Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei , er det noen her fra Stavanger? Alder? Hvor mange uker er dere på vei, hva venter dere, når er terminen?

Jeg er 23 og venter ei jente på selveste julaften:) er 19+5 idag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg bor i Stavanger og er også 23 år. Jeg er 18 i morgen. Skal på UL på¨tirsdag så satser på å få vite kjønn da : ) Gleder meg!! Var det deg jeg snakket med for en stund siden? Hvor bor du?

Skrevet

hei...jeg bor på tjelta å er 28 år....er 15+4 i dag å skal ikke på ul før 21 august så jeg vet ikke hva jeg får enda...vet bare at jeg mest sannsynlig kommer til å få en gang mellom jul å nyttår siden jeg føder tidligere å tidligere:) d var nå d fødsels legen sa til meg da...

Skrevet

Hei, jeg er fra Stavanger, men bor i Sandnes. Jeg er 13 uker på vei å har termin 9.februar.

Jeg er 25 år og venter mitt første barn

Skrevet

Heisann:0)

Jeg er 27 og er fra Stavanger. Jeg er 17+4 uker på vei med foreløpig termin den 7 Januar. Jeg skal på ultralyd i morgen og det blir spennende om jeg får vite kjønn.

Dette blir mitt tredje barn...har ei jente og en gutt fra før.

Koselig å se at det også er andre fra Stavanger som er her på 2 trimester.

Klem:0)

Skrevet

Hei stavanger jenter

Jeg bor og er fra stavanger, er 31 år.. Følte meg plutselig så gammel. Har to gutter på snart 8 og 4 og venter nr 3.. Jeg skal til ul 22.08, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. Har ennå ikke bestemt om jeg vil vite kjønnet.

Skrevet

Hei igjen! JA, det var deg Lucy84 jeg snakket med tidligere, kjekt å høre fra deg. Synes det var kjekt å se at det var så mange fra stavanger området her:) Åsså er vi alle nokså likt på vej:) Til dere som snart skal på UL, si hvordan det går da, er så spennende. Jeg er forresten fra ræge som ligger utfor sola... Lykke til til alle sammen, hadde vært kjekt å høre hvordan det går med dere etterhvert:)

Skrevet

sis84 : visst du bor på ræge så bor du ikke så langt i fra meg da:) jeg bor på tjelta....

Skrevet

Hei!! Jeg er også fra Stavanger. Jeg er 27 år og venter nummer 3 i januar. Har termin 27.januar... Skal på ul den 4.09...gleder meg en masse, men vi vil ikke vite om det er gutt eller jente.. :)

Skrevet

Håpet: Ja jeg vet, bor ikke langt fra Tjelta... Hva driver du med til daglig da?

Skrevet

akkurat nå er jeg sykemeldt pågrunn av en skade i kneet mitt så da er jeg hjemme med di andre barna mine....du da?

Skrevet

Håpet: Jeg jobebr for tiden, er i ny jobb siden 2 måneder, men denne uken har vært litt slit, men prøver å gjøre det beste ut av det:) Hvor mange barn har du fra før av da og hvilken alder?

Skrevet

eg er 16 og fra stavanger er 22 uker på vei:) har termin 11.12

Skrevet

Hei. Jeg er 26 år og venter barn nr.2 den 26.12. Er 19+3 i dag. Bor i Stavanger. Vet ikke om jeg venter jente eller gutt. Skal på ultralyd i morgen :-) Blir spennende! Har fra før en gutt som snart er 2 år!

Skrevet

Happy-sunshine: Så spennende, vi er nesten like langt på vej, hehe, jeg har jo termin 24 kanskje vi treffes på føden hehe:) Du får oppdatere oss etter Ul:) Lykke til ihvertfall:)

Skrevet

Hei, er også fra Stavanger, bor på hundvåg sammen med samboer. Er 21 år og er 23 uker på vei med en gutt:D Terminen min er 4 desember. Mange gravide mager her i stavanger ser jeg.

Skrevet

Jeg er 34 år og venter vårt første barn - ei lita jente 9. des. Bor på Buøy/Hundvåg. Kjekt å lese at det er så mange andre andre Stavangerjenter med termin rundt samme tid :D

Skrevet

Jeg var på ultralyd på fredag og fikk vite at vi venter ei JENTE :-) Kjempe stas!! Alt så fint ut, og terminen ble opprettholdt til 26.12. Ja, sis84, kanskje vi treffes på føden, hehe. Vi kan jo holde kontakt her på BIM, så kjenner vi i hvertfall noen der! Det kinesiske fødselskartet viste at vi skulle få en gutt, så der tok de feil :-)

Skrevet

Jeg hiver meg på her :-)

Jeg er 29 og bor på Klepp. Venter barn nr 2 den 27 november og det blir ei jente:-)

Frem til nå har formen i graviditeten vært veldig bra og krysser fingrene for at det forsetter slik.

Skrevet

Så gøy å se at vi er mange fra Stavanger. Jeg synes jeg ser mager overalt så det er ikke rart vi er mange her inne : )

Nå er det bare 2 dager til UL. Huttetu som jeg gleder meg : ) Også gruer jeg meg litt også da..

Sis84: Det var det jeg synes å kunne huske ja. Har ikke vært så aktiv innpå her i sommer. Har vært ute i det fine været........ Eller ikke?! ; )

Hvordan går det med deg da? Hvordan er det å gå gravid igjen? Denne gang går alt bra med oss begge : ) Ja, for oss ALLE selvfølgelig!! : )

Hva jobber dere med jenter?

Skrevet

heihei...

er egentlig fra bryne men bur i hå komune nå:) hehe...

er 21 år har en gutt på snart 3 år, og venter en jente 7 desember:)

Skrevet

Hei igjen, så kjekt å se så mange gravide i stavanger området:)

Lucy84 - Har ikke vært så mye inne nei, men d er jeg nå... litt mer som skjer jolenger ut i graviditeten du kommer:) Joda det er gøy å være gravid igjen, er spent på denne lille jenta som er ganske så aktiv i magen:) Har litt bekkenløsning og gallestein men overlever det... d er jo sånn som kan komme me:) Hvordan går det me deg? er det imorgen du skal ha ul? spennende:) tror d blir en gutt:)

Sunshine: Ja vi har jo termin ganske så tett oppi hverandre åsså begge skal ha jente:) så koselig, har dere funnet navn?

Skrevet

Så mange gravide mager her at det kanskje hadde vært kjekt å fått til et BIM treff??? Hva sier dere?

Skrevet

Jeg tenkte på det samme! BIM treff hadde vært koselig!

Det er i morgen jeg skal på ultralyd ja : ) Gleder meg veldig og gruer meg litt! Jeg tror også det er en gutt. Blir spennende å se!

Skrevet

jeg er fra sunde i stavanger. 27 år og venter tvillinger 22. februar. jeg er akkurat kommet til uke 12. ( uke 13 på bim)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...