manonym Skrevet 2. august 2007 #26 Skrevet 2. august 2007 Jeg er medlem. Litt både og om jeg er fornøyd eller ikke. Synst det er utrolig dårlig service, og de gjør en del feil (i forhold til meg da). Fikk ved en feil forrige bokpakke som inneholdt en myk bok med Gogo som det er lyd i, og en med Gogo i papp. Den siste var virkelig populær hos gutten min=) Tar helt av når jeg åpner lukene, hehe.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. august 2007 Forfatter #27 Skrevet 3. august 2007 Ja,det skal jeg være enig iservicen kunne vært bedre hos dem. Hva var feil med den bokpakken.Den boken med goggo sm det var lyd i,var jo helt tragisk synes jeg,for den var det jo nesten slik at du ikke hørte lydene og hva som ble sagt,eller lyden som ble laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå