Gå til innhold

Gave til pappaen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men da er vi enig, da! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da Andreas ble født fikk jeg en ny diamant i ringen jeg fikk til jul ifjor..

Jeg ga pappa'n en kikkert som han kan bruke når vi er på sjøen. En som er vanntett og som flyter... Perfekt gave... Og pappa'n ble veldig glad.

Skrevet

Hvis man absolutt skal gi en gave så synes jeg det skal være en gave man har for resten av livet, som kan være et minne om denne dagen...Trenger jo ikke koste all verden vel? Den største gaven denne dagen er jo uansett babyen! Så sånnsett er det litt unødvendig med noe mer egentlig... Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal kjøpe noe... må innrømme at jeg tror ikke pappa`n har tenkt på noen gave til meg...hehe!

Skrevet

Min samboer skal få en gullmedalje i sjokolade, en flaske sjampis og et innrammet magebilde! Koster ikke allverden, men jeg synes det er hyggelig å vise at jeg har satt pris på all omsorgen og ansvaret han har tatt hjemme disse månedene mens jeg har vært så heldig å få gå gravid med barnet vårt. Og så går jeg ut fra at han kommer til å få høre det så ørene flagrer under fødselen, så det blir et plaster på såret også...

Skrevet

Hehe, ja selvfølgelig er det vi som sliter med plagene. Men jeg tror jammen meg ikke det er så lett å være mannen midt oppi dette heller, som kanskje gjør så godt han kan, og bare får den kjeftsmella tilbake. Og må høre på klaging dag ut og dag inn, hehe.

Høres ut som du har det veldig fælt prøvekluten, men tenk på han som bor med deg og. Du velger jo selv om du vil få barn eller ikke.

Selvfølgelig er babyen en gave i seg selv. Jeg kan ikke si jeg ga han noen gave, men hadde med en pakke i kofferten min på sykehuset. Der åpnet han "Den store barnesangboka". Slik at han også kan synge litt for babyen vår, hehe:)

Skrevet

E vel kanskje fordri dåkker allerede har fleska til med playstation det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...