Gå til innhold

En liten undersøkelse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er medlem. Litt både og om jeg er fornøyd eller ikke. Synst det er utrolig dårlig service, og de gjør en del feil (i forhold til meg da).

 

Fikk ved en feil forrige bokpakke som inneholdt en myk bok med Gogo som det er lyd i, og en med Gogo i papp. Den siste var virkelig populær hos gutten min=) Tar helt av når jeg åpner lukene, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det skal jeg være enig iservicen kunne vært bedre hos dem.

 

Hva var feil med den bokpakken.Den boken med goggo sm det var lyd i,var jo helt tragisk synes jeg,for den var det jo nesten slik at du ikke hørte lydene og hva som ble sagt,eller lyden som ble laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...