Gå til innhold

barn fra før??


Hvitkløver2020

Anbefalte innlegg

Noen som har barn fra før?

Jeg har en gutt som blir 2 år 28 mars 2008! Spenende m ny baby da...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en gutt som snart blir 9 mnd! Gulp, det er med skrekkblandet fryd at jeg er gravid igjen, hadde virkelig ikke trodd det.. Vi prøvde jo ikke engang.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ventar barn nr 2. Har ei jente på 4 år, som blir 5 når babyen kjem. Lurer på korleis det er med den aldersforskjellen... er ein som førstegangsfødande igjen? Og korleis blir søskenkjærligheten mellom dei to? Terminen er forresten 8.april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samme termin med babyen i magen nå, som for 2 år siden da jeg var gravid med lillegutt. Lillegutt blir 2 i begynnelsen av april i 2008, så de kan ende opp med bursdag på samme dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har ei jente på 10 mnd, så da blir det akkurat 1,5 år i mellom. Ser for meg at det kan bli travelt de første årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt som blie 14 i slutten av desember, og ei jente som blir 4 i begynnelsen av februar. Det vil si at eldstemann konfimeres til sommeren.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har en gutt fra før som blir 4 i oktober. Håper aldersforksjellen ikke er for stor til at de kan ha litt glede av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ei lita jente på7 mnd....så det blir virkelig 2 tette, vi trodde ikke våre egne øyne da det kom 2 streker opp på testen...men glede oss veldig!! har termin 5 april ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi gravid igjen og veldig glade, men lurer på om vi er litt gale også, vi skal nemlig ha nr 4! dette blir en skikkelig attpåklatt, da de tre andre er relativt tette, 11, 8 og 6, mens minstemann vil bli 12 år yngre enn størstebroren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vår 4. Har tre gutter fra før.(blir nok gutt(er?) dette og da, ifølge statistikken. Hehe) Eldste blir 4 i nov, og tvillinger på 2. Var så absolutt ikke planlagt denne gangen. Men der det e hjerterom er det husrom! Eller kordan det der va no igjen. (litt ullen i hodet for tia :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har 3 barn fra før; 2, 8 og 17 år. Denne lille knøtten i magen var ikke planlagt. Fikk sjokk da testen viste positiv! Gikk 1 uke over mensen, noe jeg aldri gjør. Så jeg skjønte fort at jeg kunne være gravid. Har foreløpig termin 21.april, og da er jeg 38 år. Må si jeg bekymrer meg litt, tenker en del på downs... Noen i samme båt? Hadde vært flott å få dele bekymringer og gleder med noen! Hadde 2 spontanaborter før vi fikk nr. 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei!

JEg har en gutt på 10,5 mnd og er gravid i uke 10 nå! Ikke helt planlagt hos oss heller! Blir nok gøy, men også veldig travelt!!!!

Litt gøy å finne en i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at det er flere som får barna tett nå... jeg har en gutt som er 10 1/5 mnd og er gravid i uke 10 nå! Skrekkblandet fryd! Min største bekymring er fødselen som venter meg... har ikke blitt ferdig med forrige enda... flere som har det sånn?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en stor gutt på snart 7 år. Gleder oss veldig til å få baby i huset igjen, men er jo litt ute av trening..

Storebror er aktiv og den kvalme og trøtte mammaen har vanskelig med å følge opp alle fotballkamper, treninger og kjøre hit og dit-opplegget. Håper akkurat det går veldig fort over...

Men for all del, det er flott og være gravid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...