Gå til innhold

barn fra før??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Dette blir vår 4. Har tre gutter fra før.(blir nok gutt(er?) dette og da, ifølge statistikken. Hehe) Eldste blir 4 i nov, og tvillinger på 2. Var så absolutt ikke planlagt denne gangen. Men der det e hjerterom er det husrom! Eller kordan det der va no igjen. (litt ullen i hodet for tia :P)

Hei! Jeg har 3 barn fra før; 2, 8 og 17 år. Denne lille knøtten i magen var ikke planlagt. Fikk sjokk da testen viste positiv! Gikk 1 uke over mensen, noe jeg aldri gjør. Så jeg skjønte fort at jeg kunne være gravid. Har foreløpig termin 21.april, og da er jeg 38 år. Må si jeg bekymrer meg litt, tenker en del på downs... Noen i samme båt? Hadde vært flott å få dele bekymringer og gleder med noen! Hadde 2 spontanaborter før vi fikk nr. 3.

• 2 uker senere...

Så gøy å se at det er flere som får barna tett nå... jeg har en gutt som er 10 1/5 mnd og er gravid i uke 10 nå! Skrekkblandet fryd! Min største bekymring er fødselen som venter meg... har ikke blitt ferdig med forrige enda... flere som har det sånn?

Vi har en stor gutt på snart 7 år. Gleder oss veldig til å få baby i huset igjen, men er jo litt ute av trening..

Storebror er aktiv og den kvalme og trøtte mammaen har vanskelig med å følge opp alle fotballkamper, treninger og kjøre hit og dit-opplegget. Håper akkurat det går veldig fort over...

Men for all del, det er flott og være gravid igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...