Gå til innhold

Gave til pappaen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen ideer?

Fikk jo en ide tidligere i dag, da det var ei som hadde kjøpt PS3 til mannen sin. Jeg synes den er altfor dyr (6000,-), så jeg dro for å se på PS2 (1000,-). Men så ble jeg så usikker, at jeg ringte mannen min for å høre om han ville ha den. Han sa da at han mente at XBOX (3000,-)var bedre. Synes dette også var i meste laget. Derfor sitter jeg her igjen... Helt ideløs...

Hjelp.....! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har han bursdag,eller er det pappagave?

Skrevet

Skal pappen ha gave????

Åhhh.. trodde det var bare mammaen som skulle ha noe i fødselsgave.?

Min er verdens mest uromantiske mann så husker sikkert ikke på dette :-( Snufs-snufs...

Men WHY skal de ha noe da?? Har vel ikke akkurat slitt seg ut på noen måte disse 9 mnd.... :-(

Blæææææ!!!!!

Hormonella!!! :-)

Skrevet

det var det jeg og lurte på anonym..HVORFOR skal pappaen ha gave?ser bare ikke poenget..han har jo bare vært med på den morsomme delen ved å lage en baby;o)

Skrevet

Min kar førrtjæne gave. D e nu han såm har støtta å jælpt mæ jønnom heile svangerskape. Å hørt på når æ syt å klaga på alt..Huffhuffhuff

Skrevet

ja.. og min har ikke akkurat vært den mest omtenksomme heller syns jeg ikke.. :-( vondt i rygg og ben men må beeee om masasje før han tilbyr noe som helst.. ellers er han ikke veldi ivrig på shopping, lesing, snakking, kontroller heller.. Håper virkelig han blir mere "med" etter at ungen kommer :-( Så tror ikke det blir noen gave på han - det gidder jeg bare ikke. Fått blomster èn gang siden jeg ble gravid og da hadde jeg bursdag , ellers er det aldri noen oppmerksomhet. Han sier aldri jeg er pen eller noe for å få meg til å føle meg bra med den STORE magen og vannføtter`n mine :-( Snufs

Skrevet

Pappaen til veslejenta her fortjener også gave. Synes det er koselig å gi bort ting... Dessuten hadde han aldri kommet på å gi mammaen gave før han hørte at jeg hadde kjøpt han noe... Så da får vel jeg noe også :)

Skrevet

Hei. Det er vel egentlig ingenting som heter at pappa skal ha gave, men jeg synes samboeren min fortjener en liten ting. Han har støttet meg hele tiden og holdt ut med hormonene mine. Jeg har vært inne på nine.no og bestilt en t-skjorte som står verdens beste pappa på. De har også en del ting på verdensbestepappa.no hvis det kan være en ide. Kanskje finnes det noen bøker om det å være pappa.

Skrevet

Tenkte på en gave til pappaen når babyen er født. Selv om de ikke direkte opplever alle smertene, hormonene osv slik vi gjør, så kjenner de helt klart på dem indirekte....

Min mann er ikke spesielt romantisk eller noe. Sjelden jeg får noe utenom bursdag (og da kjøper jeg nesten gaven selv...). Men når storebror ble født, fikk jeg et smykke. Han får jo heller ikke noe av meg utenom bursdag, så hvorfor skal det være noe annerledes andre veien?

Han er kjempeflink til å ta seg av sønnen vår, leke med han og finne på ting osv. Og det letter helt klart mine plager for tiden.

Også under fødselen gjorde han sitt beste. Tror ikke det er så enkelt for dem heller, å vite hva man skal gjøre til enhver tid. Et minutt er det ene riktige, mens det andre er dette helt feil igjen....

Nei, jenter! Nå må vi slutte å være så vanvittig rødstrømpe, og heller si at vi setter pris på våre menn. Uten dem ville vi ikke fått disse søte små, vet dere!

Skrevet

Pappaen er kanskje den som fortjener gave mest. De holder ut med oss i 9 mnd. Og det med mye vondter, kvalme, dårlig humør, grining som kan komme av ingenting, alt er galt til tider, osv. Synes de er utrolig flinke som takler det jeg.

Skrevet

Det er jo hyggelig å få en liten oppmerksomhet selv om man ikke har fortjent det fult ut også da!! jeg synes det er en selvfølge at mennene skal holde ut med oss og tåle litt hormon kjefting, ta i et ekstra tak under graviditeten osv. Men det går jo an og rose eller belønne det allikevel da.

Jeg har to barn fra før av, og for meg er det en selvfølge at jeg er snill og grei med barna mine, men det er jo kjempe hyggelig når mannen min forteller meg at han også synes jeg er det og takker for at jeg tar så godt vare på barna hans.

Har ikke tenkt spesielt på pappa gave jeg heller men om jeg kjøper noe og han kjøper noe til meg er det helt greit. Kan jo hende at han tenker seg om og kommer med en oppmerksomhet ved en annen anledning i steden da :-)

Skrevet

hm,spør du meg junimor,så er det nå vel oss mødrene som sliter verst med plagene..det er vi som må holde ut kvalme,bekkenløsning,tretthet,opp om natta for å gå på do 100 ganger,leggkramper u name it! da synes jeg faktisk heller mannen skulle være takknemlig for å få et barn ut av alt dette jeg.barnet i seg selv er gave nok..de føler jo ikke disse smertene på kroppen...og tålmodig? det BØR han være,jeg bærer som sagt frem et helt barn til han!

Skrevet

Mye diskutering angående pappagave ser æ.. Her skal samboeren min få sæ en oppmerksomhet etter fødselen, KUN fordi han e den han e rett og slett. Han snakka om mammagave til mæ, spurte ka æ ønska mæ og det uten at æ nån gang har nevnt verken mamma eller pappagave. Har en sønn på 2 år fra et tidligere forhold og samboeren min e som pappa for han, verdens beste pappa og han e verdens beste samboer, så ser ikke nåkka problem i at æ skal kjøpe han en pappagave nei. Greit nok at det e vi kvinnfolk som kjenne svangerskapet fysisk, men de e no med på det her de også og æ vet at samboeren min oppriktig bryr sæ om mæ, sønn min og pia i magen. Syns han fortjene en gave æ :) og æ elske å gi bort gava, så det e dobbel glede!

Skrevet

Synes det litt morsomt å lese hvor ulike oppfatninger det er om dette temaet her inn, alt fra "De får bare være takknemlige, har ikke gjjort noe for det, de late beista.." (litt på spissen kanskje, hi-hi) til "Mannen min er en elskling og skal selvfølgelig få en gave".

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre selv, med førstemann kjøpte jeg en morsom bok til han som heter "Når menn blir fedre" og en flaske whiskey, vet ikke helt hva jeg skal finne på nå.

Skrevet

Min kjære har vært helt super gjennom hele svangerskapet, men noen pappagave kommer han ikke til å få. Jeg får heller ikke noen mammagave, vi har snakket om det og syns egentlig begge at det er litt teit...eller unødvendig er kanskje et bedre ord. Vi gir jo hverandre den fineste gaven som det går an å lage sammen ;-)

Skrevet

hehhe,signerer smy sitt innlegg jeg..akkurat som jeg skulle sagt det selv. trenger ingen gave fra han,eller han fra meg for å vite hva vi betyr for hverandre..sparer vi heller de pengene og bruker de på noe sammen;O)

Skrevet

Hehe, men prøvekluten da ;p e ikke snakk om å fortelle sambo ka han betyr for mæ, det vet han fra før av. Det e bare en liten ting for å vise at æ sette pris på han det :)

Skrevet

joda,men det veit dem no i grunn;o) og som sagt,vil heller bruke penga på oss begge på no vi kan gjør felles,enn å gjøre som mange andre her inne,blakke sæ å fleske te med playstation å sånn...syns æ e regelrett tulliball;o)

Skrevet

vi stikk nok heller på weekendtur på hotell en mnds tid etter fødseln begge to,og vil heller ha penga å bruke da,enn at man ska kjøpe no stoort når ungen kommer..ungen i sæ sjøl e jo en gave burdte være;o)

Skrevet

Hei,

hvordan er størrelsene på klærne fra nine.no? Er XL skikkelig stort, eller er det pinglestørrelser?

Skrevet

Jeg synes også at playstation var i meste laget. Derfor begynte jeg denne tråden for å få noen ideer. Nå har den i stedet utviklet seg til en diskusjon om hvorvidt de vordende fedre har gjort seg fortjent til en gave eller ikke.

Siden min mann er Leeds-fan, har jeg nå bestilt litt suporter-utstyr til han. Ble mye billigere enn en PS, og tror han blir minst like glad.

En liten ting jeg lurte på bare: Du sier at dere skal "stikke på weekendtur en mnds tid etter fødselen". Er dette deres førstefødte? Hva med barnet når dere tar en weekendtur? Synes det virker litt rart bare. At du snakker i store ord om at babyen er en gave i seg selv osv, også skal dere dra bort når babyen er 1 mnd... Just wondering....;-)

Skrevet

dette er vår tredje..og hva er så rart med å dra på tur om man er i form til det?skal seff ha babyen med..kan ikke se at den tar skade av å være med på ferie akkurat

Skrevet

..og forresten...når du snakker om at diskusjonen snudde til noe hel tanna enn formålet,hvorfor da bry deg med mine helgeplaner?

*bare lurer også*

Skrevet

huff.. ble visst litt sårt dette her...

For all del! Dra på helgetur! Men i ditt første innlegg så det ikke ut som om babyen skulle være med en gang.

I rest my case!

Skrevet

neidaneida:o)ikke ment sårt på noen måte;o) bare sier meninga mi jeg..

så det nå at det ikke så slik ut,men helleu..hehhe,drar jo ikke fra en en mnd gammel baby da:oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...