Gå til innhold

En liten undersøkelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er medlem i Go boken?

Dere som er medlem,er dere fornøyd,eller missfornøyd.

Selv er jeg medlem og er stort sett fornøyd.Noen bøker synes jeg nok ikke passer helt for alderen,men stort sett fornøyd må jeg nok si jeg er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke medlem. Plukker selv fra bibliotek (og lekotek på jobben) og bokhandel. Enkle grunnen til at jeg ikke er medlem er fordi jeg er verdens dårligste huske å avbestille hvis det er noe jeg ikke har lyst på....har min erfaring fra utallige bokklubber..hihi..

Skrevet

Ja,det var nettopp det*ler*

Skrevet

Jeg er som Mammaen til Marius, håpløs på sånt og hadde endt opp med GoBoken til jeg var 60 dersom jeg hadde meldt meg inn...

Har masse bøker fra jeg og pappaen var barn og tenåringen i huset hadde også et lite lager, samt gaver, arvebøker og bøker vi låner av andre. Det holder i massevis, iallefall foreløpig.

Men har jo hørt mye bra om GoBoken, vil gjerne høre fra noen fler som har:)

Er bøkene stort sett tilpasset de aller minste også? Og hva med når de begynner å bli noen år?

Skrevet

hehe..det går bra. Er jo mamma'n til Marius ;o)

Skrevet

Som jeg skrev,synes jeg stort sett at bøkene er godt tilpasset,enkelte ganger har jeg følt at de kunne ventet litt,men som sagta stort sett fornøyd.Hvordan de er nå de blir eldre,kan jeg ikke uttale meg om enda

Skrevet

Jeg er medlem, men er nødt til å melde meg ut, jeg er også nemlig innmari dårlig på å huske å avbestille det jeg ikke har lyst på. Liker godt det jeg har fått derfra, (selvom vesla er litt for liten til å ha den store gleden av noen av tingene enda) Jeg er veldig fornøyd med at de har sendt litt leker og lignende jeg ikke tror jeg ville tenkt på å kjøpe selv. .

Skrevet

Vi er medlemmer, og medlemsskapet er en gave til snupp fra mormor :) Jenta vår har glede av en del av det vi har fått. Får generelt mer og mer interesse for både leker, vaskelapper og bøker med fine farger i :)

Så vi er fornøyde. Kanskje særlig ettersom mormor betaler ;o))

Skrevet

Det er jo en kjempekoselig gave da

Skrevet

Snuppa her var medlem,men jeg var ikke fornøyd, så jeg meldte henne ut. Er medlem i Bokklubben Barn, og den er vi fornøyd med begge to. Har også kjøpt Verdens vakreste eventyr fra Damm i 10 bind. Dyre, men.... Jeg er jo helt bok-oman så...=)

Skrevet

Sunniva er også medlem der :o)

Er veldig fornøyd med alt vi har fått derfra jeg. Det som hun er litt for liten til forstå nå, så kan hun bruke senere.. :o)

Skrevet

Mormor vet ikke hva godt hun kan gjøre for lillesnupp... Og synes det er forferdelig at vi bor sååå langt unna (60 mil). En viss fare for bortskjemming her... :)

Skrevet

Hadde prøvemedlemskap i boklubbens barn og der var ikke jeg fornøyd,men alle er vi forskjellige,det er derfor det er så mye forskjellig

VVE er jo en helt utrolig serie med eventyr da,det er en ting jeg aldri har angret på at jeg har kjøpt.

Har ekstra eksemplar av den også,som aldri har vært åpnet,vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det da,men det får så være.I alle fall en fin eventyrserie.

Skrevet

Det er det bestemødre er til for frøken fis*ler*

Skrevet

Jeg synes at bøkene er greie. Men da jeg tenkte igjennom at jeg faktisk betalte 200 kr for 2 tøybøker så følte jeg meg lurt og meldte meg ut. Synes og at de overdriver viktigheten med å lese for babyene, sitter igjen med følelsen av at babyer som ikke er medlem av goboken blir analfabeter.

Tror heller jeg kommer til å melde henne inn i bokklubbens barn og få de tradisjonelle bøkene.

Det som ergrer meg mest er at mannen min har gitt jenta vår denne kosekluten som vi fikk gjennom goboken, og nå får hun ikke sove uten denne. Så nå er hun en levende reklameplakat for goboken. Og jeg er blakk fordi jeg har kjøpt x-antall nye kosekluter til henne som jeg har håpt kunne erstatte denne gobok kluten, men jeg får bare innfinne meg med at dette er favoritten.

Skrevet

Forstår ikke hvorfor du følte deg lurt av tøybøker,det er jo en av de tingne jeg er fornøyd med når det gjelder go boken.Bøker enn kan lese for barna,med mye peking i tilegg er de av tøy,slik at de kan kose med dem og se på tegningen.

De bøkene med babyer og dyr,der som det er virkelige bilder på tøy,er jo bare helskjønne.Så har du goggo bøkene,som gullgutten totalt har forelsket seg i ,i alle fall to av goggo bøkene er favoritter.

Skrevet

jeg er medlem for min, og bare sånn delvis fornøyd. Min er nå litt over et år, og har nå først siste mnd begynt å vise interesse for bøker. Glemmer ofte å avbestille, så mye min egen feil, men sitter igjen med en mengde bøker han vokser fra før han i hele tatt ville ha noe med dem å gjøre:-)

Dessuten er noen av bøkene med tynne sider og bevegelige deler, og de er det bare filler igjen av, blir revet opp med en gang. Jeg leser stort sett for han hver dag mens han leker med andre ting;-) eller river bøkene istykker. Hm. Får også litt følelsen av at min kommer til å bli analfabet fordi han ikke vil lese go'bokens bøker.

Skrevet

Ingen har sagt at en blir analfabet om en ikke er medlem i en bokklubb,eller barna ikke viser interesse for bøker når de er babyer,da tror jeg det finnes mange analfabeter i vårt lang strakte land.

Det jeg reagere litt på er at du sier at du har fått bøker med tynne sider.Jeg har ikke mottatt en eneste bok som det er tynne sider på.Kan du fortelle hvilke bøker det er,for hvis dette er bøker som kommer,er det jo greit å vite,slik at jeg kan avbestille dem,for jeg synes gutten er liten enda til tynne sider i en bok.

Skrevet

Missforstod det jeg mamma til en stor og en liten, jeg trodde du ville ha min mening. Hadde ikke giddet å skrevet det dersom jeg viste jeg måtte forsvare den.

Skrevet

Jeg har vel ikke sagt at du skal forsvare din mening,hvordan kan du si det??

Skrevet

Vi er medlem av Go' boken og jeg må si jeg har vært fornøyd hittil. Jeg har avlyst en pakke, da jeg føler at det fort kan bli litt mye på en gang og lillemann har masse glede av bokpakkene han har fått til nå. Han fikk en myk knitre bok som han har vært facinert av lenge! Vi har fått fine bøker også, som jeg leser høyt for han mens han klapper og slår og følger med på tegningene. Og disse bøkene vil han jo bare ha mere glede av etterhvert som han forstår mer også.

Skrevet

Ja,den boken er gullgutten også veldig glad i.Synes det er mange bøker som er bra.

I dag fikk han to bøker,en som sier hei og en som sier ha det og gjett om de ble populære.Skal vist nok stimulere til å begynne å snakke.Kjekke er de uansett.

Skrevet

er veldig fornøyd. har ei lita ei som er veeeldig glad i bøkene sine og har nesten slitt ut noen allerede og er straks 10 mnd. er ikke alt de sender som er like bra og noen ganger syntes jeg de sender litt mange bøker. men er alt i alt veldig fornøyd

Skrevet

mammaentiltrulte hvilke bøker har dere vært mest fornøyd med og hvilke har dere ikke vært så fornøyd med,det hadde vært kjekt å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...