikke skulle komme tilbake før det har gått et år fra vi begynte å prøve. Lurer på om jeg skal bestille en time hos fastlegen i god tid før sånn at jeg ikke må vente så lenge på time hos gynekologen hvis jeg ikke blir gravid før god jul og godt nyttår. Et dumt spørsmål: begynner man bare på Pergo dersom syklusen er rar? Jeg fikk beskjed om at alt så bra ut ved innvendig ul, og syklusen min er ganske stabil.
PeggyPreg Skrevet 7. august 2007 #25 Skrevet 7. august 2007 Hei jenter!!! Det er jo faktisk en del av oss her inne, godt å ha selskap, og til deg "gleder meg" vet jeg dessverre ikke svar på spørsmålet ditt om pergo, men dytter tråden lenger opp så kanskje andre kan svare...... lurer selv på dette, syklusene mine kan variere fra 28- 33 dager, men finner alltid el..... så vet ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå