marita*mamma*har fått jenta Skrevet 6. august 2007 #26 Skrevet 6. august 2007 jeg er fra sandnes.flytta nylig til klepp.er 24 år gammel og venter mitt 2 barn.vi venter en jente som skal komme rundt den 29 desember. er altså 19+4 i dag.
Elskeråværemamma Skrevet 7. august 2007 #27 Skrevet 7. august 2007 Ja, det hadde vært kjekt med et treff snart!! Des- mammaer har hatt treff en el to ganger allerede, men jeg hadde ikke muligheten til å bli med da. Passer mandag 20.aug for dere?? Amys??
Alvilde<3 Skrevet 8. august 2007 #28 Skrevet 8. august 2007 Da hadde vi rett sis84. Det blir en odelsgutt på oss : ) Men nå blir navnevalget vanskelig gitt. Har såå mange jentenavn jeg synes er fine, men få guttenavn. Har heldigvis noen så vi skal nok klare å velge et vi blir fornøyd med : )
Camy10 Skrevet 8. august 2007 #29 Skrevet 8. august 2007 Kaster meg på her!! Fint å høre om så mange i Stavanger som er 2. trimester. Jeg er 31 år gammel, bor på Åsen ved Hillevåg, og har foreløpig termin 25. januar. Skal på UL 27. august og er veldig spent siden dette er førstefødte.
Gossip Girl Skrevet 8. august 2007 #30 Skrevet 8. august 2007 sis84: Ja vi har tenkt på navn, men foreløpig holder vi det litt hemmelig :-) Moro at vi begge venter jenter! Tror nok jeg føder rundt termin for jeg vet enda ikke om det blir KS eller vaginal fødsel. Sist gang endte det med hastesnitt, og denne gangen skal jeg få målt bekkenet og babyen for å se at alt er normalt. Hvis babyen er veldig stor (det var han nemlig sist) eller bekkenet veldig trangt, kan det ende med planlagt KS eller at fødselen blir satt i gang rundt termin.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. august 2007 #31 Skrevet 8. august 2007 snike meg inn, e tolv uker på lørdag så høre til her då. e innflytter, ikke stavanger- men sandnes. vente nr 1 i slutten av februar. 28 år samboer...
Alvilde<3 Skrevet 10. august 2007 #32 Skrevet 10. august 2007 Denne må ikke dette ned til side 4 så jeg dytter den litt opp igjen. Sikkert flere Stavanger jenter her. Velkommen miss fat - bra nick ; ) hihi
Gjest Skrevet 10. august 2007 #33 Skrevet 10. august 2007 Lucy84 : Gratulerer så mye med en liten prins, dette blir spennende hehe. Kjekt med en gutt da:) Hvilke navn har du i tankene for gutten da og hvilke hadde du hvis d blei ei jente... jeg trenger litt tips hehe Vi skal jo kalle henne Nicole kom vi fram til siden sambo er halvt fransk og jeg liker navnet då godt, men vil gjerne ha et mellomnavn, det er ganske vrient så deet er bare å komme med tips:D Har dere dilla på noe spesielt for tiden? her går det i sjokolade, må virkelig kontrollere meg med sukkerinntaket for det er extremt hvor sugen jeg er på det under graviditeten nå ... hehe ... Har dere begynt å handle inn ting til den lille? Hva? Hvor? Tips på bra ting?
Gjest Skrevet 10. august 2007 #34 Skrevet 10. august 2007 jeg og er fra stavanger. venter mitt andre barn i begynnelsen av november. gleder meg til å bli mamma igjen:)
Lille Hette Skrevet 11. august 2007 #35 Skrevet 11. august 2007 Er ogsaa fra Stavanger, er 26 aar og venter tvillinger 19. November. Koselig med saa mange andre her inne.. :-)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #36 Skrevet 11. august 2007 Velkommen til alle nye stavanger mammaer:) -DYTTER-
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 12. august 2007 #37 Skrevet 12. august 2007 Jeg er ikke fra Stavanger, men bor her (sambo er herfra, så blir nok værende også). Jeg er 26 år og har termin 12/1 (dvs er 18+3 idag). Skal på ultralyd på onsdag. Gleder meg så utrolig masse. Håper de klarer å se kjønnet )
Gjest Skrevet 13. august 2007 #38 Skrevet 13. august 2007 raia81 : det blir spennende, har du en følelse av hva det blir da? Noen som ahr begynt å handle inn? Hva? Noen gode tips?
2 barnsmammaen Skrevet 13. august 2007 #39 Skrevet 13. august 2007 Hei hei! Hiver meg på her jeg også! Jeg er fra 24 og fra Stavanger.Venter nr to,en gutt, rundt nyttårstider.Vi har ei jente fra før som fyller 1år i slutten av mnd,det blir 16 mnd mellom våre,så dette blir utfordrende og spennende!
gravid me nr 8 :-) Skrevet 13. august 2007 #40 Skrevet 13. august 2007 heisann,,en stund siden jeg har vært her inne nå men,har ikke glemt denne tråden:) hehe her var d jammen meg mange fra stavanger,sandnes,ræge,tjelta å klepp å bryne synes jeg å lese også d er så kos....jeg er 17+2 i dag å venter mitt 6 barn:) skal på ul om 1 uke nå å gjett om jeg gleder meg da..klem...
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 13. august 2007 #41 Skrevet 13. august 2007 Jeg har en liten følelse av at det er en gutt Vet ikke hvorfor.. Skal på UL på onsdag, så blir utrolig spennende. Har ikke handlet inn noen ting enda. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Så på noen body'er her forleden, men det føles veldig merkelig. Kanskje jeg blir mer i shoppe-modus etter UL.... Jeg synes fortsatt det er sprøtt at jeg skal få en baby i januar.
nattensDronning Skrevet 14. august 2007 #42 Skrevet 14. august 2007 Hei, jeg er innfløtta og har bodd i Stavanger i 13 år nå. Jeg er 35 år. Er 20 uker på vei. Vet ikke hva vi får (men vil gjerne vite det...). termin er i dag flytta fra 25.des (UL uke 14) til 31.des (UL uke 21 -som ble uke 20)....
Elskeråværemamma Skrevet 14. august 2007 #43 Skrevet 14. august 2007 Hei!! Nå er vi fire- fem jenter som skal på Bimtreff onsdag 29.08.07 på Sting klokka 19.00. I utgangspunktet for nov, des og jan - mager. Hyggelig hvis flere melder seg på!!
Alvilde<3 Skrevet 15. august 2007 #45 Skrevet 15. august 2007 Sis84: Ja, det er gøy med gutt. Første i familien. Synes det er litt ekstra spesielt da ; ) De 2 jeg har på topp er Jonathan og Leander. Sambo synes Leander er et rart navn så det heller mer på Jonathan. Sambo heter Joar så det er jo litt koselig også da : ) Men det kan jo endre seg de neste månedene det.. Har kjøpt en body i dyreparken + at jeg fikk noen søte blå bodyer og sokker av ei venninne. Kjempe kjekt å begynne å handle litt små ting altså. Skal nok også kjøpe vogn snart. Har lyst på en brun Brio kombi. De skifter design neste år og jeg synes ikke den var så fin som årets, derfor kjøper vi nå : ) Denne var skikkelig tøff og fin. De har begynt med noen nye hjul som jeg likte veldig godt : ) Anbefaler dere å gå på Reflex på Kvadrat - flinke der! Reklamere litt for de, fortjener det! Jente navn jeg hadde på topp var Linnea, Alvilde, Mathea. Synes jo Linnea og Leander passer så godt sammen ; ) Håper iallefall jeg får ei Linnea en gang.
Alvilde<3 Skrevet 15. august 2007 #46 Skrevet 15. august 2007 Sis84: Ja, det er gøy med gutt. Første i familien. Synes det er litt ekstra spesielt da ; ) De 2 jeg har på topp er Jonathan og Leander. Sambo synes Leander er et rart navn så det heller mer på Jonathan. Sambo heter Joar så det er jo litt koselig også da : ) Men det kan jo endre seg de neste månedene det.. Har kjøpt en body i dyreparken + at jeg fikk noen søte blå bodyer og sokker av ei venninne. Kjempe kjekt å begynne å handle litt små ting altså. Skal nok også kjøpe vogn snart. Har lyst på en brun Brio kombi. De skifter design neste år og jeg synes ikke den var så fin som årets, derfor kjøper vi nå : ) Denne var skikkelig tøff og fin. De har begynt med noen nye hjul som jeg likte veldig godt : ) Anbefaler dere å gå på Reflex på Kvadrat - flinke der! Reklamere litt for de, fortjener det! Jente navn jeg hadde på topp var Linnea, Alvilde, Mathea. Synes jo Linnea og Leander passer så godt sammen ; ) Håper iallefall jeg får ei Linnea en gang. Koselig at noen er interessert i BIM treff, håper på flere : )
Pimienta Skrevet 15. august 2007 #47 Skrevet 15. august 2007 Hei hei, Har akkurat vært på bim treff med september/oktober gjengen jeg, selv om jeg har termin i november! :-D Veldig trivelig. Regner med at der begynner folk å falle fra etterhvert (evt dukke opp med baby...) så hadde vært kjekt å møte noen som skal holde ut like lenge som meg også. Jeg er 31 år og venter nr 2, bor i Stavanger.
Elskeråværemamma Skrevet 17. august 2007 #48 Skrevet 17. august 2007 Dytter litt oppover her og minner samtidig om Bim-treff onsd 29. aug på Sting kl 19.00 for nov - des og jan- mager... Vi er ca 12 stk til nå :D Artig hvis vi blir mange Meld dere gjerne på hvis dere kommer!!
Nyttårsgull i den store magen Skrevet 17. august 2007 #49 Skrevet 17. august 2007 Hei alle sammen, Jeg er 24 år og samboer. Vi skal ha en liten gutt 1 januar, så jeg er snart 21 uker på vei. Har egentlig flyttet til Sandnes, men har lyst til å sette meg opp her. Det er jo ikke så langt til Stavanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå