Gå til innhold

barn fra før??


Hvitkløver2020

Anbefalte innlegg

Vi har ei jente som er halvannet år. Hadde ikke helt planlagt å få ennå. Men det er farlig med ferie:-) Det blir 2år og 2mnd mellom ungene. Synes det virker veldig bra. Jeg er enebarn selv og synes det er veldig viktig at det blir søsken. Gleder meg til å bli 2barnsmamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en datter som blir 7år en uke etter termin. Det var på tide at det ble klaff! Blir spennende. Hun gleder seg veldig, og det gjør vi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 4. Har to store, 10 og 8 år, og ei lita på 8 mnd, så det blir to tette nå ja... Var ikke helt planlagt dette, men som nevnt før; der det er hjerterom... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en heilt fantastisk gutt som blir to år i november. Han e så snill å go mot andre babya, e kjæmpespent på om han blir like go me spiren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på 3 år =) Han ønsker seg så sårt en gutte baby... uten at vi har fortalt ham noe enda så klart. Syns det er litt tidlig i tilfelle det går gale! Noen som har fortalt sine små nyheten enda? Hvis ikke, hvor lenge skal dere vente før dere forteller det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)

Jeg har to jenter,ei på sanrt 7 og ei på 19 mnd.den eldste var like gammel som din blir når du får nr.2,går nok bra i forhold til alder og sånt.pass på at dere lar ho få delta...f.eks når dere skal bade babyen,da kan hun få bade dukka si,ja,det er jo mye hun kan være med på:)Når hun er 5 så er hun såpass"stor" at du kan forklare henne hvorfor hun må vente,eller hvorfor du ikke kan delta.Husker hos oss da jeg kom hjem med dden lille ifra sykehuset,så lå jeg mye i senga om natta og ammet...og den eldste kom inn på natta og sku ligg ilamme i senga,da ble det nok ikke plass til så mange,da måtte jeg sende henne tilbake til si seng,og det var tøft for henne,gor hun har bestandig fått sovt ilamme oss om natta hvis ho våkna(ikke at det skjedde ofte).men,ho va jo såpass stor at jeg forklarte henne litt at det ble liten plass i sengen osv,men at når mannen min hadde borteuka på arbeid så sku ho få sove ilamme med istedefor da.det er viktig at hvis du tar noe ifra et barn må du erstatte det:)sålenge dere er obs på det går det nok bra.

Lykke til med alt:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...også leker di faktisk kjemoe godt ilag nå allerede,nå har eldste jenta besøk av ei klassevenninne,di har med seg minstejenta i leken,og det går over all forventninger.Jeg tenkte også endel på det med aldersforkjellen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei skjønn lita prinsesse fra Kina på snart 2 år ! Dette var altså som lyn fra klar himmel og IKKE planlagt (et under med andre ord) .. Har tatt noen uker å fordøye de 2 strekene på testen både for meg og mannen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flere i samme situasjon ser jeg! :-) Har en gutt på 11mnd nå, så da blir det 19 mnd i mellom! Gledegruer meg! Aller mest glede!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...